ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملوان هم در خطر کسر امتیاز قرار گرفت


باشگاه ملوان بندرانزلی به‌دلیل شکایت دروازه‌بان پیشین خود در خطر کسر امتیاز قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: سرگئی پاشنکو، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که به‌دلیل مشکلات مالی در پایان نیم‌فصل اول از این تیم جدا شده بود، برای گرفتن مطالباتش به فیفا شکایت کرد. این دروازه‌بان در دو مقطع به ملوان پیوسته بود و طلب‌های جداگانه‌ای داشت که مجموع آنها 107 هزار دلار بود.

با توجه به اینکه باشگاه ملوان در چند نوبت به اخطارهای فیفا توجهی نکرد، این بار با ارسال نامه‌ای به باشگاه ملوان تا هفتم اردیبهشت ماه فرصت داده شده است تا برای فرار از کسر امتیاز مطالبات پاشنکو را پرداخت کند. ملوانی‌ها که مشکلات مالی زیادی دارند به‌دنبال آن هستند تا در جوابیه‌ای به فیفا اعلام کنند که در صورت امکان، پاشنکو به ایران بیاید تا با این دروازه‌بان برای پرداخت مطالباتش توافق کنند. ملوانی‌ها علاوه بر مطالبات پاشنکو باید پنج درصد جریمه دیرکرد در پرداخت نیز بپردازند.

ملوان با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و کسر امتیاز از این تیم در حالی که تنها سه هفته به پایان لیگ باقی مانده است، می‌تواند شاگردان احمدزاده را در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار بدهد.


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن‌زاده: از استقلال، سایپا و ملوان یک امتیاز کسر کردیم/قلعه نویی: عدالتی که می‌گویند همین است



لیگ برتر,کسر امتیاز از استقلال

رحمتی و نکونام تذکر گرفتند، تیموریان تشویق
حسن‌زاده: از استقلال، سایپا و ملوان یک امتیاز کسر کردیم/ جریمه فایده‌ای نداشت

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از کسر یک امتیاز از سه باشگاه استقلال، سایپا و ملوان خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بارها به باشگاه‌هایی که تماشاگران آنها فحاشی می‌کردند تذکر می‌دادیم و بارها آنها را جریمه می کردیم و وقتی دیدیم جریمه‌ها کاری از پیش نمی‌برد، تصمیم گرفتیم طبق آئین‌نامه انضباطی از باشگاه متخلف امتیاز کسر کنیم. به این دلیل از سه باشگاه سایپا، استقلال و ملوان یک امتیاز کسر شد.

وی افزود: بعد از صدور این رای مدیرعامل باشگاه ملوان با من تماس گرفت و گفت ما از این رای حمایت می‌کنیم زیرا خودمان هم از این فحاشی‌ها ناراحتیم.

حسن‌زاده با اشاره به مصاحبه برخی از بازیکنان استقلال علیه داور گفت: ‌نکونام، رحمتی تذکر گرفتند و امیری و میرشاد ماجدی جریمه شدند و آندرانیک تیموریان تشویق شد. همچنین سرمربی داماش گیلان، به دلیل رفتار خوبش در دیدار با ملوان سه میلیون تومان پاداش دریافت می‌کند.

 

قلعه‌نویی در واکنش به کسر یک امتیاز از استقلال:

اشتباهات داوری 3 امتیاز از ما گرفت، کمیته انضباطی یک امتیاز/ عدالتی که می‌گویند همین است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی جالب است، اشتباهات داوری از ما سه امتیاز گرفت، کمیته انضباطی هم یک امتیاز، این است عدالتی که می‌گویند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم فوتبال استقلال با تاخیر یک ساعته به شیراز رسیدند و امیر قلعه نویی در فرودگاه درباره دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد از تمام مردم اینجا تشکر کنم که هیچ جا ما را تنها نمی‌گذارند. شیرازی‌ها طرفداران خوبی دارند.

وی درباره دیدار فردا گفت: ما شرایط خوبی داریم و تیم فجر را هم آنالیز کرده‌ایم. این تیم فوتبال قابل قبولی انجام می‌دهد هر چند در دو دیدار گذشته نتیجه را واگذار کرده اما در مجموع فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد.

سرمربی استقلال با اشاره به شکست مقابل سپاهان تصریح کرد: ما فوتبال قابل قبولی ارائه دادیم و کیفیت بازی ما را امیدوار کرد اما نتیجه را به موجب اتفاقاتی واگذار کردیم.

قلعه‌نویی درباره مصدومان استقلال یادآور شد: ما همچنان سه مصدوم یعنی جمشیدیان، هاشم‌ بیک‌زاده و ساموئل را نداریم اما سایر بازیکنان در خدمت تیم هستند.

وی درباره نتیجه این بازی گفت: نتیجه خواست خداست اما همیشه بازی با تیم‌هایی که پیروانی سرمربی آن است‌، سخت است. او مربی باکلاسی است و هر جا که باشد زحمت زیادی می‌کشد خصوصا در شیراز که چندین سال حضور داشته. ما تا جایی که دیدیم در بازی‌های گذشته فجر سپاسی فوتبال قابل قبولی ارائه کرده و با وجود اینکه نتیجه را واگذار کرده اما با برنامه بازی کرد.

سرمربی استقلال در خصوص کسر یک امتیاز از این تیم به علت فحاشی تماشاگران آبی‌پوشان یادآور شد: این موضوع بستگی به مدیریت باشگاه دارد اما بسیار جالب است که سه امتیاز اشتباه داوری از ما گرفت و یک امتیاز کمیته انضباطی. این همان عدالتی است که می‌گویند./فارس