ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقایسه تیپ حقیقی با بازیگر انگلیسی


بخش مد سایت گاردین در گزارش کوتاهی از استایل دروازه بان تیم ملی تعریف کرده است.

آی اسپرت: علیرضا حقیقی همچنان یکی از سوژه های اصلی سایتهای خارجی محسوب می شود.

گزارش کوتاه گاردین : مقایسه تیپ حقیقی با بازیگر انگلیسی

بعد از آنکه دیروز سایت یاهو در صفحه اولش با انتشار عکسهایی از دروازه بان تیم ملی ایران، از تیپ و قیافه او تعریف کرد نوبت به بخش مد سایت گاردین انگلیس رسیده تا برای علیرضا اسپند دود کند.

به نوشته این سایت، اگر چه بازی تیمهای ملی ایران و نیجریه یکی از کسل کننده ترین بازیهای جام جهانی بود اما دروازه بان ایران به خاطر استایل مویش همه را میخکوب کرد. چگونه یک ورزشگار حرفه ای می تواند 90 دقیقه اینگونه استایل موی خود را حفظ کند. می توان او را از این حیث با جیمز آرگنت بازیگر و خواننده انگلیسی مقایسه کرد.


ویدیو مرتبط :
حقیقی: كروش عاشق تیپ و قیافه م نیست !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصویر) مقایسه تیپ حقیقی با بازیگر انگلیسی!



اخبار ورزشی - گلر ایران همچنان سوژه رسانه‌ها
(تصویر) مقایسه تیپ حقیقی با بازیگر انگلیسی!

علیرضا حقیقی فکرش را هم نمی‌کرد بعد از اولین بازی تیم ملی در جام جهانی به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود؛ آن هم نه از لحاظ فوتبالی بلکه از نظر تیپ و قیافه.

به گزارش فرارو، بعد از اینکه بخش ورزشی یاهو، حقیقی را به یکی از تیترهای اصلی خود بدل کرد حالا در جدیدترین اتفاق، بخش مد سایت گاردین از استایل بدنی گلر تیم ملی ایران تعریف کرده است.

به نوشته این سایت، اگر چه بازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه یکی از کسل کننده‌ترین بازی‌های جام جهانی بود اما دروازه‌بان ایران به خاطر استایل مویش همه را میخکوب کرد. چگونه یک ورزشکار حرفه‌ای می تواند 90 دقیقه اینگونه استایل موی خود را حفظ کند؟! می توان او را از این حیث با جیمز آرگنت بازیگر و خواننده انگلیسی مقایسه کرد.

جالب اینکه این بازیگر جوان انگلیسی، تنها 5 ماه از دروازه‌بان تیم ملی ایران بزرگ‌تر است و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان جوان این کشور است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا حقیقی

 اخبار ورزشی -فرارو