ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان؛ ارزان ترین سرمربی لیگ برتر


سرمربی استقلال با قراردادی عجیب در این تیم فعالیت خواهد کرد.

کاپ: سرمربی استقلال با قراردادی عجیب در این تیم فعالیت خواهد کرد.

وزارت ورزش، قصد دارد برای یک سال، به علیرضا منصوریان 300 میلیون بدهد. این رقم عجیب باعث شد تا مقایسه ای داشته باشیم قرارداد سرمربی جدید استقلال را با دستمزد دیگر سرمربیان در لیگ چهاردهم.

تنها فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد در فصل قبل 300 میلیون برای یک فصل دریافت کرد که این مبلغ برای این فصل افزایش داشته است. یوانیس توپالدیس هم برای ربع فصل مبلغ 150 میلیون تومان گرفت. خود علیرضا منصوریان هم با رقمی حدود 473 میلیون با نفت به توافق رسید. مابقی مریبان مبلغی به مراتب بیشتر دریافت کردند و برخی هم قراردادشان میلیاردی بود.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال برای تیم که در آسیا هم حضور نداشت مبلغ 700 میلیون تومان قرارداد بست و حالا منصوریان با دستمزدی حدود دو و نیم برابر کمتر، با استقلال قرارداد بسته و باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد.

قرارداد منصوریان نسبت به قرارداد برانکوی لیگ چهاردهم هم تقریبا، یک پنجم است.

با این اوصاف، منصوریان امسال قطعا ارزان ترین مربی لیگ خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سرمایه قهرمان لیگ برتر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه سرمربی و بازیکنان استقلال پس از قهرمانی در لیگ برتر



قهرمانی استقلال,قهرمانی استقلال در لیگ برتر

از همه حلالیت می‌طلبم/در خانه آبی‌ها قهرمان شدیم

قلعه‌نویی: مربی کوچکی هستم بگذارید برای استقلال مربی بزرگی بیاید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مربی کوچکی هستم و بهتر است برای استقلال مربی بزرگی بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یکسال پر فراز و نشیب را پشت سرگذاشتیم و در نزدیکی شملچه استقلال را قهرمان کردیم و این زحمت کل مجموعه است و نمی‌خواهم اسم خودم را ببرم زیرا کمترین نقش را داشتم.

از اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازیکنان تشکر می‌کنم و لطف خدا شامل حال ما شد و قهرمان شدیم و این قهرمانی متعلق به همه هواداران استقلال است.

وی افزود: خوشحالیم که در خانه استقلالی‌ها قهرمان شدیم و دیدید که مردم 100 دقیقه تیم‌شان را چطور تشویق کردند و یک حلالیت هم می‌طلبم چه از همکارانم و چه مردم و مطبوعات، قطعا یک‌سری ایرادها دارم و شاید دلی شکسته شده باشد و شاید بازیکنی حقی برای خودش قائل شده باشد.

خوشحالم که سهم کوچکی در خوشحالی مردم داشته باشم. دوستان مطبوعاتی خوزستان کارشناس هستند و خیلی‌های دیگر که از دوستانم هستند و یکسال خوب با این عزیزان داشتم و اسم آنها را خبرنگار نمی‌گذارم.

وی در خصوص عملکرد فولاد خوزستان گفت: به فوتبال ایران باید تبریک بگویم به خاطر کارهای زیربنایی که باشگاه فولاد انجام داد و ماحصل زحمات فولاد را چند سال دیگر می‌بینید. دهکردی بالای 50 سال در پست های مختلف مدیریت کرده است.

با جوانان فولاد کار بزرگی کرده است و در چند بازی اخیر هیچ تیمی اینقدر ما را اذیت نکرده است اگر فولادی‌ها یک زمین بهتر داشتند یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ما می‌شدند. دهکردی مدیر بسیار خوبی است و جایی که مدیرش اهل فوتبال باشد، همین می‌شود. برخی مدیران ما فوتبالی نیستند و به اندازه 10 سال مصاحبه می‌کنند.

