ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معرفی هیات مدیره سرخابی‌ها در هفته جاری


معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش از معرفی اعضا هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر: نصرالله سجادی در حاشیه افتتاح سالن ورزشی ناشنوایان در جمع خبرنگاران، درمورد مسئولیت جدیدش در دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: یک روز بیشتر نیست که کارم را در این مسئولیت جدید آغاز کرده‌ام. اجازه بدهید بعدا در این خصوص صحبت کنم.

وی در مورد اینکه هیات مدیره دو باشگاه چه زمانی مشخص می‌شود؟، تاکید کرد: این هفته همه چیز در مورد دو باشگاه مشخص می‌شود.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه اعلام شده بود هیات مدیره سرخابی‌ها امروز شنبه مشخص می‌شود، تصریح کرد: من چنین حرفی نزدم اما اگر نژادفلاح و افشارزاده این صحبت را بیان کرده‌اند، باید این مساله را از خودشان پرسید.

سجادی در مورد نحوه تامین منابع مالی دو باشگاه خاطرنشان کرد: گرفتن اسپانسر منع قانونی ندارد. ما مانند سال‌های پیش برای این دو باشگاه اسپانسر می‌گیریم.

وی در خصوص اینکه مشکلات اسپانسر سال پیش باعث شد چند مدیرعامل و سرپرست باشگاه پرسپولیس تغییر کند، خاطرنشان کرد: اشکال ندارد، ما سعی می‌کنیم امسال دو مدیرعامل عوض می‌کنیم!

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم اینگونه اظهارنظر کرد: برانکو به مرخصی رفته و 7-8 روز دیگر به ایران برمی‌گردد، مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

وی درمورد مطالبات این مربی اضافه کرد: مطالبات برانکو پرداخت می‌شود و در این زمینه مشکلی پیش نمی‌آید.

سجادی در پایان در مورد ورزش‌های ناشنوایان هم گفت: ناشنوایان رویدادهای بزرگی را در پیش دارند که وزارت ورزش و جوانان قطعا از آنها حمایت لازم را به عمل می‌آورد.


ویدیو مرتبط :
معرفی هیئت مدیره سرخابی ها توسط وزیر ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی هیات مدیره استقلال هفته آینده


نمانیده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت که قرارداد امضا شده با حامی مالی پرسپولیس در تاریخ باشگاهداری ایران کم نظیر است و دیگر هیچ نگرانی بابت مسایل اقتصادی پرسپولیس نداریم. وی همچنین تاکید کرد وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال هم هفته آینده مشخص خواهد شد و هواداران این تیم نگرانی نداشته باشند.

خبرگزاری مهر: نمانیده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت که قرارداد امضا شده با حامی مالی پرسپولیس در تاریخ باشگاهداری ایران کم نظیر است و دیگر هیچ نگرانی بابت مسایل اقتصادی پرسپولیس نداریم. وی همچنین تاکید کرد وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال هم هفته آینده مشخص خواهد شد و هواداران این تیم نگرانی نداشته باشند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم گفت: بعد از چندین جلسه امروز با توافقات کامل قرارداد پرسپولیس با حامی مالی 30 میلیارد تومانی امضا شد و نکته جائز اهمیت در این قرار داد این است که هیات مدیره پرسپولیس که اکثرا افراد آشنا به حوزه اقتصادی و تامین منابع مالی هستند می توانند به جز این آورده، منابع مالی بیشتری را برای این باشگاه فراهم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط، قرارداد امضا شده با حامی مالی پرسپولیس در تاریخ باشگاهداری ایران کم نظیر است و دیگر هیچ نگرانی بابت مسایل اقتصادی پرسپولیس نداریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بسیار امیدوارم که هیات مدیره جدید از تیم اقتصادی و حامی مالی پرسپولیس حمایت کنند تا نتیجه بهتری گرفته شود و قطعا با این شرایط پرسپولیس دیگر مشکل اقتصادی نخواهد داشت و هواداران نگران نباشند

خادم در مورد وضع باشگاه استقلال هم گفت: برای این باشگاه با چند گروه معتبر اقتصادی در حال مذاکره هستیم و تا اوائل هفته آینده حامی مالی مناسبی برای استقلال معرفی خواهد شد ضمن اینکه همزمان در حال بررسی گزینه های هیات مدیره این باشگاه هستیم و تصور می‌کنم همه این موارد تا هفته آینده برای این باشگاه مردمی کاملا مشخص شود و طرفداران استقلال هم خیالشان راحت شود.