ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان و رویای نشستن روی نیمکت آبی


علیرضا منصوریان می گوید می خواهد پله های ترقی را یک به یک پیش برود و رویایش نشستن روی نیمکت استقلال است. بهانه ای که سبب شده تا او مربیگری کند.

خبر آنلاین: دیروز علیرضا منصوریان سرمربی نفت و کاپیتان اسبق و محبوب استقلال چند ساعتی را مهمان ما بود تا مصاحبه مفصلی انجام دهد.

«داش ​علی» در این چند ساعت از تمام اتفاقاتی كه در دوران فوتبال و پس از آن برایش افتاد و مسیر زندگی او را تغییر داد حرف زد اما در آستانه دربی حرف‌های او راجع به رویارویی دو رقیب دیرینه پایتخت خیلی جالب بود چون مدعی شد این بار دیگر طرفداران فوتبال تساوی نمی‌بینند و یك تیم برنده دربی خواهد بود. منصوریان در ارتباط با دربی 2 آذر گفت: «گارانتی می‌دهم این بازی برنده و بازنده دارد و دیگر طرفداران شاهد تساوی كسل‌كننده نخواهند بود.»

او که در فصل جدید نشان داده مربی تحلیلگر خوبی شده ، برای تحلیل دربی از نکات فنی استفاده کرده است:«برای این گفته‌ام دلیل هم دارم كه برمی‌گردد به شرایط فنی و روحی حاكم بر دو تیم و كادرفنی آنها. حمید درخشان احتیاج به برد دارد برای اینكه بتواند هوادار پرسپولیس را راضی نگه دارد و آنها را مجاب كند كه بهترین گزینه برای نشستن روی نیمكت پرسپولیس است»
او ادامه داد: «لیگ ‌برتر، جام‌حذفی و دربی سه جامی هستند كه استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران دارند چون دربی هم برای سرخابی‌ها یك جام محسوب می‌شود و طرفدارانش با رسیدن به پیروزی، جشن قهرمانی می‌گیرند از همین‌رو یك‌شنبه هرچه دارند روی دایره می‌ریزند تا به آنچه می‌خواهند برسند».

كاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال این فشار روی درخشان را دلیلی می داند که او بازی را هجومی شروع کند:«درخشان روز یك‌شنبه به استقلال حمله می‌كند تا ببرد. خودش هم در مصاحبه‌ای گفته بود دربی را می‌بریم و قهرمان لیگ ‌برتر می‌شویم. او برای اینكه این ایده خود را عملیاتی كند نیاز به حمله بی‌محابا دارد. پرسپولیس با این شرایط باید مقابل تیمی بازی كند كه در چهار دربی گذشته عقب بازی كرده یعنی حفظ نتیجه برایش مهم‌تر از نوع بازی بوده بنابراین اگر درخشان بتواند در فاز حمله موفق باشد حتماً باید بازیكنانی به كار بگیرد كه بتوانند گل بزنند و حریف باهوش و باتجربه خود را از لاك دفاعی بیرون بیاورد». سرمربی نفت كه مشخص بود هر دو تیم را خوب می‌شناسد، ادامه داد: «اگر فاز هجومی پرسپولیس موفق نباشد با استقلالی روبه‌رو می‌شود كه بعد از كسب تنها 6 امتیاز از 7 بازی گذشته‌‌اش به دنبال جلب رضایت هوادار در دربی است تا جوابگوی خواسته هوادارانش باشد. بازیكنان باهوشی چون آندو، خسرو، امید ابراهیمی، فخرالدینی، شهباززاده و آرش برهانی ابزارهای بسیار باتجربه و برنده استقلال محسوب می‌شوند تا در ضدحمله زهر خود را به رقیب بریزند.

