ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچسترسیتی راه چلسی را هموار کرد


هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با شکست آبی‌پوشان شهر منچستر و کمرنگ‌تر شدن شانس این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی‌ دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه برنلی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد تا شانسش برای کسب مجدد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها کمتر از قبل شود.

تنها گل این بازی را جورج بوید در دقیقه 61 به ثمر رساند تا برنلی 25 امتیازی شود و با صعود به رده هجدهم جدول شانسش برای بقا در لیگ برتر افزایش یابد. در سمت مقابل من‌سیتی با قبول شکست، فرصت کم کردن فاصله پنج امتیازی خود با چلسی صدرنشین که علاوه بر بازی این هفته‌اش یک بازی معوقه دارد را از دست داد.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس فردا با برگزاری سه دیدار دنبال می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 17 (به وقت تهران) چلسی میزبان ساوتهمپتون است‌ و از ساعت 19:30 اورتون میزبان نیوکاسل است و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تاتنهام می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر، پس از چلسی 63 امتیازی،‌ منچسترسیتی 58 امتیازی در رده دوم و آرسنال 57 امتیازی در رده سوم قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
منچسترسیتی 3 - چلسی 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج جام اتحادیه انگلیس حذف زودهنگام چلسی، لیورپول و منچسترسیتی



 

 

 

فوتبال جام قهرمانی زیر19سال زنان آسیا درخشش دختران فوتبالیست ایرانی

 

نتایج جام اتحادیه انگلیس

حذف زودهنگام چلسی، لیورپول و منچسترسیتی

لیورپول، منچسترسیتی و چلسی در دور سوم رقابت های جام اتحادیه باشگاه های انگلیس با این رقابت ها خداحافظی کردند.

آبی های لندن، پیشتاز کنونی رقابت های لیگ برتر، در استمفورد بریج 4 بر 3 برابر نیوکاسل تن به شکست داده و از این رقابت ها کنار رفتند تا کارلو آنجلوتی و مردانش خیلی زود نخستین عنوان قهرمانی را در فصل 2011 - 2010 فوتبال انگلیس از دست بدهند.

لیورپول هم پس از تساوی 2 بر 2 برابر مهمانش نورث همپتون در ضربه های پنالتی 4 بر 2 از این تیم شکست خورد و در برابر هوادارانش در ورزشگاه آنفیلد از جام اتحادیه خداحافظی کرد.

منچسترسیتی هم سرنوشتی شبیه به چلسی و لیورپول داشت و پس از باخت 2 بر یک به میزبانش، وست بروموویچ از جام اتحادیه کنار رفت.

شیاطین سرخ بر خلاف همشهری ها موفق بودند و با برد 5 بر 2 در خانه اسکانتروپ راهی دور چهارم شدند.

آستون ویلا و ویگان هم به ترتیب بلکبرن و پرستون را 3 بر یک و 2 بر یک کنار زدند.