ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معروف: ما واقعا سرویس‌ های خوبی زدیم


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواستیم دور نخست مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی به اتمام برسانیم که به هدف خود رسیدیم.

خبرگزاری فارس: سعید معروف پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر پورتوریکو در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: دیروز هم گفتم که ما باید این مرحله را با پیروزی به پایان برسانیم، به همین دلیل امروز کاملاً بر این هدف متمرکز بودیم، به خصوص که دیروز هم پورتوریکو پیروز شده بود.

وی ادامه داد: ما واقعاً سرویس‌های خوبی زدیم. امیدوارم در دور بعد هم همین عملکرد را ادامه دهیم و تا مرحله‌ای که امکان دارد، پیش برویم.

تیم ملی والیبال ایران با یازده امتیاز به عنوان تیم دوم گروه چهارم راهی دور دوم مسابقات قهرمانی جهان شد.


ویدیو مرتبط :
سرویس معروف ژانگ جیكه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعید معروف: ایتالیا در فرم خوبی قرار داشت


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به قدرت بالای حریف گفت: برای بازی دوم مقابل ایتالیا به چیزی بیشتر از این نیاز داریم.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به قدرت بالای حریف گفت: برای بازی دوم مقابل ایتالیا به چیزی بیشتر از این نیاز داریم.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل ایتالیا اظهار کرد: ما سعی کردیم با حملات ایتالیا مقابله کنیم. اما آن ها در سطح بالایی کار می کنند و در فرم خوبی بودند. برای بازی بعدی مقابل ایتالیا در شهر ورونا به چیزی بیشتر نیاز داریم.