ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان در« بالاتر از خطر»!


کنار هم قراردادن حرف‌های امیر قلعه نویی و مظلومی از مشکلاتی در باشگاه استقلال خبر می دهد که می توانند سرمایه ای مثل منصوریان را هم بسوزانند. آیا شرط‌های این کاندیدای مربیگری برآورده می‌شود؟

خبرگزاری مهر: علی منصوریان به باشگاه استقلال رسید. او تلاش های زیادی داشته تا به این نقطه برسد و البته که کارنامه نسبتا موفقی دارد که البته می توانست با «جام»  پروپیمانه تر هم باشد. با این حال سرمربی جدید استقلال، را عودت می‌دهیم به حرف های پرویز مظلومی.

پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال در برنامه تلویزیونی گفت: « من خیلی چیزها را می دانستم اما چون نمی خواستم تیم تمرکزش را از دست بدهد سکوت کردم. ما دربی را شکست خوردیم و سه امتیاز عقب افتادیم یکی از اعضای باشگاه و یکی از بازیکنان بزرگ می روند خانه مجیدی و تا چهار صبح رفتند و التماسش کردند که بیایند سرمربی شود. اینها نمی دانند که فرهاد مجیدی مثل فرزند من است و می آیند به من می گوید. یکی می رود با اسکوچیچ صحبت می کند و یکی از مسئولان باشگاه هم می رود سراغ فرد دیگری. این آقایان دنبال منافع خودشان هستند نه به فکر هواداران. به خاطر این مسائل چند بار تا مرز سکته پیش رفتم. این آقایان بگذارند استقلال در اختیار استقلالی های واقعی باشد».

منصوریان این پاراگراف را باید بخواند، پاراگرافی که مشابه آن سال گذشته در حرف‌های امیر قلعه نویی هم بود: « قلعه‌نویی گفت: در آن زمان، چون افشارزاده به خارج رفت، با توفیقی این بحث فنی را مطرح کردم و گفتم که دیگر در جلو مشکل سرعت‌مان حل می‌شود. در نیم فصل دوستان می‌گویند ما پول نداشتیم و به همین دلیل کاوه رضایی، مسلمان و حاتمی را نگرفتیم. بپرسید چند بار برای رضایی و حاتمی به سایپا رفتیم»

ستار همدانی هم پس از برکناری امیر قلعه نویی گفت: « باشگاه استقلال به جای برکناری امیر قلعه‌نویی بهتر بود مشکلات مدیریتی را برطرف می‌کرد. افشارزاده تصمیم اشتباهی گرفته است چون با وجود این مشکلات و ادامه داشتن اوضاع سابق نه تنها قلعه‌نویی بلکه هر مربی دیگری به استقلال بیاید تیم نتیجه نمی‌گیرد».

در واقع باید گفت دو مربی به پای برخی تصمیم‌ها و اختلاف‌های موجود در استقلال سوخته اند و منصوریانی که نه کاریزمای امیر قلعه نویی را دارد و نه تجربه مظلومی را آیا می‌تواند در این وضعیت کارش را درست جلو ببرد؟

می‌گویند منصوریان شرط گذاشته که فلان نفرات در باشگاه نباشند، بعید می‌دانیم شرط او مورد پذیرش قرار گرفته باشد و با این وضعیت باید تاکید کرد که او هم احتمالا همان مشکلاتی را پیش پای خود خواهد داشت که امیرقلعه نویی و پرویز مظلومی داشتند و تضمینی برای عدم مواجهه با آن مشکلات نخواهد داشت.

تصمیم گیری‌های نصفه و نیمه با اختلاف‌های موجود در باشگاه استقلال سد راه منصوریان هم خواهد شد و دوباره بازیکن نگرفتن ها در نیم فصل و مجددا خداحافظی و قهر کرار و ریوالدو ها و... و.

منصوریان باید باهوش عمل کند، او بدون این مشکلات داخلی هم کار سختی دارد چه برسد به ادامه مسیری که قلعه نویی و مظلومی را زمین زد. او سرمایه فوتبال ایران است و نباید اسیر مشکلات غیر فوتبالی شود و با همان فرمولی که دو مربی دیگر استقلال را ناکام گذاشت او هم ناکام بماند.


ویدیو مرتبط :
بالاتر از خطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: حرف منصوریان نشانه علاقه مندی وی به استقلال است / دیگر خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی کند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, استقلال

سرپرست باشگاه استقلال گفت: «در جلسه هیات مدیره امروز درباره بازی های پیش رو تصمیم گیری خواهیم کرد.»

به گزارش جام نیـوز، بهرام افشارزاده در خصوص طلب رودریگو توزی اظهار داشت: «خوشبختانه با پیگیری های انجام شده سرانجام موفق شدیم با هافبک برزیلی و پیشین استقلال مستقیم صحبت کرده و مطالبات او را پرداخت کنیم.»

وی ادامه داد: «مذاکرات خوبی با وی داشتیم و با توجه ضرب ألاجلی که فیفا برای ما در نظر گرفته بود، از توزی 10 روز دیگر برای تسویه حساب با باشگاه استقلال مهلت گرفتیم که در نهایت روز گذشته با هماهنگی های لازم مطالبات این بازیکن همانند دیگر بازیکنان خارجی پیشین تیم پرداخت شد و باید بگویم دیگر خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی کند.»

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: «با توجه به تمام مشکلاتی که در بخش مالی وجود داشت اما تمام تلاشمان در مجموعه استقلال این است که اجازه ندهیم تیم بزرگی همچون استقلال با خطر کسر امتیاز مواجه شود. هواداران عزیز خیالشان راحت باشد و تا زمانی که من در استقلال هستم از تمام حق و حقوق این باشگاه ان دفاع خواهم کرد و نمی گذارم مشکلی برای تیم به وجود بیاید.»

افشارزاده همچنین در خصوص اینکه منصوریان گفته از امروز در خدمت استقلال هستم، عنوان کرد: «ما از منصوریان تشکر می کنیم چون این نشانه علاقه مندی این فرد به استقلال است. نظرش برای ما قابل احترام است و از او تشکر می کنیم.»

وی افزود: «از هواداران می خواهیم علاوه بر استقلال از نفت هم حمایت کنند و این تیم هم بتواند موفق باشد.»

سرپرست استقلال در خصوص جلسه هیات مدیره تصریح کرد: «امروز جلسه هیات مدیره داریم. در خصوص اتفاقات روز و بازی های پیش رو تصمیم گیری خواهیم کرد.»