ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقصر اتفاقات تبریز را بهروان معرفی کرد!


همه اتفاقات ورزشگاه تبریز به گردن مسئولان تراکتورسازی افتاد.

خبرآنلاین: غلامرضا بهروان که به برنامه ای زنده در شبکه خبر رفته بود ، در بخشی از حرف هایش گفت سازمان لیگ نقشی در اتفاقات تبریز نداشته است و آنها فیلمی در اختیار دارند که نشان می دهند همه چیز به خود مسئولان تراکتورسازی بر می گشته است. بهروان در این باره گفت:«ما فیلمی در اختیار داریم که نشان می دهد یکی از مسئولان تراکتورسازی که به نظر من پزشک تیم تراکتورسازی لب خط رفته و به بازیکنان شان می گوید نتیجه 2 بر 2 در اصفهان اتفاق افتاده. من همان موقع زنگ زدم به نماینده مان در اصفهان یعنی فتاحی اما او گفت بازی اصفهان را سپاهان برده است. اما اینکه چرا ما چیزی به نیمکت آنها نگفتیم ، اصلا در حوزه اختیارات ما نبوده است.»

او درحالی این نکات را می گوید که روز گذشته تاکید کرده بود خودش تنها کسی بوده که نتیجه بازی اصفهان را از تلویزیون می دیده و بحثی از اینکه با تلفن همراهش در آن دقایق با کسی تماس گرفته باشد چیزی نگفت.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از شایعات و اتفاقات دیروز شهر تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقصر اتفاقات ورزشگاه تبریز معرفی شد


بر اساس شواهد مسئولان لیگ برتر فوتبال همه اتفاقات ورزشگاه تبریز به گردن مسئولان تراکتورسازی افتاد.

خبر آنلاین: غلامرضا بهروان که به برنامه ای زنده در شبکه خبر رفته بود، در بخشی از حرف هایش گفت سازمان لیگ نقشی در اتفاقات تبریز نداشته است و آنها فیلمی در اختیار دارند که نشان می دهند همه چیز به خود مسئولان تراکتورسازی بر می گشته است.
 
بهروان در این باره گفت: «ما فیلمی در اختیار داریم که نشان می دهد یکی از مسئولان تراکتورسازی که به نظر من پزشک تیم تراکتورسازی لب خط رفته و به بازیکنان شان می گوید نتیجه 2 بر 2 در اصفهان اتفاق افتاده. من همان موقع زنگ زدم به نماینده مان در اصفهان یعنی فتاحی اما او گفت بازی اصفهان را سپاهان برده است. اما اینکه چرا ما چیزی به نیمکت آنها نگفتیم، اصلا در حوزه اختیارات ما نبوده است.»
 
او درحالی این نکات را می گوید که روز گذشته تاکید کرده بود خودش تنها کسی بوده که نتیجه بازی اصفهان را از تلویزیون می دیده و بحثی از اینکه با تلفن همراهش در آن دقایق با کسی تماس گرفته باشد چیزی نگفت.