ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقایسه مثلث آتش بارسلونا و رئال مادرید


با پایان هفته بیست و سوم لالیگا رقابت حساس مثلث خط حمله بارسلونا(مسی، نیمار، سوارز) ورئال مادرید(رونالدو، گرت بیل و بنزما) به مانند رقابت برای کسب صدرنشینی بسیار نزدیک و نفس گیر دنبال می شود.

جام نیوز: تا هفته 23 در لالیگا رونالدو با 28گل در صدر گلزنان لالیگا  است و کریم بنزما با 12 و گرت بیل با 10 جمع گلزنی های مثلثbbc  را به عدد 50 رسانده اند که 9گل آن از روی نقطه پنالتی بوده است.

اما در خط حمله آتشین بارسلونا لیونل مسی با 26گل تقریبا خود را به رونالدو رسانده است و نیمار با 17 و سوارز با 4گل آمار مثلث آبی اناری ها  را به عدد 47 رسانده اند که تنها از میان دوبار توسط مسی با پنالتی به گل رسیده است.

از نظر پاس گل نیز مسی با 13، سوارز با 8 و نیمار با 4پاس گل در مجموع 25پاس گل را ثبت کرده اند تا بالاتر از رئالی هایی باشند که 23 پاس گل ( رونالدو 10، بنزما8 و گرت بیل 5 )  داده اند.

مجموع امتیازات مثلث  msn که شامل گل و پاس گل می باشد به عدد 72 رسیده که یک امتیاز کمتر از امتیاز 73 مثلث bbc  است.

البته در کوپا دل ری مثلث بارسلونا با 8 گل (3گل مسی، 4گل نیمار و 1گل سوارز)بالاتر از مثلث حذف شده رئال مادرید قرار دارد که تنها یک بار توسط رونالدو موفق به گلزنی شدند.

در لیگ قهرمانان اروپا هم مسی با 8، نیماربا3 و سوارز با 2گل موفق به ثمر رساندن 13گل برای بارسلونا شدند و از آن سو رونالدو و بنزما هر دو 5گل و گرت بیل 2گل به ثمر رسانده اند تا یک گل کمتر از بارسایی ها ثبت کرده باشند. البته در این میان دو گل رئالی ها توسط پنالتی های رونالدو به ثبت رسیده است.

در پاس گل هم مسی 2 و سوارز 1پاس گل به ثمر رسانده اند و از آن سو رونالدو 2، بنزما2 و بیل1 پاس گل ثبت کرده اند که به معنای آن است که اگر مجموع گل ها و پاس گل ها را جمع کنیم مثلث bbc  17بر16 پیش است.

البته به نظر می رسد برنده اصلی مثلث خط حمله دو تیم را محور اصلی این مثلث یعنی لیونل مسی و کریستانو رونالدو مشخص خواهند کرد و برنده نهائی آن ها خواهد توانست در مثلث مشهور دو تیم نقش بازی کند. با توجه به این که رونالدو در 8بازی سال 2015تنها  4 گل و مسی در 11بازی  14گل به ثمر رسانده اند روند پیش بینی ها به نفع مسی چربش بیشتری خواهد داشت. با این حال رونالدو نشان داده به مرور دوباره به اوج آمادگی مورد نظر می رسد.


ویدیو مرتبط :
مقایسه مثلث بارسلونا و رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی بارسلونا - رئال مادرید


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.