ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملی‌پوش کاراته ایران در پاریس ناپدید شد


نایب رئیس فدراسیون کاراته، ناپدید شدن ملی پوش این رشته در پاریس را تایید کرد.

خبرگزاری ایرنا: نایب رئیس فدراسیون کاراته، ناپدید شدن ملی پوش این رشته در پاریس را تایید کرد.

احمد شقاقی در گفت وگویی درباره ناپدید شدن «آروین باقری» یکی از اعضای تیم ملی کاراته ایران که برای حضور در لیگ جهانی عازم پاریس شده است، اظهار داشت: این مساله را تایید می کنم و متاسفانه این کاراته کا، اکنون در کنار دیگر اعضای تیم ایران حضور ندارد.

وی افزود: به محض اینکه اطلاعات کامل تری کسب کنیم، آن را در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد.

ناپدید شدن ملی‌پوش کاراته ایران در پاریس

شقاقی گفت: وی برای ترک تیم هیچ اطلاعی به مسئولان و همراهان نداد و با توجه به اینکه مسابقات لیگ جهانی پاریس هنوز آغاز نشده است، امیدوارم هرچه سریعتر به اردوی تیم ایران بازگردد.

کاروان 20 نفره کاراته ایران برای حضور در لیگ جهانی بامداد پنجشنبه راهی پاریس شد که آروین باقری به محض ورود تیم ایران به این شهر، ناپدید شد.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // چهار ملی‌پوش کاراته ایران راهی بیمارستان شدند!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن نامزدی دو ملی پوش ایران در دهکده المپیک



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جشن نامزدی دو ملی پوش ایران در دهکده المپیک

خبرگزاری فارس: ورزشکاران ایرانی حاضر در پارالمپیک لندن شاهد برگزاری جشن نامزدی دو تن از ملی پوشان تیراندازی با کمان بودند.

شب گذشته و پس از قهرمانی زهرا نعمتی در مسابقات تیراندازی با کمان پارالمپیک جشن کوچکی در دهکده المپیک برگزار شد که تنها به قهرمانی وی اختصاص نداشت!

نعمتی که نخستین بانوی مدال آور ایران در پارالمپیک محسوب می شود، شب گذشته در حضور برخی از اعضای کاروان اعزامی ایران به لندن نامزدی خود با رهام شهابی پور عضو تیم ملی مردان تیراندازی با کمان را جشن گرفت.

نعمتی در مسابقات انفرادی به مدال طلا دست یافت و شهابی پور در مرحله یک چهارم نهایی برابر ابراهیم رنجبر دیگر ایرانی حاضر در مسابقات تن به شکست داد و از دور مسابقات کنار رفت./فارس