ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملی پوش شمشیربازی همچنان اسیر گروگان گیرها/تهدید هایی که هر روز بیشتر می شود



اخبار,اخبارورزشی, حامد صداقتی

 

 اخبار ورزشی - ملی پوش شمشیربازی همچنان اسیر گروگان گیرها/تهدید هایی که هر روز بیشتر می شود

 گروگان گیر ها بر مواضع قبلی خودشان تاکید دارند و می گویند برای آزادی حامد صداقتی 5 میلیون دلار می خواهند.

به گزارش خبرآنلاین؛5 میلیون دلار برای آزادی حامد صادقتی از دست گروگان گیرها.این آخرین خبری است که خانواده ملی پوش شمشیربازی می دهند.قنیان شوهر خاله حامد دراین مورد می گوید:«دیگر کسی پیگیر کارهای حامد نیست.آنها هم که سر همان حرفشان هستند و می گویند 5 میلیون دلار پول نقد.هر دو هفته یک بار زنگ می زنند و تهدید می کنند.یک بار عکس منتشر می کنند و یک بار فیلم.دیگر نمی دانیم چه کاری باید انجام بدهیم.

او این را گفت و ادامه داد:«خانواده حامد حالشان اصلا خوب نیست.ما با برنامه ماه عسل هم تماس گرفتیم و گفتیم اگر خانواه حامد را برای حمایت به برنامه تان نمی آورید حداقل از مردم بخواهید تا او را دم افطار دعا کنند.ما هر کاری از دستمان برآمده انجام داده ایم اما واقعا دیگر ازدست ما خارج است.از مردم هم می خواهم دعا کنند تا هر چه زوتر حامد به آغوش خانواده اش برگردد.ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم.یعنی هیچ کس ندارد.فکر می کنم این رقم بودجه عمرانی همان استانی باشد که حامد را در آنجا گروگان گرفته اند.»
 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
(ماه عسل)دستگیری گروگان گیرها و آزاد کردن پسر بچه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی‌پوش شمشیربازی از فرانسه به كشور بازنگشت!



ملی‌پوش شمشیربازی از فرانسه به كشور بازنگشت!

 

تیم ملی شمشیربازی ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی عازم فرانسه شده بود كه پس از بازگشت تیم، محمدحسین  ابراهیمی ملی‌پوش ایران در اسلحه فلوره كه به همراه سایر بازیكنان و كادر فنی به فرانسه رفته بود، به كشور بازنگشت.

 

به گزارش ایسنا، ابراهیمی یك روز پیش از بازگشت تیم ملی به تهران، هتل محل اقامت ملی‌پوشان را ترك كرد و تلاش مسوولان تیم برای پیدا كردن وی بی‌نتیجه ماند.

ابراهیمی در رقابت‌های جهانی فرانسه همراه با تیم فلوره از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس خودداری كرده بود.

مسوولان فدراسیون این موضوع را به اطلاع سازمان تربیت بدنی و سفارت ایران در فرانسه رسانده‌اند و در تلاشند تا از طریق سفارت ایران در فرانسه، او را پیدا كرده و راهی گوانگ‌جو كنند.

محمدحسین ابراهیمی عضو تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه فلوره در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌جو بود.

تیم ملی شمشیربازی عازم گوانگ‌جو شده است اما ابراهیمی كه از فرانسه برنگشته، تیم را همراهی نكرد.../ایسنا