ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان: باید آلمانی بازی کنیم


علیرضا منصوریان سرمربی نفت معتقد است که ایران باید اول روی نتیجه گیری متمرکز شود و پس از آن به بازی زیبا فکر کنند.

ورزش سه: علیرضا منصوریان سرمربی نفت معتقد است که ایران باید اول روی نتیجه گیری متمرکز شود و پس از آن به بازی زیبا فکر کنند. منصوریان گفت: به عقیده من تیم کی روش بسیار منطقی در آسیا گام بر می دارد. مهمترین مساله در حال حاضر صعود تیم به مرحله بعدی به عنوان سر گروه است که تا اینجا اینکار به درستی انجام شده است.

کار سخت مقابل امارات

تیم امارات از لحاظ امتیازی با ایران برابر است. اما از آنجایی که تفاضل گل آنها بهتر از ما است، به طور حتم با روحیه بهتری در مقابل ما به میدان می آیند. قطعا ما مقابل این تیم کار سختی داریم. اما پیروزی برابر این تیم دور از دسترس نیست. در این شرایط ما نباید احساسی فکر کنیم. ایران می خواهد با صدر نشینی به مصاف عراق برود، اماراتی ها هم همین تصمیم را دارند. برای همین هم بهتر است که تنها به پیروزی در این دیدار فکر کنیم.

نباید خاطره کره تکرار شود

این که ما بیاییم نحوه بازی تیم ملی را مورد انتقاد قرار دهیم، درست نیست. چون به عقیده من ایران تا اینجا بازیهای منطقی را به نمایش گذاشته است. ما باید تفکر حرفه ای داشته باشیم. در حال حاضر باید تنها به حضور در مرحله نیمه نهایی، فکر کنیم. تا بتوانیم به امید خدا بعد از سالها برای قهرمانی گام برداریم. چون ما دو دوره جلوی کره بازی را واگذار کردیم و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماندیم.

ایران باید آلمانی بازی کند

شما ببینید در جام جهانی 2014 برزیل زیبا بازی می کرد، اما نتیجه نمی گرفت. اما تیم ملی آلمان خیلی از موقع ها لازم نمی بیند که بازی زیبایی ارائه دهد، اما نتیجه می گیرد. ما باید برای صعود موفق از این مرحله و فقط به نتیجه فکر کنیم. یعنی اول نتیجه بگیریم بعد به بازی زیبا فکر کنیم. بهتر است برای موفقیت ایران در آسیا حرفه ای فکر کنیم.

دیدار با شاختار مهم است

در مورد اردوی نفت در ترکیه هم باید بگویم که خیلی از شرایط و امکانات کمپ راضی هستم. قرار بود که ما دو دیدار مقابل الفجیره امارات و الاتحاد برگزار کنیم. دیدار مقابل الفجیره که انجام شد ومن به خواسته هایی که در ذهنم داشتم رسیدم. اما بازی مقابل الاتحاد که قرار بود روز 27 دی برگزار شود، ابتدا به درخواست تیم عربستانی یک روز به تعویق افتاد و پس از ان باز هم مسئولین الاتحاد در خواست تعویق بازی را دادند که در نهایت ما این دیدار تدارکاتی را به تعویق انداختیم. اما شانس یارمان بود که تیم شاختار قزاقزستان که برنده جام حذفی و لیگ این کشور است. این بازی برای ما خیلی سنگین است. من بیشتر به این منظور این درخواست را پذیرفتم که ما اگر بتوانیم در پلی آف از سد الجیش بگذریم باید حتما با تیمی مشابه شاختار دیدار کنیم.به همین دلیل این بازی می تواند از لحاظ تاکتیکی نیز برای ما مفید باشد.


ویدیو مرتبط :
حرف های منصوریان قبل از بازی صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با یك تیم آلمانی و ایتالیایی بازی می‌كند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پرسپولیس با یك تیم آلمانی و ایتالیایی بازی می‌كند

مسوولان باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل لیگ برتر مذاكراتی با چند تیم اروپایی داشتند و قرار است در صورت توافق نهایی، این تیم به مصاف دو تیم اروپایی برود.

رایزنی باشگاه پرسپولیس با تیم‌هایی از ایتالیا و آلمان بوده‌ و قرار است تكلیف نهایی به زودی مشخص شود.

پیش از این رویانیان اعلام كرده بود در نظر دارد برای بازیكنانی نظیر كریم باقری و وحید هاشمیان بازی خداحافظی با تیم‌های بزرگ در نظر بگیرد./روزنامه ایران ورزشی