ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معروف جلوی لژیونر شدن عبادی‌پور را گرفت


یکی از مسئولان تیم کوزباس روسیه گفت: ما روز یکشنبه متوجه شدیم که میلاد عبادی‌پور برای فصل آینده در لیگ برتر ایران بازی خواهد کرد و سعید معروف نظر او را برای رفتن به اروپا تغییر داده است.

خبرگزاری تسنیم: یکی از مستعدترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران، فصل آینده در اروپا بازی نخواهد کرد. میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران برای فصل آینده مورد توجه تیم کوزباس روسیه و یک تیم در ایتالیایی قرار گرفته بود ولی او در هیچ‌کدام بازی نخواهد کرد.

یکی از مسئولان تیم کوزباس روسیه در این مورد گفت: ما منتظر جواب مثبت میلاد بودیم. او از روسیه و ایتالیا، پیشنهادهایی داشت اما به روسیه نزدیک‌تر بود. او در نهایت نظرش عوض شد و در ایران ماند.

گرژیب ادامه داد: ما روز یکشنبه متوجه شدیم که میلاد عبادی‌پور برای فصل آینده در لیگ برتر ایران بازی خواهد کرد و سعید معروف نظر او را برای رفتن به اروپا تغییر داده است، البته ممکن است او بع خاطر حضور در المپیک این تصمیم را گرفته باشد.

میلاد عبادی‌پور در حال حاضر به همراه سایر ملی پوشان برای حضور در جام واگنر و جام جهانی والیبال آماده می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تاثیر مثبت لژیونر شدن سعید معروف بر والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسوی، معروف و عبادی‌پور در لیگ ایتالیا


حضور سه بازیکن تیم ملی والیبال ایران در باشگاه‌های ایتالیا تقریباً قطعی شده است.

خبرگزاری فارس: حضور سه بازیکن تیم ملی والیبال ایران در باشگاه‌های ایتالیا تقریباً قطعی شده است.

 تیم ملی والیبال ایران پا به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال گذاشت و این صعود‌ به‌طور قطع منافع بسیاری برای والیبال ایران به همراه د‌اشت؛ به غیر از قد‌رت‌نمایی و شناخته‌شد‌ن ایران د‌ر مید‌ان جهانی پاد‌اش‌های خوبی هم از FIVB نصیب والیبال ایران می‌شود‌، اما مهم‌ترین موضوع مطرح شدن نام بازیکنان ایران در میادین بین‌المللی است.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با بازی‌های درخشان خود در لیگ جهانی 2014 توانستند نگاه‌ها را به خود جلب کنند و پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌های مطرح اروپایی داشته باشند. سعید‌ معروف، سید محمد‌ موسوی و میلاد‌ عباد‌ی‌پور پیشنهادهایی از باشگاه‌های ایتالیا دارند؛ موسوی که بهترین مدافع مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2014 شد با باشگاه مودنا به توافق اولیه رسیده است و میلاد عبادی‌پور، بازیکن جوان و آینده‌دار والیبال ایران هم از باشگاه وورونا پیشنهادی دریافت کرده و ظاهراً توافقاتی هم بین آنها حاصل شده است. سعید معروف، پاسور تیم ملی والیبال ایران هم چند پیشنهاد از باشگاه‌های ایتالیا دارد و پس از بررسی گزینه‌ها قطعاً به یکی از آنها خواهد پیوست.

شنیده شده است که فدراسیون والیبال در فصل پیش‌رو تصمیم دارد شرایطی را فراهم کند که برخی از بازیکنان ملی‌پوش در لیگ های خارجی بازی کنند تا هم مبلغ بالای قرارداد آنها به باشگاه‌ها فشار نیاورد و هم سطح کیفی آنها بالاتر برود.