ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معروف و کارخانه؛ به یاد بدبیاری ها


دیدار دو تیم بانک سرمایه و شهرداری ارومیه حساس ترین بازی هفته اول خواهد بود و رو به رویی افرادی در این بازی حساسیت خاص خود را دارد.

ورزش سه: داستان والیبال در رده ملی به پایان رسید و حالا ستاره های این رشته در باشگاه های خود از روز چهارشنبه به میدان خواهند رفت. پیکان، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، متین ورامین، سایپا، آلومینیوم هرمزگان، گوهر کویر زاهدان، آرمان اردکان، کاله مازنداران، بانک سرمایه و جواهری گنبد 12 تیمی هستند که لیگ امسال را تشکیل می دهند و یازده هفته به صورت دوره ای در مرحله مقدماتی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

بدون شک دیدار شهرداری ارومیه و بانک سرمایه حساس ترین دیدار هفته خواهد بود چرا که نکاتی این چنینی را در خود دارد:

رویارویی معروف و کارخانه

رابطه معروف و کارخانه هیچ گاه خوب نبوده است و هر دو می خواهند در رویارویی مقابل یکدیگر پیروز شوند. این روابط نه چندان حسنه در سال 91 رو به بهبودی بود چرا که کارخانه از معروف دعوت کرد تا در تیم گیتی پسند اصفهان پاسور او باشد، اما همین موضوع رابطه این 2 رو تیره تر کرد. در فاصله ای کوتاه تا شروع لیگ برتر در آن سال، کارخانه امیر حسینی را جایگزین معروف کرد تا مشکلات این دو بیش از پیش شود. کارخانه در ابتدای این فصل عنوان کرده بود اول از همه سراغ معروف برای پاسوری تیمش رفته بود اما به نظر نمی رسد دیگر رابطه این دو مهره تاثیر گذار والیبال ایران حسنه شود.

شهرام و تماشاگران دوست داشتنی

شهرام محمودی، کاپیتان فصل گذشته شهرداری ارومیه امسال را در بانک سرمایه توپ خواهد زد. حالا این بازیکن محبوب ارومیه ای ها با لباس بانک سرمایه رو در روی تماشاگران تیم سابقش قرار می گیرد. محمودی نقش موثری را در شهرداری ارومیه برای حضور تا فینال لیگ برتر ایفا کرد و به همین دلیل مورد توجه تماشاگران بود و کاپیتانی او محبوبیت این بازیکن را بیشتر کرد اما امسال زمانی است که این بازیکن با لباس تیم دیگری به ارومیه برود.

کارخانه و شهر بدبیاری ها

آخرین حضور مصطفی کارخانه در لیگ برتر والیبال به لیگ 92 بازمی گردد که تیم باریج اسانس کاشان را هدایت می کرد. در آن تیم که ستاره هایی چون غفور، نادی، مهدوی، قائمی و تشکری حضور داشتند تمام هفته های دور مقدماتی لیگ برتر را صدرنشین بودند اما در اولین هفته مرحله خذفی به عنوان تیم اول، مقابل تیم هشتم لیگ، شهرداری ارومیه قرار گرفتند و در کمال ناباوری حذف شدند. بازی برگشت این دو تیم در ورزشگاه غدیر ارومیه برگزار شد و همان جا کار مصطفی کارخانه و باریج اسانس در لیگ برتر والیبال تمام شد. ارومیه هیچ وقت برای کارخانه آمد نداشت و او یک بار دیگر در بازی حساس باید به این شهر سفر کند.

تقابل ستاره های ملی

اکثر ستاره های والیبال ملی ایران روز چهارشنبه در زمین غدیر ارومیه رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. شهرداری ارومیه بازیکنانی چون سعید معروف، میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده، پوریا فیاضی، حامد رضایی، آرمین تشکری و مهدی بازارگرد را در خود می بیند در حالیکه مصطفی کارخانه یارانی چون شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، مهدی مهدوی، علی مباشری و فرهاد ظریف را در ترکیب خود دارد. ژیگالدو، ستاره لهستانی هم برای بانک سرمایه پاس خواهد داد و تقابل این همه ستاره نمی تواند بازی بدی را به همراه داشته باشد.

بلیت های گران

قیمت بلیت های بازی های تیم شهرداری ارومیه در فصل 94 اعلام شد که بر این اساس هر طرفداری که بخواد بازی تیمش شهرش را از نزدیک ببیند باید مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کند. این قیمت حتی از بلیت ورزشگاه آزادی برای بازی های فوتبال هم گران تر است و شهرداری ارومیه هم تیم پر طرفداری محسوب می شود. این قیمت به مذاق طرفدراران ارومیه ای خوش نیامده است اما باز به نظر نمی رسید این موضوع هم دلیل شود تا ورزشگاه 6هزار نفری غدیر ارومیه مملو از جمعیت نشود.

بازی این دو تیم راس ساعت 17 در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار خواهد شد ومحمود حداد به همراه یونس حسن زاده نظارت بازی را بر عهده دارند. داور اول علی اصغر حاجی کاظمی و داور دوم محمد عشقدوست خواهد بود.

سایر مسابقات هفته نخست لیگ برتر والیبال

تهران، خانه والیبال، ساعت 17
پیکان تهران – آلومینیوم المهدی هرمزگان
داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: مهدی نویدی

اردکان، سالن آیت الله خاتمی ساعت 17
آرمان اردکان – متین صالحین ورامین
داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: احمد سرمست

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17
جواهری گنبد – ثامن الحجج خراسان
داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: علیرضا قریب

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – گوهر کویر زاهدان
داور اول: مسعود یزدان پناه و داور دوم: قادر صادقی

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – سایپا تهران
داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: محمدرضا درفش کاویانی


ویدیو مرتبط :
بدبیاری پشت بدبیاری نبینید از دست رفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معروف: هنوز باید از روسیه یاد بگیریم



اخبار,اخبار ورزشی, والیبال

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اذعان به اینکه تیمش شایسته صعود به مرحله نهایی بود گفت: روسیه با انگیزه و کم اشتباه بود و هنوز باید از این تیم یاد بگیریم.

به گزارش ایسنا، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از باخت به روسیه اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول طبیعی بود که پیروزی بر روسیه سخت باشد اما ما با کیفیت خوبی وارد زمین شدیم. شاید اگر گیم اول را می بردیم شرایط فرق می کرد. به هر حال به بازی برگشتیم اما چون روسیه خیلی به این پیروزی نیاز داشت کم اشتباه بازی کرد.

وی افزود: روسیه در گروه اول ماند. باید به آن ها تبریک بگویم. این تیم چیزهای زیادی دارد که به ما یاد دهد. ما شایسته صعود بودیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و در جام جهانی موفق شویم.


 اخبار  ورزشی  -  ایسنا