ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معمای شیرین شماره پیراهن مهدوی کیا



 

معمای شیرین شماره پیراهن مهدوی کیا

 

 

صاحب پیراهن شماره 2 هنوز آن را به مهدوی کیا تعارف نکرده و باشگاه هم شماره های 3، 5 و 19 را به او پیشنهاد داده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، ماجرای شماره پیراهنی که قرار است مهدی مهدوی کیا در نیم فصل دوم در پرسپولیس به تن کند، آرام آرام جالب می شود.

از یک طرف پیراهن شماره 2 که معمولا در همه تیم هایی که مهدوی کیا در آنها بازی می کند، به او اختصاص دارد در پرسپولیس در اختیار علیرضا محمد است اما این بازیکن تاکنون این موضوع را اصلا به روی خودش نیاورده و یک تعارف خشک و خالی هم به ستاره با سابقه فوتبال ایران نکرده است! از طرف دیگر هم باشگاه پرسپولیس به همین دلیل مجبور شده از میان شماره های خالی اش، پیراهن های شماره 3،5 و 19 را به ستاره جدیدش پیشنهاد بدهد.

با این حال نکته مهم اینجاست که مهدوی کیا، در شرایطی از پرسپولیس راهی بوخوم شد که پیراهن شماره 17 را به تن داشت و حالا خیلی ها به او پیشنهاد داده اند که در بازگشتش به این تیم، یک بار دیگر این پیراهن را به تن کند. پیراهنی که در این فصل، در اختیار جواد کاظمیان است اما او بر عکس محمد، اعلام آمادگی کرده که آن را دو دستی در اختیار موشک بگذارد! کاظمیان در این باره گفته است: «از زمانی که در تیم ملی جوانان بودم، شماره 17 را می پوشیدم ولی اگر مهدوی کیا این شماره را بخواهد، از ته دل آن را به ایشان هدیه می کنم. مهدوی کیا سابقه بیشتری دارد و قبل از من این پیراهن را می پوشید. از سوی دیگر ارزش خود او برای من بیشتر از این حرفهاست و اگر بخواهد و از نظر قانونی مشکلی وجود نداشته باشد، برای این مسئله مشکلی ندارم.»

با همه این ها باید منتظر ماند و دید که در نهایت کیا، چه شماره ای را در پرسپولیس به تن خواهد کرد. آن هم در شرایطی که اکثر پرسپولیسی ها معقتدند هیچ پیراهنی به اندازه شماره 2 به تن مهدوی کیای محبوب شان نمی آید.


ویدیو مرتبط :
‫آکادمی مهدی مهدوی کیا (کیا)در کلن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی شلوغ مهدوی‌کیا/مهدوی‌کیا: دوست داشتم با شماره 17 خداحافظی کنم



اخبار ,اخبار ورزشی,مهدی مهدوی کیا

اخبار ورزشی - خداحافظی شلوغ مهدوی‌کیا/ آنها که نباید، بودند

خداحافظی مهدی مهدوی کیا در بازی پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش ایسنا، حضور جمعیت انبوهی اطراف مهدی مهدوی‌کیا سبب شده بود تا این بازیکن در میان این افراد، دیده نشود. علاوه بر عکاسان، بسیاری از کسانی که اطراف مهدوی‌کیا حضور داشتند، جزو کادر ورزشگاه آزادی و یا افراد متفرقه‌ای بودند که بدون هماهنگی وارد زمین شده بودند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعار مهدی مهدوی‌کیا، خداحافظ خداحافظ، او را همراهی می‌کردند. همچنین تعدادی از تماشاگران با در دست گرفتن پلاکاردهایی که در کنار هم نام مهدوی‌کیا را تشکیل می‌داد، از این بازیکن حمایت می‌کردند.

یکی از نکات جالب این دیدار حضور سربازی در کنار زمین بود که به هیچ عنوان اجازه ورود خبرنگاران را به داخل زمین نمی‌داد. با این حال بسیاری از افراد غیر خبرنگار توانستند به داخل زمین راه پیدا کنند.

همچنین یکی دیگر از نیروهای امنیتی که روی سکوها حضور داشت، به دلیل آنکه پیشکسوتان تیم پرسپولیس همچون هلالی و زادمهر را نمی‌شناخت مانع از حضور آن‌ها به داخل زمین می‌شد.

 

---------------------------------------


مهدوی‌کیا: دوست داشتم با شماره 17 خداحافظی کنم/میلان با خاطره خوش از ایران می‌رود

بازیکن تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس گفت:‌ دوست داشتم با پیراهن شماره 17 از پرسپولیس خداحافظی کنم.

به گزارش فارس، مهدی مهدوی‌کیا پس از خداحافظی‌اش در بازی ستارگان میلان و پرسپولیس گفت: همه از این بازی راضی بودند و تماشاگران هم لذت بردند. آنها برای پیشکسوتان پرسپولیس آمدند و برایشان سنگ تمام گذاشتند، باید تشکر ویژه از آنها بکنند.همچنین تشکر ویژه‌ای از کسانی که این بازی را برگزار کردند باید انجام دهم.

وی در مورد خداحافظی‌اش با پیراهن شماره 17 فرشاد پیوس گفت: دوست داشتم با شماره 17 خداحافظی کنم. خاطرات خوبی از این پیراهن دارم زمانی که این پیراهن را از پیوس گرفتم بازی‌های خوبی انجام دادم و امشب هم دوباره آن را پوشیدم. البته اکنون فکر می‌کنم بازیکنی این پیراهن را در پرسپولیس می‌پوشد ولی نمی‌دانم کدام بازیکن است.

مهدوی‌کیا درباره خداحافظی که در فینال جام حذفی انجام داد، گفت: ‌آن بازی فرق می‌کرد. همه بعد از باخت ناراحت بودند. من هم ناراحت بودم اما امروز روز خوبی بود. همه آمده بودند تا پیشکسوتان پرسپولیس را ببینند.

وی ادامه داد:‌ باید از میلان هم تشکر ویژه‌ای بکنیم. بازیکنان صاحب‌نامی آمده بودند و فکر می‌کنیم که آنها با خاطره خوش از ایران بروند.

اخبار ورزشی - ایسنا ,فارس