ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منتقمی: حکم درخشان دائمی شد


سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که حکم مربیگری درخشان از موقت به دائم تغییر پیدا کرده است.

خبرگزاری تسنیم: بهروز منتقمی در مورد حضورش به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس، اتفاقاتی که روز چهارشنبه در تمرین پرسپولیس رخ داد، بحث حضور امیر عابدینی در باشگاه پرسپولیس، آینده حمید درخشان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

ابتدا در مورد تساوی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان صحبت کنید.

درست است که نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم نشد اما این اولین تجربه کادر فنی جدید در پرسپولیس بود.

باشگاه پرسپولیس توانسته به شرایط عادی خود برگردد؟

پس از تغییراتی که در باشگاه رخ داد، کارها طبق روال عادی پیش می‌رود. فقط همه باید طوری کار کنند که پرسپولیس به آرامش برسد.

بعد از چند روز از برکناری علی دایی هنوز در مورد نوع برکناری او صحبت می‌شود؟

دایی سرمایه فوتبال ایران است و من به شخصه علاقه خاصی به این اسطوره ورزش کشورمان دارم. واقعاً تا ساعت 15:45 روز چهارشنبه نمی‌دانستم چه اتفاقی رخ داده، بعد از تماس هیئت مدیره و حضورم در باشگاه تصمیم گرفتیم به تمرین برویم ولی نمی‌دانستیم دایی در تمرین حضور دارد.

شما در شرایطی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدید که زمزمه‌های حضور امیر عابدینی و محمد دادکان به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود.

در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظر کنم چون انتخاب مدیرعامل جزو اختیارات هیئت مدیره است.

در شرایطی که حمید درخشان می‌گوید سرمربی دائم پرسپولیس است شما تأکید داشتید که او سرمربی موقت پرسپولیس است، بالاخره کدام یک درست است؟

من تأکید نداشتم که درخشان سرمربی موقت است، به من اعلام شد که حکم درخشان موقت است اما روز پنج‌شنبه این حکم اصلاح شد و به دائم تغییر پیدا کرد.

پس با این اوصاف بحث حضور کرانچار، قطبی و برانکو در پرسپولیس منتفی است؟

فعلاٌ که کار را با درخشان آغاز کردیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. شاید در آینده اتفاق دیگری رخ بدهد. فعلاً سرمربی درخشان است و عبدی هم به او کمک می‌کند.

وضعیت مالی باشگاه چطور است؟ چک اسپانسر پاس شده است؟

پیش از این و با توجه به مسئولیتی که در باشگاه پرسپولیس داشتم زیاد در جریان مسائل مالی قرار نداشتم و نمی‌دانم بازیکنان چقدر پول گرفتند یا اسپانسر چقدر پول پرداخت کرده است چون رسیدگی به این موارد جزو وظایف من نبود اما از امروز به این مسائل ورود مستقیم می‌کنم تا ببینم شرایط چطور است.

با توجه به اینکه علی دایی برکنار شده حق و حقوقش چطور پرداخت می‌شود؟

مسلماً هر چه در قرارداد ذکر شده باشد را طبق عرف و ضابطه پرداخت می‌کنیم. در هیئت مدیره تفاهمی صورت گرفته که پول دایی کاملاً پرداخت شود.

شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان در برکناری رحیمی و دایی دخالت داشته است؟

با توجه به اینکه پیش از این من قائم مقام باشگاه پرسپولیس بودم به هیچ یک از جلسات هیئت مدیره دعوت نمی‌شدم و حضور نداشتم پس قاعدتاً نمی‌دانم در این جلسات چه گذشته است.

در این شرایط خاص چه صحبتی با هواداران دارید؟

می‌خواهم به هواداران بگویم که من هم جزیی از باشگاه پرسپولیس هستم و نگرانی آنها را در این شرایط درک می‌کنم. تلاش می‌کنیم آنها را شاد کنیم. هواداران موفقیت پرسپولیس را می‌خواهند و ما هم در این راه قدم برمی‌داریم. هواداران مطمئن باشند که سرمایه عظیم باشگاه پرسپولیس هستند و وظیفه ما این است که آنها را از نگرانی خارج کنیم. من مخلص هواداران هستم.

در مورد درگیری لفظی روز گذشته بین سیاسی و رحیمی در برنامه زنده تلویزیونی چه صحبتی دارید؟

رحیمی پیشکسوت ماست و هیچکس نمی‌تواند تلاش‌هایی را که او برای باشگاه انجام داده است، کتمان کند. ممکن است رحیمی از من ذهنیتی داشته باشد که باید این ذهنیت را برطرف کنم. چند سالی در باشگاه پرسپولیس حضور داشتم و با این باشگاه غریبه نیستم اما تأکید می‌کنم حفظ احترام رحیمی به عنوان بزرگ و پیشکسوت ما واجب است، چون خدمات خوبی را برای باشگاه پرسپولیس انجام داده است. در این مدت تمام سختی‌هایی که رحیمی متحمل شد را از نزدیک دیدم و می‌دانم زحمات زیادی کشیده است. توصیه‌ام به دوستان این است که به فکر آرامش پرسپولیس باشند.


ویدیو مرتبط :
حکم ایت الله جنتی مخالف حکم امام رضا علیه السلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات وکیل حمید درخشان درباره حکم پرونده فایل صوتی فولادی‌ها



اخبار,اخبارورزشی,درخشان

وکیل مدافع حمید درخشان از تصمیم موکلش برای اعتراض به رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر جریمه نقدی 10 میلیون تومانی خبر داد.

  بهنام علی محمدی با انتقاد از رای کمیته اخلاق در خصوص حمید درخشان اظهارداشت: باشگاه پرسپولیس روز گذشته، حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را به درخشان ابلاغ کرده و طبق قانون 10 روز از زمان ابلاغ برای اعتراض مهلت داریم.

 وکیل مدافع درخشان با بیان اینکه به طور قطع به حکم کمیته اخلاق اعتراض می کنند ابراز امیدواری کرد، با توجه به اسناد و مدارک موجود، در کمیته استیناف بدون هر گونه جهت گیری به این پرونده رسیدگی شود.

 به گزارش ایرنا، اوایل حضور حمید درخشان در پرسپولیس بود که نعیم سعداوی سرمربیان پرسپولیس و تراکتورسازی را متهم کرد که به بازیکنان فولاد زنگ زده و تمرکزشان را به هم ریخته اند و ادعا کرده است از آن ها فایل صوتی دارد.
 
حمید درخشان در موضع دفاع از خود برآمد و گفت که آن قدر حرفه ای است که این کار را نکند و در صورت اثبات نشدن این موضوع از سعداوی شکایت خواهد کرد.

این موضوع به برنامه 90 هم کشیده شد و در آن برنامه، سعداوی فایل صوتی صحبت های درخشان با بازیکن فولاد که بعدها مشخص شد این بازیکن یوسف وکیاست، پخش کرد.

در نهایت، حمید درخشان و نعیم سعداوی علاوه بر طرح موضوع در مرجع قضایی، از یکدیگر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نهایت در آخرین جلسه این کمیته در سال 93 به موضوع رسیدگی و رای خود را صادر کرد.

 بر اساس رای کمیته اخلاق، حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس، نعیم سعداوی مربی فولاد و یوسف وکیا بازیکن این تیم را هر یک به پرداخت 10 میلیون تومانی جریمه نقدی محکوم کرد.
 
 اخبار  ورزشی  -  ایرنا