ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معروف: به برد مقابل تونس نیاز داشتیم


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل تونس گفت: به این پیروزی نیاز داشتیم و امروز با اعتماد به نفس و راحتی بیشتری کار کردیم.

خبرگزاری ایسنا: سعید معروف پس از پیروزی مقابل تونس اظهار کرد: امروز بازی خوبی بود اما بهترین بازی والیبال ما نبود. ما نیاز به این پیروزی داشتیم و آن را کسب کردیم. ما باید خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. ما نمی‌توانیم بازی امروز را با دیروز (مقابل آرژانتین) مقایسه کنیم. هر روز یک داستان متفاوتی است.

وی افزود: به طور معمول ما همیشه در شروع تورنمنت‌ها و بازی‌های اول مشکل داریم. بنابراین امروز قادر بودیم تا با اعتماد به نفس و راحتی بیشتری بازی کنیم.


ویدیو مرتبط :
برد ایران مقابل تونس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: قبل از بازی پرسپولیس به برد نیاز داشتیم


سرمربی تیم فوتبال ملوان می‌گوید تیمش قبل از دیدار با پرسپولیس به یک برد خوب نیاز داشت.

خبرگزاری ایسنا: حمید استیلی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر راه آهن اظهار کرد: این برد را به هواداران‌مان تقدیم می کنم چون از مسافت طولانی به تهران آمدند و 95 دقیقه ما را تشویق کردند. تیم راه آهن هم متشکل از بازیکنانی بود که قبلا شاگرد خود من بودند. امیدوارم که راه آهن در ادامه کار موفق باشد.

وی افزود: در کل بازی خوبی انجام شد و ما فقط یک فرصت گلزنی به حریف دادیم و از این نظر کاملا خوب بازی کردیم. بعد از اردویی که در سرعین داشتیم شرایط جسمانی ما بهتر شد و توانستیم در جام حذفی هم یک دیدار خوب به نمایش بگذاریم. در حال حاضر هم سه الی چهار جوان خوب را به تیم اضافه کرده‌ایم که دو نفر از آنها امروز بازی کردند. امیدوارم که در آینده جوانان دیگری به تیم ما اضافه شوند. من از بازیکنانم هم تشکر می کنم که نهایت سعی و تلاش خود را انجام دادند و تمام وظایفی که از آن‌ها خواستم را توانستند به نحو احسن انجام دهند البته هنوز به آمادگی صددر صد نرسیده‌ایم.

سرمربی ملوان ادامه داد: سازمان لیگ هر سه چهار روز یک بازی برگزار می‌کند و همین موضوع برای ما سخت است. زمانی که قرار بود به تهران بیاییم پروازمان چند ساعتی تاخیر داشت و الان هم باید با این شرایط به انزلی برگردیم. دوباره باید شنبه در جام حذفی به میدان برویم. هر 4 روز یک بار واقعا برای ما سخت است که به میدان برویم و بازی کنیم. این فشردگی از نظر تاکتیکی تیم ها را از نظر بدنی اذیت می‌کند. امیدوارم که برنامه ریزی‌ها در آینده کمی بهتر بشود.

استیلی در ادامه تصریح کرد: سعی ما این است که روز به روز بهتر بشویم و فقط نباید روی مسائل فنی کار کنیم بلکه مسایل حاشیه‌ای هم در تیم ما تاثیرگذار است. اگر مشکلات مالی تیم ما برطرف شود بازی های ما به مراتب بهتر خواهد شد البته آقای دنیامالی تلاش های زیادی در این زمینه انجام داده‌اند و امیدواریم که مشکلات برطرف شود. ما قبل از بازی با پرسپولیس به این برد احتیاج داشتیم که خدا را شکر به دست آوردیم.