ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقایسه لیگ ایران با لیگ‌های اروپایی +جدول


پرسپولیس در پایان سیزدهمین دوره لیگ برتر کمترین معدل گل خورده را در مقایسه با تیمهای حاضر در 4 لیگ معتبر اروپایی بدست آورد.

ورزش سه: پرسپولیس در پایان سیزدهمین دوره لیگ برتر کمترین معدل گل خورده را در مقایسه با تیمهای حاضر در 4 لیگ معتبر اروپایی بدست آورد.

سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با قهرمانی فولاد به پایان رسید که اطلاعات جدول زیر بیانگر فاصله چشمگیر و غیرقابل جبران فوتبال ایران و اروپا است.

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر بر روی عکس کلیک کنید.



ویدیو مرتبط :
مقایسه لیگ برتر فوتبال ایران با لیگ های معتبر اروپایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران به صربستان چسبید/ جدول رده بندی لیگ جهانی والیبال در گروه دوم



ایران به صربستان چسبید/ جدول رده بندی لیگ جهانی والیبال در گروه دوم

تیم ملی والیبال ایران در یک قدمی صربستان در جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی والیبال ایران با پیروزی دلچسب برابر کوبا توانست امتیازاتش را به عدد 12 برساند و به یک قدمی صربستان در لیگ  جهانی والیبال رسید و حالا امید دارد در بازی مهم با آلمان در تهران بتواند جایگاه والیبال مان را به جایگاه بزرگی در تاریخش برساند.

اخبارورزشی,

خبرآنلاین