ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوری: حسنی‌صفت یا باید غرامت بدهد یا در مس بازی كند



 

 

منصوری: حسنی‌صفت یا باید غرامت بدهد یا در مس بازی كند

 

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: حسنی‌صفت یا باید به ما غرامت بدهد یا فصل آینده برای مس بازی کند.

حسین منصوری در مورد وضعیت تیم مس سرچشمه عنوان کرد: با توجه به تغییراتی که در اساسنامه باشگاه‌ داشتیم باید کار فشرده‌ای انجام دهیم و کاری که باشگاه‌های دیگر در مدت دو ماه و با 30 پرسنل انجام می‌دهند ما باید در مدت 20 روز و با 4 نفر انجام دهیم. کار سخت و نفسگیری در پیش داریم و البته نمی‌خواهیم از سایر باشگاه‌ها عقب بمانیم.

مدیرعامل مس سرچشمه در مورد وضعیت علی حسنی صفت دروازه‌بان فصل گذشته ملوان گفت: مستندات قرارداد این بازیکن با مس سرچشمه را به سازمان لیگ و خدمت حجت الاسلام علیپور بردیم. ایشان تصور می‌کردند دلا‌ل‌های بدون مجوز، این بازیکن را به مس سرچشمه آورده‌اند اما وقتی اصل قرارداد را خدمت ایشان ارایه کردیم که حسنی صفت خودش پای قرارداد را انگشت زده و امضا کرده است و پای دلالی وسط نبوده، حق را به باشگاه ما داد.

منصوری افزود: به این ترتیب حسنی صفت یا باید برای مس سرچشمه بازی کند یا اینکه خسارت باشگاه را به دلیل امضای قرارداد با باشگاه مس پرداخت کند و 50 درصد از مبلغ قراردادش را به ما بدهد. به دلیل اینکه با این بازیکن قرارداد داخلی امضا کردیم سه چهار دروا‌زه‌بان را رد کردیم و اکنون می‌خواهیم از حقوق باشگاه دفاع کنیم.

 


ویدیو مرتبط :
آمریکا صد سال بودجه ی ایران به ایران باید غرامت بدهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد



 

 

 

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کادر فنی تیم های مس کرمان و استقلال تهران شناخت خوبی از یگدیگر دارند و فکر می کنم بازی سختی را در خارج از خانه داشته باشیم اما برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می رویم.

پرویز مظلومی گفت : خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و بازیکنان مصدوم ما نیز روند بهبودی مطلوبی را در پیش گرفته اند .

وی ادامه داد: احترام ویژه ای را برای مسوولان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران مس کرمان قائل هستم و خاطرات بسیار خوبی را همراه این تیم دارم. بدون شک حضور صمد مرفاوی بر روی نیکمت مس و شناختی که او از مجموعه استقلال تهران دارد، می تواند در زیبایی های بازی، اثر گذار باشد و امیدوارم رقابت خوبی همراه با نتیجه را در این دیدار شاهد باشیم.

مظلومی در مورد محل تمرین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مجموعه صنایع دفاع که در اختیار باشگاه قرار گرفته بسیار خوب است، استقلال به یک ورزشگاه اختصاصی نیاز داشت و اکنون با حضور در این مجموعه می توانیم هر کاری که لازم باشد را انجام دهیم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت، ضمن این که باید از مسوولان مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز تشکر کرد که در زمان حضور و تمرین ما در آن مجموعه، در حد توان خود کمک کردند.

وی افزود : خوشبختانه کمپ تیم فوتبال استقلال تا 9 ماه آینده افتتاح خواهد شد، این آروزیی است که همه استقلالی ها انتظار آن را داشتند، نیاز استقلال و پرسپولیس همین است و باید دولتمردان نیز در این حرکت بزرگ کمک کنند تا مردم خوشحال شوند.

مظلومی با اشاره به دیدار تیم فوتبال استقلال تهران و مس کرمان که روز جمعه برگزار می شود، گفت: من به واسطه دو فصل همکاری با باشگاه مس کرمان شناخت خوبی از این تیم دارم و در عین حال صمد مرفاوی نیز به خوبی تیم ما را می شناسد. او سال‌ها در استقلال بازی و مربیگری کرده و با شرایط این تیم آشناست. این مسائل باعث می شود، بازی روز جمعه استقلال و مس تماشایی و جذاب شود.

مظلومی ادامه داد: برای دیدار با مس بازیکن محروم نداریم اما میلاد میداودی و محسن یوسفی مصدوم هستند. به احتمال فراوان میلاد از امروز تمرینات خود را از سر می گیرد اما محسن یوسفی همراه تیم نخواهد بود.