ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معروف: آزمون در روسیه کمکم خواهد کرد


پاسور جدید تیم والیبال زنیت کازان روسیه گفت: بعد از ۱۲سال بازی در لیگ ایران وقتش بود که بازی در جایی غیر از ایران را هم تجربه کنم.

طرفداری: سعید معروف بعد از پیوستن به تیم والیبال زنیت کازان روسیه نخستین مصاحبه خود را انجام داد و اظهار داشت: "در اینجا تمام شرایط خوب است. مجبور شدم برای گرفتن ویزا 3 هفته منتظر بمانم، چراکه تعطیلات سال نو میلادی بود، اما حالا خوشحالم چون به زودی می‌توانم برای تیم جدیدم که یکی از بهترین تیم‌های جهان است به میدان بروم."

وی ادامه داد: "تمام رسانه‌های ایران درمورد انتقالم به زنیت صحبت کردند، چراکه من در حال حاضر تنها والیبالیست ایرانی هستم که در خارج از کشورم بازی می‌کنم. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: "12 فصل در ایران بازی کردم و حالا وقتش بود که بازی در جایی غیر از ایران را هم تجربه کنم. معتقدم که روسیه قوی‌ترین لیگ جهان است. مسئولان باشگاه زنیت کازان دو بار با من صحبت کردند که برای بار دوم نظرم را تغییر دادم با درخواست آنها موافقت کردم. مهم این است که در مسابقات برنده باشیم و به این ترتیب می‌توانم خودم را محک جدی بزنم و البته نشان دهم که والیبالیست‌های ایرانی می‌توانند در لیگ‌های معتبر عملکرد خوبی داشته باشند."

وی درمورد شرایط شهر کازان خاطرنشان کرد: "من اطلاعات زیادی از این شهر ندارم؛ فقط می‌دانم که سردار آزمون در تیم فوتبال این شهر بازی می‌کند. من حدود 10 سال است پدر سردار را می‌شناسم، چراکه وی مربی والیبال است. چند بار هم با آزمون صحبت کردم و امیدوارم وی بتواند به من کمک کند تا بهتر با شرایط آشنا شوم."


ویدیو مرتبط :
کمکم کنید کمکم کن کمکم کن نزار خونم بی تو بسوزه خخخخخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزمون: معروف بهترین بازیکن لیگ روسیه است


سرمربی سابق تیم والیبال گنبد گفت: سعید معروف به مراتب بهتر و پخته‌تر از پاسورهایی مثل دراگان ترواویتسا بازی می‌کند و به نظر من بهترین بازیکن روسیه است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سابق تیم والیبال گنبد گفت: سعید معروف به مراتب بهتر و پخته‌تر از پاسورهایی مثل دراگان ترواویتسا بازی می‌کند و به نظر من بهترین بازیکن روسیه است.

خلیل آزمون که به خاطر حضور فرزندش، سردار آزمون در تیم فوتبال روبین‌کازان به صورت مرتب به شهر کازان رفت و آمد می‌کند، در بازی آخر تیم والیبال زنیت‌کازان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کوپرا پیاچنزا با شاگرد سابقش و پاسور فعلی تیم زنیت یعنی، سعید معروف دیدار کرد.

خلیل آزمون در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: حدود دو سال است که تقریباً برای تماشای تمام بازی‌های تیم زنیت‌کازان به سالن این تیم می‌روم. باور کنید بازی‌های این تیم حتی با فصل قبل که نیکولا گربیچ با زنیت قهرمان روسیه شد،‌کاملاً متفاوت است. این تیم با حضور معروف به مراتب قوی‌تر شده است. او به مراتب بهتر و پخته‌تر از پاسورهایی مثل دراگان ترواویتسا بازی می‌کند و به نظر من بهترین بازیکن لیگ روسیه است.

آزمون ادامه داد: سطح و کیفیت لیگ روسیه با هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست. امکانات و شرایط مالی باشگاه‌های روسیه فوق‌العاده خوب است و روس‌ها برای تیم‌های خود هزینه زیادی می‌کنند. شرکت «گازپروم» روسیه که حامی زنیت است، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده گاز طبیعی اروپا و بزرگترین تولیدکننده گاز طبیعی جهان است. این شرکت برای تیم فوتبال زنیت در فصل گذشته حدود 700 میلیون دلار هزینه کرد. زنیت‌کازان سرمایه‌دارترین تیم والیبال اروپاست.

مربی پیشین تیم والیبال جوانان ایران گفت: سعید، سبک بازی زنیت را عوض کرده است. به نظر می‌رسد بازیکنان تیم زنیت با پاس‌های معروف از پشت خط، اسپک سرعتی می‌زنند. هیچ مدافعی به پاس‌های منطقه چهار او نمی‌رسد. معروف بازیکن بزرگی است و خیلی زود در ترکیب تیم زنیت جا افتاده است. تماشاگران حاضر در سالن بعد از هر پاسی که معروف می‌دهد، او را تشویق می‌کنند.

وی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به شناختی که من از تیم والیبال زنیت‌کازان دارم، این تیم به راحتی در فصل جاری قهرمان اروپا خواهد شد.