ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملی پوش والیبال پیکان مصدوم شد


دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال پیکان در جریان دیدار تیمش مقابل آرمان ورزش اردکان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

خبرگزاری فارس: دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال پیکان در جریان دیدار تیمش مقابل آرمان ورزش اردکان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

دیدار تیم‌های والیبال پیکان و آرمان ورزشی اردکان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور در اردکان در حال برگزاری است و ست نخست این مسابقه را پیکانی‌ها با نتیجه 25 بر 23 به سود خود تمام کرده‌اند.

در اوایل ست دوم این مسابقه فرهاد قائمی، دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال پیکان که برای دفاع توپ به هوا پریده بود هنگام فرود آمدن به مشکل روبرو شد و مچ پایش پیچ خورد. کادر فنی تیم پیکان مجبور شد که این بازیکن را از ترکیب خارج کند. قائمی زمانی که تعویض شد از ناحیه مچ پا به شدت احساس درد می‌کرد و برای تشخیص دقیق‌تر و تعیین تکلیف مصدومیت این ملی‌پوش باید حداقل تا پایان مسابقه امروز صبر کرد.

این در حالی است که پیکانی‌ها برای دیدار هفته چهاردهم نیکولوف و ورمیلیو را به ترتیب به دلایل همراهی تیم ملی بلغارستان و محرومیت در ترکیب خود ندارند و حضور غفور در میدان هم به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
خوانندگی حمزه زرینی ملی پوش والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن ملی پوش والیبال مصدوم شد


میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران در بازی امشب تیم شهرداری ارومیه مقابل متین صالحین ورامین مصدوم شد.

خبرگزاری تسنیم: میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران در بازی امشب تیم شهرداری ارومیه مقابل متین صالحین ورامین مصدوم شد.

مشب در حالیکه بازی دو تیم شهرداری ارومیه و متین صالحین ورامین در ورزشگاه غدیر ارومیه تحت تدابیر شدید دست اندرکاران مسابقات برگزار می‌شد بدلیل پرتاب اشیاء مختلف از قبیل سکه، فندک و برخی اقلام فلزی به داخل زمین سر میلاد عبادی‌پور ملی پوش والیبال کشورمان شکست.

در این دیدار که به دلیل فقدان دو بازیکن کلیدی تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر 2 به نفع متین صالحین ورامین پایان یافت تماشاگران شهر عاشقان والیبال به خوبی از تیم خود حمایت کرده و بدون هیچ حاشیه‌ای مسابقه برگزار شد اما با پایان یافتن مسابقه چند تماشاگر نما در اعتراض به باخت تیم شهرداری اومیه اقدام به پرتاب اشیایی به داخل زمین کردند که سبب آسیب دیدن میلاد عبادی‌پور شد.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه در این ارتباط با ابراز ناخرسندی از این اتفاق، عملکرد امروز تیم خود را مورد نکوهش قرار داد و در مقابل از حمایت‌های جانانه تماشاچیان واقعی والیبال ارومیه که امروز به خوبی تیم محبوبشان را تشویق کردند تقدیر کرد.