ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معمارزاده به درب خروجی پرسپولیس نزدیک شد



 

 

دروازه بان پرسپولیس , پرسپولیس

 

دروازه بان پرسپولیس در سه بازی گذشته این تیم عملکرد ضعیفی داشته و 5 گل دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، با جدایی علیرضا حقیقی از پرسپولیس، به نظر می رسید میثاق معمارزاده این فرصت را دارد تا قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. این دروازه بان بلندقامت که سال گذشته در فولاد فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود، در این فصل به پرسپولیس برگشت تا یک نیم فصل تمام، درگیر مجادلات لفظی با علیرضا حقیقی و حمید استیلی باشد. البته به معمارزاده فرصت حضور در میدان داده شد اما به عنوان مثال او در دربی اول امسال با نمایشی ضعیف از دلایل شکست پرسپولیس مقابل استقلال بود.

معمارزاده که با جدایی حقیقی حالا یکه تاز دروازه پرسپولیس است، در سه بازی گذشته 5 گل دریافت کرده و روی سه گل آن کاملا مقصر بوده است. او دیروز در بازی مقابل شهرداری یک پنالتی مفت داد و روی گل دوم بدترین نمایش ممکن را داشت و به خصوص در لحظه ای که ضربه سر آرام بازیکن شهرداری روی دیرک دروازه پرسپولیس نشست، نشان داد که از آمادگی به دور است. هرچند میثاق یکی، دو واکنش خوب در این بازی داشت اما مجموعا نمایش ضعیفی را از خود ارائه کرد.

شاید اگر فصل به ابتدا برگردد، پرسپولیس هرگز به گزینه میثاق فکر نمی کرد. او حالا در شرایطی است که اگر یک مشتری دست به نقد داشت، احتمال زیاد به لیست فروش می رفت.

نکته جالب در مورد معمارزاده اینکه وی در دو بازی مقابل شهرداری و ملوان بعد از گل خوردن در نیمه اول، در نیمه دوم لباس خود را عوض کرده است.


ویدیو مرتبط :
دزدی که هنگام فرار شیشه درب خروجی را ندید!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه پشت درب پرسپولیس



 

 

حاشیه پشت درب پرسپولیس

 

پرسپولیس هفتمین شکست خود را هم تجربه کرد و به رده ششم جدول رده بندی سقوط کرد.تیم داییدر مصاف با تراکتورسازی هم نتوانست انتظارات را براورده کند هر چند نقش داور در این نتیچه تاثیر گذار بود ولی باز هم همان تیم چند هفته گذشته بود . تیمی که حال در رده‌ ششم جدول قرار دارد و پتانسیل این را دارد که فردا به رده‌ی هفتم برود، محصول علی دایی‌ست .

 

البته نمی توان منکر این قضیه شد که پرسپولیس تا حدودی نسبت به بازیهای قبلی بهتر بود اما در اواخر بازی شاگردان دایی باز هم همان بودند که پیش از این نشان داده بودند و با روی آوردن به یک بازی احساسی همه چیز را همانطور پیش بردند که میزبان دلش می خواست و انتظارش را می کشید و در نتیجه هم هفتمین شکست خود را متحمل شدند تا طلسم 17 سال بدون باخت بودن پرسپولیس در برابر تراکتورسازی توسط یاران کمالوند شکسته شود...

 

به گزارش خبرنگار ورزشی «تابناك»،  دایی از پرسپولیس کنار نمی‌کشد. همان‌طور که تا آخرین لحظات به عنوان بازیکن و سرمربی در تیم‌ملی باقی ماند. استعفا موجب می‌شود که تمام مبلغ قرارداد دایی پرداخت نشود، پس با دادن وعده‌ی قهرمانی، آن‌قدر در سمت خود می‌ماند تا یا مدت قراردادش به اتمام برسد یا اخراج‌ بشود؛ که در هر دو حالت تمام مبلغ قراردادش را گرفته است و دیگر لازم نیست برای گرفتن پول تا شکایت از فیفا پیش برود !

در ضمن دایی در جدال با فدراسیون فوتبال است و در این شکی نیست. فرض اما این است؛ همان‌جور که سایت طرفداران پرسپولیس و برخی ها مدعی شده اند، تمام فدراسیون از کفاشیان گرفته تا عنایت و شریفی، در کار کارشکنی علیه پرسپولیس هستند. ت

 

یم دایی که به قول خودش بهترین تیم لیگ برتر است نشان داده که توان مقابله با این توطئه‌ها که در قالب ناداوری و احکام انضباطی غیرعادلانه نمود پیدا کرده‌اند، مقاومت کند و مقابل این قدرت قاهر بازنده است. با این حساب باز قول دایی مبنی بر قهرمانی لااقل تا زمانی که آدم‌هایی نظیر کفاشیان و تاج در راس امور هستند، بعید است !

 

شواهد به گونه ای است که گمان می رود پرسپولیس آرام آرام در حال به حاشیه رفتن است . اگر چه تا این لحظه اختلافاتی که از گوشه و کنار به گوش می رسد، پشت پرده باقی مانده است اما واقعیت این است که مشکلاتی  دراین تیم وجود دارد،مشکلاتی که کم و بیش در مورد باقری و رضایی و اختلاف نظرها در مصاحبه های اخیر مشاهده می شود و قابل کتمان نیست. پروژه اخراج شیث رضایی به هر شکلی بود تمام شد و شاید به سود شیث هم تمام شد و این در حالیست که برخی می گویند کاشانی از همان ابتدای امر هم به هیچ وجه موافق اخراج شیث نبود و در جلسه مشترک هم این موضوع را آشکارا بیان کرد اما دایی حاضر به کنار آمدن با کاپیتان دوم تیمش و حتی مدیرعامل پرسپولیس نشدو به هیچ وجه رضایت به بخشش رضایی نداد تا جاییکه 3 باخت پشت سر هم سرمربی سرخها را مجبور به عقب نشینی کرد...

