ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منتظر افشاگری بزرگ فوتبالی باشید



 

دو دلال به طور کامل از حضور در فوتبال منع شدند. این دو دلال «گ» و «م» نام دارند که روز شنبه نیز به ستاد منشور اخلاقی رفتند و دوباره توضیحاتی ارایه دادند. درباره این دلال ها داستان های باور نکردنی وجود دارد که در نوع خود بی بدیل است.

علیپور، دبیر ستاد منشور اخلاقی در این باره می گوید: «بنده اسم نمی آوردم ولی یکی از دلال ها برای بازیکنان جوان شهرستانی که چندان با فضای تهران آشنایی ندارند، اتاقی تهیه می کرد. در این اتاق ها نیز دوربین نصب می کرد تا بتواند از بازیکن مورد نظر فیلم بگیرد. خود آقای دلال نوشیدنی ها الکلی در اختیار آنها قرار می داد یا اینکه فردی را به اتاق بازیکن می فرستاد تا از آنها حین ارتکاب حرکت های غیراخلاقی فیلم بگیرد. ما مستندات خود را در این باره زمینه تکمیل کرده ایم به زودی باید منتظر افشاگری بزرگ ما باشید.»

داستان های باورنکردنی دیگری نیز درباره این دلال ها به گوش می رسد که به زودی در صورت کامل شدن پرونده اتهامات آنها، در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

قضای حاجت نه، حرکت کششی بود!

«بررسی فیلم بازی شاهین بوشهر و شهرداری تبریز ابهامات ما را دو چندان کرد. در فیلمی که در اختیار ما قرار گرفته به نظر می رسد بازیکن شاهین دارد حرکت کششی انجام می دهد تا قضای حاجت!» این تازه ترین ادعای دبیر ستاد منشور اخلاقی درباره صحنه غیر اخلاقی این بازی است.
تمام شاهدانی که هفته قبل در ورزشگاه یادگار امام این صحنه را با تعجب نگاه می کردند، شک نداشتند که محمد صادق کرمی بازیکن شاهین مشغول انجام دادن کاری غیر اخلاقی است، مخصوصا وقتی میثم منیعی هم بازی او، عکاسان را با حرف های رکیک و زننده از آن صحنه دور می کرد.

علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی اما در این باره می گوید: «ما فیلم بازی را بررسی کردیم اما بیشتر به حرکت کششی شبیه بود تا قضای حاجت. با این حال از دو بازیکن متهم دعوت کرده ایم تا فردا(دوشنبه) به ستاد بیایند و در این باره توضیح بدهند.»


ویدیو مرتبط :
منتظر باشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منتظر افشاگری فردوسی پور درباره این موضوع در برنامه 90 باشید



اخبار,اخبارورزشی,کارت های پایان خدمت بازیکنان


 اخبار ورزشی - منتظر افشاگری فردوسی پور درباره این موضوع در برنامه 90 باشید

مجری برنامه 90 قصد دارد گزارشی در مورد مشکل کارت های پایان خدمت بازیکنان تهیه کند.

 برنامه ی پرطرفدار 90 قصد دارد در برنامه ی این هفته ی خود، گزارشی در مورد مشکل کارت های پایان خدمت بازیکنان اعلام شده توسط سازمان لیگ تهیه کند و در همین رابطه سعی شده با کسانی که با این پرونده در ارتباط هستند مصاحبه گرفته شود که البته بسیاری از این افراد حاضر به انجام مصاحبه نشده اند.

با این حال برنامه 90 نشان داده که روی اینگونه مسائل حساسیت خاصی دارد و به احتمال زیاد بالاخره کار خودش را خواهد کرد و گزارش کاملی در این مورد تهیه خواهد کرد.


با این وجود باید منتظر افشای زوایای تازه ای از پشت پرده ی این قضیه در برنامه 90 باشیم.

 اخبار ورزشی - نامه