ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منزس: رونالدینیو یک قهرمان جهانی است



 

 

 

منزس: رونالدینیو یک قهرمان جهانی است

 

مربی 49 ساله در صحبتهایی اعلام کرد که مهاجم سابق بارسلونا شایستگی این را دارد که بار دیگر برای تیم ملی کشورش بازی کند.

مانو منزس، سرمربی تیم ملی برزیل امیدوار است که رونالدینیو بار دیگر بتواند به روزهای اوجش بازگشته و خودش را مبدل به یکی از مهره های کلیدی تیمش نماید

رونالدینیوی 31 ساله نام خودش را در فهرست بازیکنان فراخوانده شده از سوی منزس برای انجام دیدار دوستانه مقابل غنا که روز دوشنبه در لندن برگزار می شود می بیند.

رونالدینیو در جام جهانی 2010 نتوانست برزیل را همراهی کند و از تابستان گذشته تاکنون تنها 1 بار برای برزیل بازی کرده و آن هم دردیدار دوستانه تیمش مقابل آرژانتین که با شکست 0-1 سلسائو همراه بود ، بود.

البته ستاره سابق تیمهای پاری سن ژرمن و بارسلونا اکنون شرایط به مراتب بهتری دارد و در تیم باشگاهی اش فلامنگو، 15 گل به ثمر رسانده و منزس، سرمربی تیم ملی بزیل در صحبتهایی اعلام کرده که رونالدینیو شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد.

منزس 49 ساله در صحبتهایی گفت:« رونالدینیو یک قهرمان جهانی است که در سال 2002 با برزیل به قهرمانی رسیده و اکنون به تیم ملی کشورش بازگشته و دلیل آن هم این است که او بار دیگر به اوج بازگشته و خیلی خوب بازی می کند. او مبدل به یکی از بهترین بازیکنان این فصل خواهد شد و موفقیتهای او در فلامنگو، می تواند به کمک تیم ملی بیاید.»

برزیل در دیدار دوستانه مقابل غنا روبینیو را در اختیار ندارد و کاکا هم به تیم ملی دعوت نشده است


ویدیو مرتبط :
برزیل قهرمان جام جهانی 2002، رونالدو، رونالدینیو...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منزس:رونالدینیو را مشروط به تیم برزیل فرا می‌خوانم



 

منزس:رونالدینیو را مشروط به تیم برزیل فرا می‌خوانم

 

سرمربی تیم ملی برزیل از احتمال بازگشت هافبک برزیلی آ.ث.‌میلان ایتالیا به جمع ملی‌پوشان خبر داد.

مانو منزس، اظهار داشت: به باورم رونالدینیو می‌‌تواند به تیم کشورش بازگردد و حتی در جام‌جهانی بعدی ما را همراهی کند.

وی که پس از رقابت‌های جام‌جهانی 2010 جانشین کارلوس دونگا شد، افزود: با وجودی که تا شروع رقابت‌های جهانی دوره بعد، چهار سال باقی است. اما از هم‌اکنون سرگرم برنامه‌ریزی برای آن زمان هستم و در این‌باره همه‌جوانب را در نظر می‌گیرم. از نظر من رونالدینیو پیر نیست و خارج از رده سنی جام جهانی آینده قرار ندارد.

او ادامه داد: آنچه می‌‌گویم یک طرف سکه است‌. طرف دیگر مربوط به خودش است. او اکنون در شرایط آمادگی مطلوب برای حضور در تیم ملی و خدمت‌رسانی نیست. درست است که ایام خوبی در تیمش داشت، ولی دو، سه فصل قبل عملکرش منفی بود.

این هافبک تکنیکی تصریح کرد: به صراحت می‌گویم اگر به شرایط طلایی عالی گذشته‌اش بازگردد، حتما او را به تیم ملی دعوت می‌کنم.

بازیکن شماره 80 میلانی‌ها که اینک قدم در 30 سالگی گذاشته، از سال 1999 که تنها 19 سال بیشتر نداشت،‌ امکان همراهی و بازی در تیم برزیل را داشته است. وی در این مدت 87 بازی انجام داده و 32 گل زده است. نمایش بحث‌انگیز یک سال گذشته او سبب شد تا مربی قبلی تیم کشورش وی را برای حضور در رقابت‌های آفریقای‌جنوبی فرا نخواند.