ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ممنوع الخروجی کار دست علی کریمی داد



اخبار ,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - ممنوع الخروجی کار دست علی کریمی داد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دقیقه ۹۰ از سفر به قطر باز ماند.

علی کریمی که از زمان حضور در باشگاه استیل‌آذین از لحاظ مالیاتی دچار مشکلاتی بود از سفر با تراکتورسازی به قطر باز ماند.

 کریمی به دلیل اینکه مالیات پولش از سوی باشگاه استیل‌آذین پرداخت نشده است، ممنوع‌الخروج شد.

 با رایزنی‌هایی که طی چند روز گذشته صورت گرفت قرار بود سند ضمانت قرار داده شود و او بتواند همراه تراکتورسازی به قطر سفر کند اما در حالی که تمامی کارهای سفر این بازیکن همراه با تراکتورسازی انجام شده بود و او در فرودگاه امام خمینی نیز حضور یافته بود در لحظه آخر نتوانست از کشور خارج شود.

 قرار است علی کریمی سند ضمانتی را برای خروج از ایران قرار دهد تا طی یکی دو روز آینده برای دیدار مقابل العین امارات به این کشور سفر کند.

 تراکتورسازی روز چهارشنبه با لخویا قطر بازی دارد. علی کریمی به دلیل اخراج مقابل الاتحاد عربستان در این مسابقه غایب است. کاروان تراکتورسازی پس از دیدار مقابل لخویا به امارات سفر می‌کنند تا در دیدار سوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با العین بازی کنند.

 علی کریمی تا قبل از انجام دیدار مقابل العین خود را به امارات می‌رساند.
 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مشکل ممنوع الخروجی کی روش حل شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره علی کریمی کار خودش را کرد



 

کریمی البته قبل از اخراجش توسط مدیریت وقت باشگاه در اقدامی خود سرانه و عجیب برای کلیه اعضای تیم لباس« مجید» تهیه کرده و در تمرین به بازیکنان داده بود که این اقدام با ممانعت مسوولان باشگاه مواجه و متعاقب آن درگیری های رخ داده بین او وآجورلو شده بود.

 

گل -شاید تغییر برند لباس در طول فصل برای بعضی از تیم های لیگ برتری بر خلاف تمام دنیا موضوعی عاده و پیش پا افتاده با شد اما تعویض البسه یک تیم در 8 هفته و برای سه بار اتفاقی یگانه است که تنها در فوتبال ایران و باشگاه استیل آذین می افتد.


استیل آذین فصل را با لباس های نه چندان با کیفیت «شکاری» آغاز کرد ودر 4 بازی نخست با این برند با سابقه ایرانی به میدان رفت اما اعتراض بازیکنان و در راس آنها علی کریمی که به کیفیت این لباس ها ایراد می گرفتند البسه خارجی به باشگاه تهرانی رسید و استیل آذین در قزوین و مقابل پیکان با لباس های« آمبرو» به میدان رفت.


این اتفاق البته بعد از بلوایی که علی کریمی در استیل آذین بر پا کرده بود رخ داد هر چند گفته می شود دلیل اصلی شلوغ کاری های کریمی همین موضوع لباس ها بوده ومسائل دیگر همه بعد از طرح موضوع گلایه از لباس های بی کیفیت تیم علنی شده است. بعد از تغییر برند لباس های استیل، حسین هدایتی مالک این باشگاه با افتخار از خرید لباس های تیم ملی انگلیس (البته منظور او لباسهایی با برند لباس تیم ملی انگلیس بود) به رقابت ها ادامه می دهد و ااین باشگاه برای تهیه لباس با کیفیت مشکلی ندارد.


پس از این اتفاق و به محض بازگشت علی کریمی به تمرینات در همان روزی که آقای جادوگر بعد از چند روز استراحت به تمرین برگشت ، استیل با کاور های «مجید» تمرین کرد تا شایعات قبلی مبنی بر اینکه کریمی می خواهد لباس های تیم را بر اساس سلیقه خود تامین کرده و از تولیدی دوست نزدیکش مجید ساعدی فر، فیزیو تراپ سابق تیم ملی و مدیر شرکت مجید استفاده کند ،تقویت کرد.استیل آذین اما در سه بازی مقابل پیکان،مس و تراکتور سازی با لباس های آمبرو به میدان رفت و به نظر می رسید غائله لباس ها ختم شده است.


اما داستان به همین جا ختم نشد و زمانی که استیل آذین در قم با لباس های مجید وارد میدان مسابقه شد همه به این نکته رسیدند که جای پای کریمی در استیل آذین حسلبی سفت شده و او به تنهایی در استیل آذین همه کار می کند.


کریمی البته قبل از اخراجش توسط مدیریت وقت باشگاه در اقدامی خود سرانه و عجیب برای کلیه اعضای تیم لباس« مجید» تهیه کرده و در تمرین به بازیکنان داده بود که این اقدام با ممانعت مسوولان باشگاه مواجه و متعاقب آن درگیری های رخ داده بین او وآجورلو شده بود.


جالب اینجاست که کریمی در زمان حضورش در پرسپولیس نیز عملی مشابه این اقدام را انجام داده و در اولین روز های سال 1388 در تمرینات پرسپولیس بنا به خواسته خود لباس های مجید را برای کلیه اعضای تیم تهیه کرده و چند نوبت هم به کیفیت لباسهای برند آلمانی آل اشپورت اعتراض کرده بود!.../گل