ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان رسما سرمربی استقلال شد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

در حالی که جلسه هیات مدیره استقلالی ها دقایقی پیش در وزارت ورزش آغاز شد، خبر می رسد تصمیم گیری برای سرمربی گری علی رضا منصوریان در این تیم قطعی است.

به گزارش ورزش "سه"، جلسه هیات مدیره آبی ها لحظاتی پیش در وزارت ورزش آغاز شد و اعضای حاضر در آن، آخرین بحث و بررسی ها را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم خواهند داشت تا در نهایت نام نفر اول نیمکت این تیم خروجی آن باشد اما خبر می رسد تصمیم گیری در این باره انجام شده و علی رضا منصوریان سرمربی این تیم در لیگ شانزدهم خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
برانکو رسما سرمربی پرسپولیس شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عنایتی به احتمال انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:هر گزینه ای سرمربی استقلال شود قابلیتش را داشته است.

رضا عنایتی در خصوص وضعیت نابسامان استقلال اظهار داشت: اینطور که من شنیده ام استقلال و پرسپولیس می توانند یک بار دیگر  با جذب اسپانسر به فعالیت خود ادامه دهند که این مساله موانع زیادی را از سر راه برمی دارد. به هر حال انجام کارهای بزرگ بدون برنامه ریزی میسر نمی شود.

وی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و باید با یک برنامه ریزی بلندمدت برای آنها تصمیم گیری شود. به اعتقاد من اتفاقاتی که این فصل برای این دو تیم رخ داد می تواند درس بزرگی برای سایر تیم ها باشد. شما دیدید چه اتفاقاتی بعد از بحث خصوصی سازی در این دو تیم رخ داد و من به جرات می گویم یکی از دلایلی که قهرمانی و حتی کسب سهمیه را از ما گرفت همین مساله بود. بازیکنی که 6،7 ماه دریافتی نداشته باشد خوب تمرین نمی کند و تاثیر آن در زمین مسابقه هم مشخص می شود. دیدید که ما چند امتیاز باارزش را در هفته های آخر از دست دادیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته می شود بهتر است قلعه نویی حداقل یک سال از استقلال دور باشد، بیان داشت: مطمئنا با نظرات شخصی دیگران امیر قلعه نویی تصمیم نمی گیرد و به اعتقاد من او بهترین کسی است که می تواند در این باره تصمیم بگیرد و برای آینده کاری اش برنامه ریزی کند.

وی درباره بحث حضور مربی خارجی در استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار است مربی خارجی بیاید باید یک مربی تراز اول باشد چون فصلی که ما در پیش داریم به نظرم از تمام فصل هایی که من به یاد دارم حساس تر است و مربی که انتخاب می شود باید هوادار او را قبول داشته باشد و بتواند آرامش خارج از تیم را به وجود بیاورد. این فاکتور مهمی برای سرمربی فصل آینده استقلال است.

عنایتی در خصوص احتمال انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال تصریح کرد: من از هیچ گزینه ای اسم نمی آورم چون همه آنها قابل احترام هستند و هر کدام شان هم که انتخاب شوند حتما قابلیتش را داشته و به سختی کار در فصل جدید واقف هستند.

اخبار ورزشی - کاپ