ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منوچهری: شرایط تیم بهتر می‌شود


بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به دلیل دیر جمع شدن بازیکنان و بلاتکلیفی تیم تا چند روز قبل از شروع لیگ، عملکرد خوبی در هفته‌های اول لیگ به طور حتم نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا: امین منوچهری بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی برابر سایپا گفت: در این بازی شرایط بهتری از دیدار اول داشتیم و در تمام دقایق بازی سعی در انجام یک بازی هجومی و تاکتیکی داشتیم که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و شاید ناآمادگی‌ها نتوانستیم آن طور که باید عمل کنیم.

وی در خصوص روند تیم راه‌آهن در هفته‌های آتی لیگ افزود: به طور حتم ما در هفته‌های بعدی لیگ با هماهنگی بیشتر و تاکتیک‌پذیری بیشتری وارد زمین خواهیم شد و این تلاشی که ما در این دیدارها داشته‌ایم اگر با چاشنی هماهنگی همراه شود به طور حتم نتیجه خوبی را برای راه‌آهن خواهد داشت.

منوچهری تصریح کرد: دیر جمع شدیم و تا قبل از آغاز لیگ بلاتکلیف بودیم و طبعا به همین دلیل اوایل لیگ عملکرد زیاد خوبی نخواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
آیا پس از توافق شرایط بهتر می شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروانی: آمده‌ام تا شرایط تیم ملی بهتر شود


مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آمده‌ام تا شرایط تیم ملی بهتر شود و در صورتی این اتفاق می‌افتد که امکانات فراهم باشد.

خبرگزاری تسنیم: افشین پیروانی پیش از آغاز اولین تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار است به مدت چهار یا پنج روز در قالب یک مینی‌کمپ اردویی داشته باشیم و بعد از آن راهی کشور ترکیه خواهیم شد.

وی افزود: اردوی ترکیه هنوز قطعی نشده و قرار است مسئولان فدراسیون طی یکی دو روز آینده ما را در جریان قطعی شدن یا برگزار نشدن این اردو قرار دهند.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: یک گروه از بازیکنان داخلی و خارجی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده‌ایم و از بین این نفرات بازیکنانی را در اردوی نهایی قرار خواهیم داد تا در بازی دوستانه با ازبکستان در تاشکند و دیدار رسمی با ترکمنستان تیم ملی را همراهی کنند.

پیروانی درخصوص غیبت هاشم بیک‌زاده در اولین تمرین تیم ملی یادآور شد: فقط بیک‌زاده در تمرین حضور ندارد که قرار است از فردا به جمع ما اضافه شود. او درباره غیبتش با کادر فنی تیم ملی هماهنگ کرده است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند، عنوان کرد: در مورد اینکه چه بازیکنانی به تیم ملی دعوت شده‌اند و همه مسائل فنی باید از کادر فنی سؤال کنید. من به این نکته اشاره می‌کنم که دعوت شدن این تعداد بازیکن جوان به تیم ملی نوید و پیام خوبی برای فوتبال ایران است. خوشبختانه در لیگ چهاردهم جوانان خوبی چهره شدند که با کسب تجربه بیشتر می‌توانند آینده فوتبال ایران را بسازند.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت بازیکنان سرباز خاطرنشان کرد: در این مورد صحبت‌های لازم با حسنی‌خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان انجام شده است و بازیکن سرباز 20 روز قبل از اعزام تیم ملی مدارک خود را تحویل داده‌اند تا برای این سفر مشکلی نداشته باشند. البته وضعیت مهرداد پولادی با بقیه متفاوت است.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا او سرپرست تیم ملی است یا نه؟ گفت: من با این شرط آمدم که پستی با عنوان سرپرست از تیم ملی برداشته شود. در جلساتی که با کی‌روش و فدراسیون داشتم، قرار بر این شد که به عنوان یک فرد ورزشی در کنار تیم ملی باشم که بخشی از کارهای سرپرستی و مسائلی را که مربوط به فدراسیون می‌شود، انجام دهم. به طور نمونه قرار است به زودی جلسه‌ای بین‌المللی در روسیه که مربوط به جام جهانی 2018 است برگزار شود و من به همراه کی‌روش در این نشست حاضر خواهیم شد. افتخار می‌کنم که در این پست فعالیت می‌کنم. آمده‌ام تا شرایط تیم ملی بهتر شود و در صورتی این اتفاق می‌افتد که امکانات فراهم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اردوی ترکیه هنوز قطعی نشده است؟ گفت: اگر قرار است به موفقیت‌های بزرگ برسیم باید تدارکات بزرگ داشته باشیم. در حال حاضر بازیکنان پس از اتمام لیگ خسته‌اند و نیاز به یک فضای جدید دارند. از این رو به دنبال این هستیم که یک اردوی خیلی خوب با امکانات عالی داشته باشیم و امیدواریم که شرایط برای برگزاری چنین اردویی از سوی فدراسیون فراهم شود.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: البته با توجه به مشکلات مالی که فدراسیون و وزارت ورزش دارند، نیاز است تا افرادی که می‌توانند به تیم ملی کمک مالی کرده و به این قضیه ورود پیدا کنند. به هر حال فوتبال یک ورزش پرطرفدار است و یک صنعت مهم در دنیا به حساب می‌آید، تا جایی که در حال حاضر امثال رونالدو و مسی در دنیا بسیار شناخته شده‌تر از افرادی سیاسی هستند.