ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان: سایپا تخریبی بازی می‌کرد


سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید سایپا به دنبال تخریب بازی تیمش بود.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: به تیم سایپا تبریک می‌گویم. در روزی که بد بودیم باختیم. ما سعی کردیم همان سبک بازی مقابل سپاهان را تکرار کنیم اما این کار را نتوانستیم به طور کامل انجام دهیم.

وی افزود: بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم. وقتی روی دروازه حریف حمله کردیم یک توپ برگشت و روی یک اشتباه فردی به گل اول سایپا تبدیل شد. سایپا در طول بازی سعی می‌کرد تا با تخریب بازی ما اجازه ندهد نوع بازی که مقابل سپاهان انجام دادیم را تکرار کنیم. باید سعی کنیم در هفته آینده روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا قبول دارید بازیکنان شما غرور بازی با سپاهان را داشتند و این یکی از دلایل شکست شما بود گفت: مطمئنا همین طور است. ما در هفته گذشته سعی کردیم پیروزی مقابل سپاهان را از ذهن بازیکنان خارج کنیم. بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و به نوعی در فضای بازی با سپاهان بودند. وقتی که گل اول بازی را زدند نتوانستند نتیجه را حفظ کنند. باز هم تاکید می‌کنم ما روی جریان بازی گل خوردیم.

منصوریان در پایان درباره اینکه آیا به تیم ملی امید بازیکن خواهد داد یا خیر گفت: زمانی که خودم سرمربی تیم ملی امید بودم این مشکل را داشتم باید سعی کنیم تقویمی تهیه کنیم تا این مشکلات برطرف شود. من تابع سیاست‌های باشگاه‌ هستم و اگر باشگاه صلاح بداند بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دهیم این کار را خواهیم کرد اما اعتقادم این است که اگر قرار است ستاره‌ای در اختیار تیم ملی قرار گیرد باید ستاره‌های تمام لیگ‌ها در اختیار تیم ملی قرار گیرند. مطمئنا اولویت همه ما پرچم سه رنگ ایران خواهد بود. اگر با این رویه ادامه بدهیم مطمئنا در بازی‌های اینچئون کره جنوبی هم با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.


ویدیو مرتبط :
‫مصاحبه منصوریان قبل از بازی استقلال و سایپا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیدوستی: به سه امتیاز بازی با سایپا نیاز جدی داشتیم



 

 

 

علیدوستی: به سه امتیاز بازی با سایپا نیاز جدی داشتیم

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به سه امتیاز بازی با سایپا در این مقطع نیاز جدی داشتیم تا با آرامش و روحیه بالا به تعطیلات لیگ برویم.

حمید علیدوستی درباره پیروزی یک بر صفر تیم پیکان برابر سایپا، اظهار کرد: ما در یک بازی سخت توانستیم به پیروزی برسیم. سایپا تیم خوبی بود، آنها کادر فنی و بازیکنان توانمندی دارند، با توجه به این که هر دو تیم پیش از این بازی بازنده بودند قطعا در نهایت تلاش برای کسب برد به زمین ‌آمدند. از طرفی ما هم مصر بودیم در این شرایط و در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.

وی افزود: پیکان در نیمه اول آن طور که انتظار داشتیم بازی را آغاز نکرد. اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم بازیکنان توانستند فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردند که در نهایت یکی از این موقعیت‌ها به ثمر رسید. در مقابل سایپا هم روی برخی ضد حملاتش خیلی خطرناک ظاهر شد. در نهایت بازیکنان ما مزد زحماتشان را گرفتند. ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم تا ضمن عقب نماندن از سایر رقبا، در شرایط روحی خوبی هم به تعطیلات لیگ برویم.

علیدوستی درباره عملکرد بازیکنانش درهفته‌های گذشته گفت: بازیکنان ما در این سه، چهار هفته واقعا تلاش زیادی کردند. آنها به خودباوری خوبی رسیدند و در تمرینات انرژی زیادی برای بهتر شدن صرف می‌کنند. ما هم در مسایل فنی خیلی زیاد با آنها کار کردیم، بدون وقفه و تعطیلی برنامه‌ها را جلو بردیم و به آینده بسیار امیدواریم.

وی درباره حضور بازیکنان جدید در پیکان گفت: اگر بتوانیم یکی دو بازیکن در نیم فصل جذب کنیم تا به ضعف‌هایمان در برخی پست‌ها پوشش دهند قطعا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری بازی خواهیم کرد. ما فعلا الونگ را گرفته‌ایم و یکی، دو جای خالی هم داریم تا بازیکنانی را جذب کنیم. پیش از این که بپذیرم سرمربی پیکان شوم با مسوولان باشگاه در این زمینه به توافق رسیده‌ام.

سرمربی پیکان درباره برنامه‌ تیمش در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ گفت: تیم ما به این تعطیلات واقعا نیاز داشت. ما آن را غنیمت می‌شماریم و سعی می‌کنیم تمام موارد فنی را با بازیکنان کار کنیم. ما در دفاع و حمله ضعف‌هایی داریم که باید با تمرینات بیشتر آنها را برطرف کنیم. کار پیکان بدون حتی یک روز تعطیلی از امروز (شنبه) آغاز می‌شود.

علیدوستی با بیان اینکه استقبال تماشاچیان قزوینی از بازی‌های خانگی پیکان بیشتر شده است، گفت: خوشحالیم که شرایط استقبال تماشاگران بهتر شده و به بازیکنان و مسوولان هم گفته‌ام که اگر در نتیجه گیری موفق باشیم قطعا تماشاچیان بیشتری کسب خواهیم کرد. حضور مردم در دو بازی خانگی اخیر مقابل تیم‌های صنعت نفت و سایپا خوب بوده و مطمئن هستیم بهتر هم می‌شود. اگر این تیم تاکنون تماشاچی زیادی نداشته به خاطر ضعف تیم در نتیجه‌گیری بوده است.