اما امثال دهکردی هیچ وقت موبایل به دستش نمی‌گیرد و مصاحبه نمی‌کنند. آرزو دارم سه تیم ابومسلم، استقلال اهواز و نساجی مازندران که تیم‌های خودم بوده‌اند،‌ موفق شوند. 

وی گفت: برنامه‌ریز‌ی‌های اشتباه و کیفیت‌ بد زمین‌ها کمی کیفیت لیگ را پایین آورد و اگر این چیزها حل می‌شد همه چیز خوب می‌شد و باید بحث زیرساخت‌ها را حل کنیم.

چون کشوری مثل قطر این همه میزبانی و برنامه‌ریزی درست داشته است مثل زیر‌ساخت‌هایش، به العین امارات رفتیم و زمین را دیدیم و اکنون هم این زمین را دیدیم. هرچند انصاری خیلی زحمت می‌کشد اما این زمین زیبنده فوتبال خوزستان نیست.

وی در مورد فصل آینده استقلال گفت: اجازه بدهید که سه بازی دیگر تمام شود و من مربی کوچکی هستم و بگذارید که یک مربی بزرگ بیاید و ان‌شاءالله در بازی الشباب آنچه باید اتفاق بیفتد و مربی بزرگ بیاید که شان هواداران حفظ شود.

قلعه‌نویی در مورد داوری گفت: اگر داوری را به شغل حرفه‌ای تعبیر کنیم باید دستمزدها را بالا ببریم و امروز ترکی به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت خوبی انجام داد.

سرمربی استقلال در مورد مشکلات مالی استقلال گفت: از علی انصاری تشکر می‌کنم سه هفته پیش کمک زیادی به ما کرد. امثال پرهام، عرب، امیری زحمت زیادی کشیدند و فتح الله زاده هم زحمت زیادی کشید. گفته بودم استقلال به بلوغ تاکتیکی می‌رسد که اکنون به آن شرایط رسیده و امیدوارم در بازی با الشباب خوب بازی کنیم و به جمع  هشت تیم برسیم و امیدوارم مسئولان به فوتبال توجه کنند و تنها جایی که جوانان احساسات خودشان را خرج می‌کنند ورزشگاه‌هاست. باید از عباسی وزیر محترم ورزش هم تشکر کنم و نگاه ویژه به استقلال داشته باشد. زیرا ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم.

خوزستان پایتخت فوتبال ایران است

فتح‌الله‌زاده: بازی هوشمندانه نوعی از بازی است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تیم ما مقابل فولاد هوشمندانه بازی کرد که نوعی از بازی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده پس از قهرمانی استقلال و پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هوشمندانه بازی کردن خودش نوعی بازی است.

وی افزود: اینکه 40 دقیقه تحت فشار در خانه حریف بازی و آن را اداره کنیم هنر است. به قلعه‌نویی، بازیکنان باغیرت و هواداران خونگرم استقلال این برد و قهرمانی را تبریک می‌گویم.

مدیرعامل استقلال در مورد قهرمانی این تیم در خوزستان گفت: خوزستان پایتخت فوتبال ایران و پایتخت هواداران استقلال است.

نکونام:‌همه آرزویم رسیدن به قهرمانی با استقلال بود

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تمام آرزویم رسیدن به قهرمانی به تیم استقلال بود که به آن رسیدم.

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر برابر استقلال در لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم و توانستیم نتایج همه تلاش‌هایمان را بگیریم. همه آرزوی قهرمانی با استقلال بود که به آن رسیدم و از مردم و هواداران تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مهم این بود که یک تیم باشیم و بعد از اتفاقاتی که افتاد به قهرمانی رسیدیم و نشان دادیم که برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کردیم.

برهانی: خدا را شکر می‌کنم/ این قهرمانی را به تمام استقلالی‌ها تقدیم می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بسیار خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که پس از فراز و نشیب‌های زیادی که در لیگ برتر داشتیم توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم و این قهرمانی را به تمام استقلالی‌های ایران تقدیم می‌کنم./فارس