ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منتقدی که نمی‌تواند تیم خودش را کنترل کند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که خود را منتقد کارلوس کی‌روش می‌داند، حتی نمی‌تواند بازیکنان تازه از راه رسیده تیمش را فرماندهی کند. او نشان داده اقتدار یک مربی بزرگ را ندارد.

خبرگزاری مهر: اپیدمی زشتی در پرسپولیس باب شده، تو گویی مرضی است مسری! تو گویی اینجا پرسپولیس نیست بلکه مهدکودکی است که نامش را بدون رعایت قواعد کپی رایت پرسپولیس گذاشته است. حالا کوه موش زائیده است، تادئو با هر تصمیم و نیتی از دستور تعویض سرپیچی می‌کند و از کنار تیر دروازه به بیرون می‌رود. بعد هم عنوان می‌کند می‌خواست در ضربه آخر هم حضور داشته باشد!

اینجا پرسپولیس نیست آن پرسپولیس که با ابروهای پروین بازیکنش تعویض می‌شد، آن پرسپولیسی که سازنده تیم ملی بود، آن پرسپولیس که بازیکنانش 90 دقیقه سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند، پرسپولیسی که مکتب بود، نه این آن پرسپولیس نیست که نیست.

رضا حقیقی، پیام صادقیان، علیرضا نورمحمدی، سوشا مکانی و حالا تادئو هم رفتارهای غیرحرفه‌ای و حاشیه‌ساز خودشان را دارند. اما اشکال کار کجاست؟ برای پاسخ باید اینگونه نوشت؛ هوا کاشته‌اند و باد درو می‌کنند.

در ابتدا تصور می‌کردیم اشکال از بازیکنان است اما حالا و با این اپیدمی و بیماری مخوف اعتراض، می‌دانیم که مقصر شخص درخشان است. این اوست که توانایی جمع کردن پرسپولیس را ندارد. این اوست که فرماندهی بلد نیست و البته در جایگاه فرمانده نشسته است. این اوست که تیم را نمی‌تواند جمع کند وگرنه تادئوی تازه از راه رسیده که نمی‌تواند روش بازیکنان قبلی را پیش بگیرد و ندیده یاد بگیرد که به هنگام تعویض باید انتقاد کند؟

نکته جالب ماجرا اینجاست که همین درخشان منتقد کی‌روش بود، کی‌روشی که جباری را، عقیلی و رحمتی را از تیم ملی خط زد و ایستاد نه البته تادئو یا سوشا و یا دیگرانشان را. درخشان «کی‌روش»ی را نقد کرد که تیمش مانند یک مشت واحد بود، جوان و مسن و ستاره و پدیده نداشت همه گوش به فرمان بودند. آنها حتی نمی‌توانستند بدون اجازه کی‌روش مصاحبه کنند اما بنگر همین هفته قبل مصاحبه کرد و گفت: «تادئو یک بازیکن معمولی است»

بازیکن تیم، خرید جدید سرمربی‌اش را به درست یا غلط نقد می‌کند و هیچکس هم کاری با او ندارد! این یک اتفاق بسیار عجیب است. شاید درخشان بگوید تیم مدیرعامل ندارد یا بگوید پول نداریم، اما سرمربی که دارد؟ وظیفه سرمربی چیست؟ نگاه کردن اعتراض «تادئو»ها؟

درخشان اقتدار یک مربی بزرگ را ندارد، مربی که بجنگد و تیمش را محکم در مشت خود نگه دارد که اگر داشت تعداد اعتراض‌‎های بازیکنان این تیم به اندازه تعداد بازی‌هایش نبود.


ویدیو مرتبط :
توایلایت کنترل خودش ازدست می دهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تام کروز نمی تواند خودش را کنترل کند!



 

 

تام کروز نمی تواند خودش را کنترل کند!

 

تام کروز در بعضی از صحنه های فیلمبرداری فیلم " عملیات غیرممکن "نمی توانست خودش را کنترل کند و می خندید.

تام کروز هم بلاخره یک انسان است و بعضی وقتها نمی تواند همه حرکاتش را کنترل کند.

بنا به گفته بازیگر انگلیسی سیمون پگ ، که در فیلم "عملیات غیر ممکن :روح پروتکل " در کنار این بازیگر مشهور نقش آفرینی می کند ، اگر چه تام کروز یک بازیگر فوق العاده حرفه ای و موفق است اما در هنگام اجرای بعضی صحنه ها نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد و این موضوع تا حدودی شهرت و موقعیت حرفه ای او را تضعیف کرد.

سیمون گفت:"در طول فیلمبرداری بعضی صحنه ها تام نمی توانست خودش را کنترل کند."

"او نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد و همین موضوع باعث می شد که همه ما بخندیم . در نهایت کارگردان مجبور شد ما را از صحنه بیرون کند زیرا وقتی ما آنجا بودیم تام صدای خنده های ما را می شنید و به سختی می توانست خودش را کنترل کند .بعضی اوقات ما کمی شیطنت هم می کردیم."... / پرتال آفتاب