ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معرفی 3 بازیکن خارجی دیگر به برانکو


بازیکنان خارجی جدیدی به سرمربی پرسپولیس معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم: فیلم مربوط به سه بازیکن خارجی در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت تا از بین آنها گزینه مدنظر خود را انتخاب کند. پرسپولیس در پست‌های دروازه‌بان، هافبک طراح و مهاجم نوک به دنبال بازیکن است و از این رو سه بازیکن در این پست‌ها به برانکو معرفی شده‌اند.

پترسون از استرالیا در پست دروازه‌بانی، مارسیو، هافبک پیشین تیم ملی کاستاریکا برای پست هافبک میانی و ریکاردینهو برزیلی در خط حمله نفراتی هستند که قرار شده برانکو فیلم بازی‌های آنها را تماشا کرده و نظرش را در موردشان اعلام کند.

با توجه به اینکه اومانیا قرار است در پرسپولیس ماندنی شود و برانکو روی جذب لوکا ماریچ اصرار دارد، پرسپولیس فقط یک بازیکن خارجی آسیایی و یک بازیکن غیرآسیایی می‌تواند جذب کند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // برانکو:نکونام بازیکن بزرگی است!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعداد بازیکنان مورد نظر برانکو مشخص شد/ چهار بازیکن داخلی 2 بازیکن خارجی



اخبار,اخبارورزشی ,نقل و انتقالات لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس طبق درخواست برانکو ایوانکوویچ چهار بازیکن داخلی جذب خواهد کرد.

به گزارش  مهر، در حالی که این روزها اسامی زیادی از بازیکنان مختلف برای حضور در تیم پرسپولیس به چشم می‌خورد، با این حال در لیست برانکو ایوانکوویچ فقط جذب چهار بازیکن داخلی پیش بینی شده است.

در این فهرست که به ترتیب اولویت بندی شده، برانکو به حفظ اسکلت اصلی تیم سال گذشته تاکید داشته و از مسئولان خواسته است چهار بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی جذب کنند.

پس از آنکه سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان مورد نظرش را به مسئولان باشگاه ارائه کرد، مذاکرات ابتدایی با این بازیکنان انجام شده و روزهای پایان خود را سپری می کند.


اخبار ورزشی    - مهر