ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقاومت طاهری مقابل فشارها برای برانکو


سرپرست باشگاه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و به خاطر کسب نتایج ضعیف تیم برای تغییر سرمربی تیمش تحت فشار شدیدی قرار داشته است.

خبرگزاری مهر: شایعات برای تغییر «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از همان هفته دوم و سوم لیگ برتر و بعد از باخت به استقلال صنعتی و سپاهان به اوج خود رسید و حتی از افرادی چون فرهاد کاظمی و محمد مایلی‌کهن به عنوان جانشین‌های برانکو یاد شد.

هرچند برانکو با برد مقابل فولاد در هفته پنجم به تمام صحبت‌ها و شایعات خاتمه داد ولی علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در همان فاصله برای برکناری سرمربی تیمش تحت فشار زیادی قرار داشت.

امیر عابدینی درباره جلسه روز گذشته‌اش با طاهری گفت: ما درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم که یکی از آنها، بحث برانکو بود. من برای طاهری تحلیل کردم و دلیل آوردم که چرا برانکو باید بماند و به کارش ادامه بدهد که ایشان هم آنها را قبول داشت.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: با این حال طاهری به من گفت که از کجا برای تغییر برانکو تحت فشار بوده است تا سرمربی پرسپولیس را عوض کند و یک نفر دیگر را جانشین برانکو کند ولی مقابل این فشارها مقاومت کرده است و از این به بعد هم از سرمربی تیمش حمایت می‌کند.


ویدیو مرتبط :
طاهری: از برانکو حمایت میکنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در هر 3 لیست برانکو بودم / پرسپولیس را دوست داشتم و رنگ قرمز برایم مهم بود / کاش به جای قنبرپور، خود طاهری به من می گفت برو!



اخبار,اخبار ورزشی,حمیدرضا علی‌عسگری

بازیکن جداشده پرسپولیس گفت: «من غصه خودم را نمی‌خورم، تازه 25 ساله‌ام و می‌توانم چند سال دیگر در پرسپولیس توپ بزنم ولی این رفتارها درست نیست.».

حمیدرضا علی‌عسگری در آستانه پیوستن به ملوان انزلی است. بازیکن باتجربه پرسپولیس به شدت از دست مسئولان باشگاه شاکی است و...

اظهارات علی عسگری را در ادامه می خوانید:

* به نظر می‌رسد جدایی‌ات از پرسپولیس قطعی باشد. با ملوان به توافق رسیدی؟
- تا همین دیروز هم منتظر پرسپولیس ماندم اما یکسری آدم که نمی‌دانم چه اصطلاحی در موردشان به کار ببرم، باعث جدایی من از تیم محبوبم شدند.

* منظورت چه کسانی است؟
- آقای یکتا؛ متأسفانه آدم‌هایی مثل علی‌اکبر طاهری باید برای پرسپولیس تعیین تکلیف کنند که ... (لحن صحبتش جدی‌تر می‌شود) من جوانی‌ام را در این تیم گذراندم. محصول باشگاه پرسپولیس بودم و حالا باید چنین برخوردی را تحمل کنم.

* متولد چه سالی هستی؟
- 1369 و 25 ساله‌ام. 8 سال هم در پرسپولیس توپ زدم اما یک آدم که اسمش را دکتر گذاشته ولی حرمت نگه نمی‌دارد، می‌آید و در صدر باشگاه قرار می‌گیرد.

* چطور؟ مگر طاهری به تو توهین کرده است؟
- نه ولی الان من هر حرفی بزنم، می‌گویند حمید علی‌عسگری با طاهری مشکل دارد در حالی که بحث من نیست. هر بازیکنی دو دقیقه با طاهری ملاقات کرده، با قیافه‌ای ناراحت و شاکی دفتر او را ترک کرده است.

* ولی گفته می‌شد تو در لیست برانکو بودی؟
- اتفاقاً برانکو سه مرتبه به باشگاه لیست داد و عین سه مرتبه هم من در لیست او بودم. الان هم مطمئن هستم برانکو جلوی آقایان کوتاه آمده است. البته از او هم گلایه دارم.

* از برانکو؟
- بله، من سال گذشته با کشاله پاره برای برانکو بازی کردم. خود او به من می‌گفت که سال بعد 100 درصد تو را می‌خواهم ولی... به نظرم اگر برانکو قاطعیت به خرج می‌داد، این اتفاقات نمی‌افتاد.

* شنیدیم از تو خواسته‌اند طلبت را ببخشی و بمانی؟
- نه هیچ حرفی با من نزدند. اولین بار که رفتم تا در مورد تمدید قراردادم حرف بزنم، مصطفی قنبرپور توی اتاق طاهری بود. در حضور سرپرست باشگاه، این قنبرپور بود که به من گفت حمیدجان، می‌دانم چند سال اینجا بودی و شرایط سختی است ولی... دیگر چیزی نشنیدم. واقعاً تأسف خوردم! کاش به جای قنبرپور، خود طاهری به من می‌گفت برو!

* یعنی در همان جلسه اول با تو خداحافظی کردند؟
- بله، از آن بدتر آن‌ که مدیر پرسپولیس معرفت نداشت حداقل خودش با من صحبت کند. به حرمت 8 سال حضورم در پرسپولیس باید رفتاری مؤدبانه‌تر می‌داشت اما به جای او قنبرپور به من گفت برو!

* ظاهراً هنوز نتوانسته‌ای با جدایی از پرسپولیس کنار بیایی؟
- ناسلامتی من 8 سال سابقه در پرسپولیس داشتم. من کاپیتان پرسپولیس بودم ولی ادعایی نداشتم. دنبال بازوبند و این حرف‌ها هم نبودم. پرسپولیس را دوست داشتم و رنگ قرمز برایم مهم بود. این برخورد جالبی با بازیکنان قدیمی نیست. من غصه خودم را نمی‌خورم. تازه 25 ساله‌ام و می‌توانم چند سال دیگر در پرسپولیس توپ بزنم ولی این رفتارها درست نیست.

* حالا برنامه‌ات برای ادامه فوتبال چیست؟
- اول باید ببینم تکلیف طلب من که از 2 سال پیش تا به الان است، چه می‌شود؟ هرچند... (سکوت می‌کند)

* هر چند چی؟
- فقط همین‌قدر بدانید علی‌اکبر طاهری اندازه مدیریت در این پرسپولیس نیست. او جایگاهش را نمی‌شناسد و نمی‌داند فرق بازیکنی که 8 سال در پرسپولیس توپ زده با یک جوان تازه‌وارد چیست؟ چرا باید امثال او برای پرسپولیس تصمیم بگیرند؟ این‌ها تأسف‌برانگیز است. هنوز هم سردرنمی‌آورم چه دلیلی داشت قنبرپور که تازه به این فوتبال برگشته، به من بگوید از پرسپولیس بروم!

* ولی همین مصطفی قنبرپور سابقه بازی در پرسپولیس را دارد...
- چند سال؟ یک سال؟ دو سال؟ من 8 سال در پرسپولیس بازی کردم و آن‌گاه باید در 25 سالگی این‌طوری جوابم کنند؟ فقط می‌توانم تأسف بخورم!

* در پایان حرف دیگری نداری؟
- بعد از 8 سال وقتی این برخورد را با من می‌کنند، وای به حال بقیه بازیکنان پرسپولیس!

اخبار ورزشی  جام نیوز