حالا اگر پرسپولیس در فاز حمله موفق نباشد قطعاً در تله ضد‌حمله استقلال ‌گیر می‌كند. به خاطر همین نكته فنی و نگاهی كه هواداران دو تیم به دربی دارند شك ندارم مربیان برای مساوی به میدان نمی‌روند تا دربی بعد از مدت‌ها برنده و بازنده داشته باشد». منصوریان در پایان گفت: «به طور طبیعی احساسم بر منطقم غلبه می‌كند از همین‌رو می‌گویم استقلال برنده دربی خواهد بود چون از حیث بازیكن و كادرفنی شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد». منصوریان در این گفت و گوی طولانی که طی روزهای آینده منتشر می شود، اعلام کرد رؤیای من در مربیگری نشستن روی نیمکت استقلال است. او گفت:« بی شک می گویم اگر رویای مربیگری در استقلال را نداشتم هیچ وقت وارد کار مربیگری نمی شدم.من به عشق استقلال فوتبال را شروع کردم و حالا مربیگری در این تیم رویایم است البته نه حالا . من مسیرم را پله به پله پیش می آیم.»

او در این گفت و گو بار دیگر به نمایندگی از خانواده اش به خانواده پاشایی تسلیت گفت:«راستش همسرم ، پسرم و خانواده همسرم از علاقمندان به او بودند و تقریبا همه کنسرت هایش را می رفتند. با فوت او خانه ما هم مثل خانه دیگر مردم ایران غرق در ماتم است. همسرم تاکید داشت بار دیگر این ضایعه را به خانواده پاشایی عزیز تسلیت بگویم . این را هم همه می دانیم که صدا و یاد او تا همیشه در دل مردم می ماند.»


ویدیو مرتبط :
نیمکت با هم بودنمان تنهاست! من دل نشستن ندارم !تو دلیل نشستنم باش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منصوریان یک قدم تا نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان / گزینه جانشینی منصوریان کیست؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی فصل گذشته نفت تهران تا نشستن روی نیمکت استقلال یک قدم فاصله دارد.

 در حال حاضر مهم‌ترین مسئله باشگاه استقلال مشخص کردن سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده است که در این بین علیرضا منصوریان جدی‌ترین گزینه آبی‌پوشان است.

اگرچه مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بجز منصوریان سه گزینه دیگر هم مدنظر آنها هستند، اما تا این لحظه سرمربی فصل گذشته نفت شانس اول مربیگری آبی‌پوشان است. او مذاکرات خوبی هم با بهرام افشارزاده داشته و دو طرف خواسته‌های خود را با هم در میان گذاشته‌اند که نتیجه آن مثبت بوده و منصوریان یک قدم با نشستن روی نیمکت استقلال فاصله دارد.

با این حال نفرات دیگری هم هستند که مدنظر استقلالی‌ها قرار دارند که بین آنها گزینه خارجی هم دیده می‌شود. یکی از گزینه‌ها نیز دراگان اسکوچیچ، سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان است، اما با این حال باید منتظر ماند و دید تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال تا دو روز دیگر (دوشنبه) چیست.

 

-----------------------------

 

مجتبی حسینی گزینه جانشینی منصوریان

با جدی شدن بحث حضور علیرضا منصوریان در استقلال مسئولان باشگاه نفت تهران هم به دنبال گزینه‌ای مناسب برای هدایت تیم‌شان هستند و در این رابطه صحبت‌هایی را هم با مجتبی حسینی داشته‌اند.

مربی فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی سابقه مربیگری در نفت را دارد، در حالی بین گزینه‌های مربیگری زردپوشان قرار گرفته که به جز او چند گزینه دیگر هم مدنظر مسئولان این باشگاه هستند. البته این در صورتی است که حضور منصوریان در استقلال قطعی شود و در غیر اینصورت نفتی‌ها با سرمربی فصل قبل خود کار را ادامه خواهند داد.

طبق اخبار موثق یکی از اطرافیان باشگاه نفت تماس‌هایی را با مجتبی حسینی داشته است، آنهم در شرایطی که او با گل‌محمدی تیم فصل آینده ذوب‌آهن را آماده می‌کند.

اخبار ورزشی - تسنیم