ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معمای نکونام-استقلال پیچیده‌تر شد



جواد نکونام,نقل و انتقالات لیگ برتر

معمای نکونام-استقلال پیچیده‌تر شد

سرنوشت جواد نکونام در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات یکی از معماهای این روزهای فوتبال ایران شده است.

تنها چهار روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و پنجشنبه هفته‌ جاری پرونده‌ تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر بسته می‌شود. اما همچنان سرنوشت بعضی از بازیکنان برای لیگ آینده نامشخص است. یکی از این بازیکنان جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی است که با وجود امضای قراردادی دو ساله پس از جدایی از اوساسونا با استقلال، هنوز وضعیت نامشخصی دارد.

 

در حالی که گفته می‌شد با جلسه مشترکی که بین او قلعه‌نویی برگزار شده و کدورت‌های گذشته از بین رفته و مشکلی برای حضور این بازیکن در استقلال وجود ندارد، اما هنوز نمی‌توان حضور کاپیتان تیم ملی در تیم قهرمان را قطعی دانست.

 

نکونام فصل گذشته با رضایت باشگاه اوساسونا به ایران آمد و استقلال متعهد شد در قبال دریافت رضایت نامه این بازیکن 700 هزار یورو به این باشگاه اسپانیایی پرداخت کند، اما در حالی که یک سال از این انتقال می‌گذرد، باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانسته به تعهدات مالی‌اش پایبند باشد و به همین خاطر با پایان یافتن مهلت باشگاه اوساسونا، این بازیکن از روز گذشته بازیکن آزاد شده و دیگر می‌تواند بدون تعهدی که آن قرارداد دو ساله‌ با استقلال برایش ایجاد کرده در چهار روز باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تیم جدیدش را انتخاب کند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
یک معمای پیچیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای نکونام و استقلال پیچیده شد



اخبار ,اخبار ورزشی,جدایی جواد نکونام از استقلال

 

اخبار ورزشی- فتح الله زاده مخالف جدایی است؛
ماجرای نکونام و استقلال پیچیده شد

جدایی قطعی جواد نکونام از تیم فوتبال استقلال منوط به برگزاری نشست با قلعه نویی و اعلام رسمی رضایت وی برای این قطع همکاری موکول شد و تا زمانی که قلعه نویی این موافقت را اعلام نکند رضایت نامه وی صادر نخواهد شد.

در شرایطی که جواد نکونام اعلام کرده بود بزودی در مورد پیشنهاداتی که از چین و قطر دارد تصمیم گیری خواهد کرد اما اتفاقاتی که پیرامون این ماجرا رخ داد اوضاع را کمی پیچیده کرد و مشخص نیست کاپیتان تیم ملی در استقلال خواهد ماند یا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات بین المللی به تیم های خواهانش می پیوندد.

نکونام در آخرین اظهار نظری که پیرامون جدایی اش از باشگاه استقلال داشت تاکید کرد که علی فتح الله زاده و قلعه نویی به راحتی با جدایی او موافقت کرده اند. وی به نقل از یکی از نزدیکان قلعه نویی عنوان کرد که سرمربی آبی ها به راحتی به جدایی او موافقت کرده است.

این در حالی است که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید کرد چند بار به نکونام عنوان کرده که مخالف جدایی اوست و تنها در صورتی حاضر است رضایت نامه وی را صادر کند که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی با این جدایی به طور رسمی موافقت کند.

با این شرایط جواد نکونام تنها در شرایطی می تواند از استقلال جدا شود که نشستی با امیر قلعه نویی داشته باشد و سرمربی آبی ها موافقتش با جدایی این بازیکن از جمع بازیکنان را اعلام کند. اگر این اتفاق نیفتد بعید به نظر می رسد نکونام از استقلال جدا شود.
اخبار ورزشی - مهر