ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان: به استقلال نمی‌روم


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که نمی‌تواند به استقلال برود.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان در مورد ناکامی‌های اخیر استقلال و اینکه آیا امکان دارد جانشین امیر قلعه‌نویی در این تیم شود، اظهار داشت: من نباید در مورد استقلال حرف بزنم و وظیفه دارم فقط در مورد نفت صحبت کنم. در ضمن اگر هم از استقلال پیشنهادی برسد فعلاً قبول نمی‌کنم، چون با باشگاه نفت قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. من به جوان‌های نفت قول داده‌ام و تا آخر هم پای قولم هستم.

وی در خصوص سالروز بازی تاریخی ایران و استرالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 1998 فرانسه عنوان کرد: واقعاً آن بازی ماندگار شد و هیچ‌وقت از ذهن مردم پاک نمی‌شود. بهترین خاطره من هم از آن بازی سیگار کشیدن ویرا روی نیمکت است. وقتی گل خوردیم ویرا سیگارش را روی زمین گذاشت اما وقتی موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم ویرا به سیگار کشیدنش ادامه داد.


ویدیو مرتبط :
گل منصوریان به استقلال اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادقیان؛ با منصوریان به استقلال نمی روم



اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان

پیام صادقیان هافبک فصل گذشته پرسپولیس از حضور در نفت تهران راضی به‌نظر می‌رسد.

 صادقیان معتقد است كه این باشگاه آرامش دارد و همین آرامش می‌تواند به پیام كمك كند تا روزهای خوبی را در فصل جدید رقم بزند.


صادقیان در مورد فضای نفت می گوید:قبلا هم گفتم كه نفت یك مجموعه منظم و خوب است. در تیم ما جو فوق‌العاده دوستانه‌ای وجود دارد و بازیكنان و كادر فنی با یكدیگر رفیق هستند. بزرگ‌ترهای تیم هم به معنای واقعی آقا هستند و من چنین جوی را در ذوب‌آهن هم دیده بودم.

 

آنجا بازیكنانی مثل حدادی‌فر، رجب‌زاده و صلصالی شخصیت بالایی داشتند و اینجا هم باید به بازیكنانی مثل مبعلی، عزتی، امیری و... اشاره كرد. این بازیكنان را باید آقا صدا زد. درضمن نفت جوان‌های بااستعدادی هم دارد. همه اینجا با جان و دل كار می‌كنند و آرامش خاصی حاكم است. من به این آرامش نیاز داشتم.رفته رفته آماده می‌شوم و مطمئن باشید هم خودم و هم نفت تهران سال فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.


از مبعلی می پرسیم فكر می‌كنی نفت به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود كند كه او تاكید می كند:ما با الاهلی بازی داریم و می‌دانیم در چه جایگاهی هستیم. نفت چند بازیكن خوب گرفته و نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد. حضور سیدجلال حسینی هم تیم ما را پخته‌تر می‌كند. نفت واقعا در هر پست بازیكنان خوبی دارد و یك شخصیت محكم پیدا كرده است. بازیكنانی مثل نانگ و سانتوز هم به تیم ما اضافه شده‌اند. از طرفی نفت جوان‌های فوق‌العاده‌ای دارد كه وقتی آنها را می‌بینم لذت می‌برم. ما می‌توانیم از پس الاهلی بربیاییم و به نیمه‌نهایی آسیا برویم.


او در مورد شرایطی كه در این چند ماه پشت سر گذاشت می گوید: خیلی‌ها مرا تنها گذاشتند و بسیاری از مربیان و مدیران سابقی كه با آنها كار كردم، سراغی از من نگرفتند. در این مدت فقط فرهاد كاظمی با من در تماس بود و البته تعدادی از پیشكسوتان پرسپولیس كه باید از آنها تشكر كنم. هواداران پرسپولیس هم همیشه حمایتم كردند. حتی ذوب‌آهن هم مرا نخواست و به من پشت كرد، تیمی كه در آنجا بزرگ شدم. من از لحاظ روحی و روانی شرایط بدی داشتم و افسرده شده بودم.


از صادقیان می پرسیم فكر می‌كنی منصوریان یك روز بخواهد تو را با خودش به استقلال ببرد و او می گوید:خیلی‌ها در این مورد از من سؤال می‌كنند، ولی منصوریان می‌داند كه من عاشق پرسپولیس هستم. او استقلالی است و من پرسپولیسی و هیچ‌وقت به من نمی‌گوید كه به استقلال بروم. من نان و نمك پرسپولیس را خوردم، ولی الان شاگرد علی‌آقا هستم.


صادقیان درمورد حضور محسن مسلمان در پرسپولیس هم حرف می زند:محسن فوتبالیست قابلی است و می‌تواند درحالی‌كه پرسپولیس بازی‌ساز ندارد به این تیم كمك كند. امیدوارم او به تیم محبوبمان كمك كند تا هواداران شاد شوند. محسن می‌تواند مشكل بازی‌سازی پرسپولیس را حل كند.

اخبار ورزشی - سایت فوتبال ایران