ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصورخان خوشحال از برد استقلال


از تلاش بازیکنان و پرویز مظلومی به خاطر برد مقابل استقلال تشکر می‌کنم.

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از تلاش بازیکنان و پرویز مظلومی به خاطر برد مقابل استقلال تشکر می‌کنم.

منصور پورحیدری که از طریق علی پسرش با خبرنگاران صحبت می کرد بعد از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: از تلاش بچه‌ها به خاطر برد تشکر می‌کنم. از این پیروزی خیلی خوشحال شدم. با توجه به این که تیم 3 بازی پشت سر هم در جام حذفی و لیگ برگزار کرد بابت این عملکرد خوب در سرمای تبریز از آنها  تشکر می‌کنم.

وی افزود: البته من نتوانستم بازی را مشاهده کنم اما از بازیکنان و مظلومی که به خاطر تلاش‌شان که باعث خوشحالی من و هواداران شدند تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را ادامه دهند.


ویدیو مرتبط :
استقلال برد،اما مرد تا برد!! استقلال 1-راه آهن 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منه زس خوشحال از برد اوکراین/ آرژانتین کنونی از ما جلوتر است



 

 

 

منه زس خوشحال از برد اوکراین/ آرژانتین کنونی از ما جلوتر است

 

مانو منه زس، سرمربی تیم ملی برزیل در صحبتهایی اعلام کرد که از نمایش تیمش مقابل اوکراین به ویژه از نظر شیوه های تدافعی تیمش بسیار راضی است.

مانو منه زس، سرمربی تیم ملی برزیل از عملکرد تیمش مقابل اوکراین در دیداری دوستانه که دوشنبه شب در ورزشگاه ومبلی برگزار و با برتری 0-2 سلسائو همراه بود، راضی است

منه زس از شیوه تدافعی تیمش بسیار خوشحال است. این تیم در سه دیدار اخیر خود گلی را دریافت نکرده است.

منه زس در کنفرانس خبری پایانی این دیدار گفت:« باید به پیروزی هایمان در سه دیدار دوستانه اخیر که در آنها 7 گل به ثمر رسانده ایم و گلی را دریافت نکرده ایم،بها بدهیم.تیم، می تواند سبک خاص بازی خودمان را ارائه دهد و این همان عملکردی است که می خواهیم ببینیم.فوتبال برزیل همیشه تحت تاثیر گلها و حملات مهاجمان است. در سالهای اخیر تیم ما از نظر تدافعی هم قدرت خود را نشان داده است.»

منه زس ادامه داد:« تاثیرگذاری لوسیو و ژوان خیلی مهم بوده و امروز این وظیفه را حس می کنیم که در خط دفاعی هم قدرتمند باشیم.»

مربی تیم ملی برزیل در ادامه در مورد دیدار حساس تیمش مقابل آرژانتین که ماه نوامبر در قطر برگزار می شود صحبت کرد. او معتقد است که برزیل با سخت ترین چالش خود مواجه خواهد شد، آن هم در شرایطی که تیمش در مسیر گذار و تحول است ولی آلبی سلسته تقریبا با همان تیم حاضر در جام جهانی به قطر خواهد گفت:« در حال حاضر آرژانتین در سطح دیگری و متفاوت با  برزیل است. آنها همان تیم حاضر در جام جهانی را در اختیار دارند ولی ما هنوز در حال تست و ارزیابی تیم هستیم، پس آنها از ما جلوترند ولی بازی برابری خواهد بود.خیلی خوب است که بعد از این بازیها، مصاف سخت تری را پیش رو داشته باشیم.»