ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان امشب سرمربی استقلال می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

....بعد از پایان کار پرویز مظلومی با توجه به ناکامی در جام حذفی، علیرضا منصوریان نزدیک ترین فردی است که گفته می شود نیمکت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش ورزش سه، با پایان کار استقلال در لیگ پانزدهم به همراه پرویز مظلومی، از بین گزینه هایی که گفته می شود جانشین پرویز مظلومی خواهند شد، علیرضا منصوریان نزدیک ترین گزینه است و گفته می شود امشب کار خود را برای قبول هدایت این تیم را نهایی خواهد کرد.

پیش از این گفته می شد دراگان اسکوچیچ و حتی احتمال بازگشت امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال برای فصل شانزدهم وجود دارد اما آخرین رایزنی ها برای حضور علیرضا منصوریان صورت گرفته و مرد شماره 10 سابق استقلالی ها که طرفداران نیز به سمت او تمایل دارند، امشب قرارداد خود را امضا خواهد کرد. در این ارتباط حتی گفته می شود سرمربی فصل گذشته نفت تهران که با پایان فصل خیلی زود برگه تسویه حساب خود را دریافت کرده، رایزنی های لازم برای جذب بازیکنان لازم را نیز صورت داده و به دنبال این است تا با توپ پر در فصل آینده حاضر شود.

 


ویدیو مرتبط :
گل منصوریان به استقلال اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی امشب سرمربی استقلال شد؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قلعه‌نویی امشب سرمربی استقلال شد؟

حتی در صورت تغییر مدیریت در باشگاه، باز هم قلعه‌نویی گزینه اول سرمربیگری استقلال خواهد بود.

سایت گل- با شكست استقلال در مسابقه‌ای كه آینده مربیگری این تیم در گروی آن بود، حالا قلعه‌نویی را باید به احتمال 99درصد از همین امشب سرمربی استقلال قلمداد كرد.

به گزارش سایت گل، سرنوشت مربیگری پرویز مظلومی در استقلال به این بازی بستگی داشت و شكست مقابل سپاهان خروج او از باشگاه استقلال را قطعی كرد. از سوی دیگر امیر قلعه‌نویی كه روند مذاكراتش با تراكتورسازی تبریز چندان مثبت نبوده عقد قرارداد با این تیم تبریزی را به پنجشنبه موكول كرده بود و این موضوع هیچ دلیلی نداشت مگر انتظار برای تعیین سرنوشت مظلومی در استقلال.

 

شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی حتی صحبت‌ها و مذاكراتش را هم برای پیوستن به استقلال انجام داده و تفاهم كامل میان او و مسئولان این باشگاه حاصل شده است. جالب این‌جاست كه سرنوشت مدیریت در باشگاه استقلال برای فصل آینده هنوز نامشخص است و معلوم نیست فتح‌الله‌زاده در پست خود ماندگار باشد اما حتی در صورت تغییر مدیریت در باشگاه، باز هم قلعه‌نویی گزینه اول سرمربیگری استقلال خواهد بود.

چه مدیران فعلی استقلال، و چه جناحی كه نقش اپوزیسیون را دارند و ممكن است به زودی جانشین كادر فعلی شوند، هر دو جناح گزینه اول‌شان برای هدایت استقلال امیر قلعه‌نویی است و تغییر مدیریت تاثیر چندانی بر سرنوشت نیمكت این تیم نخواهد داشت./گل