ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقصد احتمالی ماریو گوتسه


ستاره‌ای که با گلش قهرمانی جهان را به آلمان پیشکش کرد، می‌تواند در صورت ترک بایرن، پیراهن یکی از تیم‌های بزرگ یوونتوس ایتالیا، منچستریونایتد و لیورپول انگلیس، اتلتیکومادرید اسپانیا یا حتی تیم سابقش بورسیادورتموند را به تن کند.

خبرگزاری فاس: ماریو گوتسه می‌تواند همچنان در بایرن بماند و در فصل بعد شاگردی کارلو آنچلوتی، مربی .معروف ایتالیایی را کند که سکاندار مونیخی‌ها به جای پپ گواردیولا خواهد شد.

علت این امر قراردادی است که با باواریایی‌ها تا سال 2017 دارد.

اما همین ستاره 23 ساله که دو سال قبل با گل زیبای‌اش در فینال جام جهانی 2014 مقابل آرژانتین، باعث قهرمانی تیم کشورش شد، مدت‌ها است که مورد بی‌مهری «پپ» ‌واقع شده و راهی به ترکیب اصلی تیم سرخ‌پوش نیافته است.

براساس گمانه‌زنی رسانه‌های آلمانی، این ستاره تکنیکی احتمال دارد تابستان راهی یکی از 5 تیم بزرگ اروپا شود.

براساس این گزارش‌ها، وی از مدت‌ها قبل مورد توجه یوونتوس معروف به بانوی پیر بوده و احتمال حضورش در تیم تورینی زیاد است.

از طرفی اتلتیکومادرید سخت علاقمند است تا در صورت از دست دادن گریزمن، وی را جانشین او کند.

از انگلیس هم خبر می‌رسد منچستریونایتد و لیورپول به شدت به حضور وی علاقمند هستند.

آخرین گزینه نیز از بوندس لیگا است. جایی که او مورد علاقه مجدد بورسیادورتموند، تیم سابقش قرارگرفته است.

شاید اگر او به تیم مشکی و زردپوش بازگردد، حداقل بتواند با هواداران عظیم تیمش که از انتقالش در سال 2013 به بایرن، هنوز ناراحت هستند، آشتی کند.


ویدیو مرتبط :
یادی از گل ماریو گوتسه در جام جهانی 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوانسی ‌مقصد احتمالی ماریو گومس


احتمال دارد تیم آینده گلزن آلمانی فیورنتینای ایتالیا، سوانسی از لیگ برتر انگلیس شود.

خبرگزاری فارس: در مورد ماریو گومس این روزها شایعات زیادی شنیده می‌شود. برخی منابع نقل می‌کنند وضعیت مهاجم با سابقه آلمانی در تیم فلورانسی خوب نیست. از این رو احتمال خروج از تیم ایتالیایی توسط او قوت گرفته است.

در همین ارتباط یک سایت خبری در انگلیس خبر داد، سوانسی می‌تواند مقصد آینده گلزن 28 ساله باشد زیرا شنیده می‌شود مسئولان تیم ولزی بودجه 15 میلیون یورویی را برای به خدمت‌گیری سانترفوروارد ژرمنی اختصاص داده‌اند.

وی با فیورنتینا تا سال 2017 قرارداد دارد.