 

کاپیتان دوم پرسپولیس اخراج شد و بعدبازگشت و پس از آن کاپیتان اول کریم باقری، اسطوره فوتبال ایران هم البته محترمانه و لای زرورق پیچیده شده کنار گذاشته شد! در آن شرایط هم کاشانی کوشید که این اتفاق رخ ندهد و آقا کریم را ترغیب به ماندن کند اما این اتفاق رخ نداد و آقا کریم ترجیح داد کلاً از فوتبال خداحافظی کند.

 

در مورد باقری ، اصرار خود آقاکریم بر رفتن اندکی از تشعشعات اختلافات موجود را ،حداقل در رسانه ها کاست چرا که وقتی باقری مصرانه پایش را در یک کفش کرد که می خواهد خداحافظی کند دیگر کسی از کاشانی توقع نداشت که کاپیتان محبوب سرخها را به زور وادار به ماندن کند ، اما اگر شخصیت باقری چیزی غیر از این که هست می بود معلوم نبود که کار به کجا می کشید و مباحث مدیر و مربی پرسپولیس بر سر این موضوع سر از کجا درمی آورد!

 

البته آنچه مشخص است این است که اگر پرسپولیس بتواند در یکی ، دو بازی نتیجه بگیرد و خودش را از وضعیت موجود بیرون بکشد همه چیز عوض خواهد شد ، مساله ای که هواداران و دوستداران دایی و پرسپولیس امیدوار بودند استارتش درتبریز و در مقابل تراکتورسازی زده شود اما یاران دایی نتیجه این دیدار را هم واگذار کردند تا وضعیت کما فی السابق در قلعه پرسپولیس باقی بماند ، ادامه این روند شاید کاشانی را مجاب کند که زین پس در قبال تصمیم هایش محکم تر عمل کند و دیگر هیچگاه در مقابل دایی عقب نشینی نکند و اگر مدیرعامل سرخها به این نتیجه دست یابد مطمئنا وضعیت دایی در روزهای بحرانی با توجه به شناختی که از او داریم با نگرانی توام خواهد شد.

 

بدون تعارف بعد ار حرفهای دایی در برنامه 90 و نشان دادن مدارک مستند علیه کفاشیان ، دعوای آنها علنی شد و سوتهای مشکوک برای پرسپولیس با صدای بلند به صدا درآمد ! متاسفانه دود این دعوا به چشم پرسپولیسی ها رفت ...سوتهای بلند از دربی بلندتر شد و این تیم به جای تساوی بازی حیثیتی را باخت پس از آن مقابل مس در ثانیه های پایانی یک پنالتی محرز بسود پرسپولیسی ها گرفته نشد ، و در برابر سپاهان توسط قهرمانی داور معروف! سناریو چند سال قبل تکرار شد و تساوی با پنالتی مشکوک به باخت تبدیل شد...

 

هوشنگ نصیرزاده" گفت: داور در مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی 2 پنالتی تیم پرسپولیس را اعلام نکرد.

 

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران ایپنا، کارشناس داوری فوتبال گفت : در دقیقه 14 داور باید یک اخطار به محمد نصرتی مدافع تراکتور نشان می داد و پس از آن رسول فروغی کمک داور مسابقه یک موقعیت عالی تیم پرسپولیس را به اشتباه آفساید اعلام کرد.

 

پرسپولیس با توجه به شرایطی که از آغاز با آن روبرو بود و با آرامش و اطمینانی که در ابتدای فصل شروع کرد می توانست روزهایی اینچنین راتجربه نکند و این دقیقاً همان نکته ای بود که کارشناسان امر و هواداران بیشمار سرخها در ابتدای فصل بر آن تاکید داشتند و آن را وجه تمایز خود می دانستند اما به عینه می بینیم که همه پیش بینی ها اشتباه از آب درامد و پرسپولیس کاشانی-دایی امروز برخلاف تصورات شاید به واسطه برخی ندانم کاریها حاشیه سازیها و کارشکنی ها را تجربه کرده و خواسته ها را برآورده نکرده است.

 

 شاید در مورد باقری فقط کافی بود دایی با روشی دیگر عمل می کرد ، از او به درستی استفاده می کرد،حرمتش را بیش از این حفظ می کرد و...واگر چنین می شد شاید آقا کریم هم خداحافظیش را تا پایان فصل به تاخیر می انداخت و مواردی مشابه ...

 

مطمئنیم که آتشی که امروز قلعه سرخها را نشانه گرفته است قادر نخواهد بود پرسپولیس بزرگ را خاکستر کند اما قطعاً اگر کوتاه آمدن های پیاپی کاشانی ، باقری و...نبود شاید برخی اتفاقات امروز موجبات آتش سوزی بزرگی را فراهم کرده بود.باید دید تا کی همگان آنجا در پرسپولیس ، در مقابل دایی ، عقب نشینی می کنند و سکوت اختیار می کنند و باید دید تا کی علی دایی همچنان بر مواضع خود از کوچک و بزرگ ، پافشاری خواهد کرد./تابناک