ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقبره اختاپوس پیشگو ساخته شد



 

مقبره اختاپوس پیشگو ساخته شد

 

 

پل در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی بعد از این كه توانست نتایج بازی های آلمان از جمله دو شكست این تیم را پیشگویی كند، مورد توجه همه قرار گرفت و خیلی زود محبوبیت زیادی به دست آورد.

 

"پل" اختاپوش آلمانی كه در جام جهانی ۲۰۱۰ با پیشگویی نتایج مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ معروف شد، سه ماه پس از مرگش صاحب بنای یادبود می شود.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، مسوولان آكواریوم سی لایف در شهر اوبرهاوزن آلمان كه محل زندگی این اختاپوس بود، قرار است روز پنج شنبه از مقبره او پرده برداری كنند.

پل در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی بعد از این كه توانست نتایج بازی های آلمان از جمله دو شكست این تیم را پیشگویی كند، مورد توجه همه قرار گرفت و خیلی زود محبوبیت زیادی به دست آورد.

این هشت پا نتیجه بازی فینال بین دو تیم اسپانیا و هلند را هم به درستی پیشگویی كرد. او برای این كار به طرف جعبه شیشه ای می رفت كه پرچم كشور برنده روی آن بود و صدف درون آن را بر می داشت.

بنابراین گزارش، در مقبره پل، خاكستر و همچنین مجسمه ای به طول تقریبا دو متر از او قرار داده خواهد شد.../آینده نیوز


ویدیو مرتبط :
نوروز در بزرگترین مقبره شعرا و عرفا مقبره الشعرا تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختاپوس پیشگو آلمان را برنده...



 

اختاپوس پیشگو آلمان را برنده دیدار سرنوشت ساز می داند

 

توسل به جادوگرها برای پیش بینی نتایج بازیهای مهمی همچون جام جهانی امری طبیعی در بسیاری از کشورهای جهان است.

 

اما آلمانها در آستانه دیدار حساس شان با انگلستان در مرحله یک شانزدهم بازیها روش عجیبی برای پیش بینی نتیجه این دیدار انتخاب کرده اند.

 

یک اختاپوس مشهور به نام پل در شهر اوبرهاوزن المان در پیش چشم هزاران بیننده تلویزیونی پیش بینی کرد المان در این دیدار به پیروزی می رسد.

 

این اختاپوس از بین دو ظرف غذای یکسان که در یکی پرچم المان و در دیگری پرچم انگلستان بود ظرفی را برگزید که در آن پرچم کشور المان بود .

 

پیش از این در دیگر بازیهای این تورنمنت اختاپوس پیشگو به همین روش پیش بینی کرده بود که المان غنا و استرالیا را شکست می دهد و از صربستان شکست میخورد.

 

بنا به گفته صاحب این اختاپوس پیش بینی های این حیوان در ۸۰ درصد بازیهای اروپایی المان نیز درست بوده است .