ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منتقمی: مذاکره‌ای با جهانشاهی نداشتیم


سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود تاکید کرد او و رئیس هیئت مدیره با فرد ضد انقلاب در جریان توافق با رئال مادرید مذاکره‌ای نداشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: بهروز منتقمی  در نشست خبری مدیران باشگاه پرسپولیس با اصحاب رسانه درباره چگونگی ملاقات مدیران باشگاه پرسپولیس با امیرحسین جهانشاهی عنصر ضدانقلاب گفت: ما هیچ مذاکره با واسطه و یا بی‌واسطه با این شخص نداشتیم و من قبل از سفر به آقای سیاسی گفتم که باید به صورت مستقیم با پرز یا سانچس رئیس و مدیرعامل باشگاه رئال مادرید جلسه برگزار کنیم که آقای سیاسی هم روی همین مساله تاکید داشت. باز هم تاکید می‌کنم هیچ‌گونه مذاکره و تماسی با این فرد انجام ندادیم.

وی در خصوص اینکه آیا همکاری باشگاه پرسپولیس با باشگاه‌های بزرگ دنیا ادامه‌دار خواهد بود، گفت: ما کار حرفه‌ای انجام می‌دهیم و این مساله به کار حرفه‌ای مربوط است. باشگاه بزرگ پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار باید کارهای بزرگ انجام بدهد. قطعا این موارد بلندمدت است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: زمانی که پیشکسوتان باشگاه میلان برای برگزاری دیداری دوستانه با پرسپولیس به تهران آمدند هنگام خروج از کشورمان خاطرات خوبی داشتند و حتی مالدینی چندین بار در فرودگاه از ما تشکر کرد. حالا این باشگاه آمادگی این را دارد که بازی برگشتی بین پیشکسوتان میلان و پرسپولیس در ایتالیا برگزار شود و منتظر پاسخ ما هستند. مطمئنا اگر این دیدار برای ایتالیایی‌ها خاطره‌انگیز نبود و میهمان‌نوازی ما خوب نبود این علاقه را نشان نمی‌دادند. حتی باشگاه هامبورگ از ما دعوت کرد و ما مذاکراتی هم با این باشگاه داشته‌ایم اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

منتقمی تصریح کرد: با تمام این اوصاف نکته اساسی در این‌گونه اقدامات بین‌المللی و حضور تیم‌های خارجی در ایران و برعکس این است که حتما باید به تایید مقامات کشوری برسد و اگر این مساله تایید نشود، همان طور که سیاسی گفت هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود.

وی در خصوص اینکه چه زمانی تکلیف مدیرعاملی‌اش مشخص می‌شود، گفت: انتخاب مدیرعامل دست من نیست و تصمیم هیئت مدیره است. حالا ممکن است من انتخاب شوم یا فرد دیگری.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تا زمانی که خودم هستم به باشگاه کمک می‌کنم و اگر کس دیگری به عنوان مدیرعامل انتخاب شد، کمک خود را دریغ نمی‌کنم چون می‌خواهم تجربیاتم را انتقال بدهم. باز هم تاکید می‌کنم که در خصوص انتخاب مدیرعامل من تصمیم‌گیرنده نیستم و نمی‌توانم زمان خاصی را اعلام کنم.

منتقمی در پاسخ به این سوال که آیا برای قبول پست مدیرعاملی اعلام کرده که باید اختیار تام داشته باشد، اظهار داشت: براساس اساس‌نامه شرکت هیئت مدیره می‌تواند بخشی از اختیارات باشگاه را به مدیرعامل بدهد اما در بعضی از مواقع مدیر عامل فقط مصوبات هیئت مدیره را اجرا می‌کند. قطعا اگر قرار به حضور من باشد در این خصوص صحبت‌های لازم را انجام می‌دهم.


ویدیو مرتبط :
مدرس مذاکره فایل صوتی آموزش مذاکره بهزاد حسین عباسی8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره‌ای با کی‎روش نداشتیم



اخبار ,اخبار ورزشی,توافق  کی‎روش با مسئولان اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی


اخبار ورزشی - مذاکره‌ای با کی‎روش نداشتیم/ کارلوس برای حمایت موزامبیک اینجا بود

"دنی جوردان" گفت اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی مذاکره‎ای با "کارلوس کی‎روش" در خصوص سپردن هدایت این تیم به این مربی پرتغالی نداشته است.

به گزارش مهر، رسانه‎ها از توافق "کارلوس کی‎روش" با مسئولان اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی خبر داده اند.

طبق اعلام رسانه ها، قرار است سرمربی تیم ملی ایران در پایان رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل، جایگزین "گوردون ایگسوند" در تیم آفریقای جنوبی شود. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران چنین مذاکراتی را تکذیب کرده و از سویی مسئولان اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی نیز چنین موضوعی را صحیح نمی‎دانند.

بر پایه گزارش سایت ewn، "دانی جوردان" در این خصوص گفت: کارلوس کی‎روش به آفریقای جنوبی آمده بود تا تیم موزامبیک را حمایت کند چرا که او موزامبیکی است. ما هیچ پیشنهادی به او ارائه نکردیم چرا که او تمرکزش بر تیم ملی ایران است.

رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی در ادامه اظهار داشت: ما ظرف روزهای آینده با ایگسوند ملاقات می‎کنیم. تا این لحظه هیچ مذاکره ای با او نداشته ایم و او به اینجا می آید تا مشغول به کار شود. البته این اتفاق هنوز نیفتاده است.
اخبار ورزشی - مهر