ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معرفی برترین‌های فوتبال ایتالیا


کارلوس توس و رودی گارسیا به عنوان برترین بازیکن و برترین مربی فوتبال ایتالیا معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا: یوونتوس موفق شد در رقابت‌های سری‌ A بالاتر از رم به قهرمانی دست یابد. آنها با کسب 102 امتیاز به اولین تیمی در تاریخ فوتبال ایتالیا تبدیل شدند که در یک فصل 100 امتیاز یا بیشتر کسب کرده است.

پایگاه اینترنتی فوتبال ایتالیا پس از پایان رقابت‌های این فصل سری A برترین‌های لیگ این کشور را به شرح زیر انتخاب کرد که در آن کارلوس توس توانست به عنوان برترین بازیکن دست یابد. این در حالی است که این بازیکن آرژانتینی جایی در ترکیب آلخاندرو سابیا در جام جهانی 2014 ندارد.

* برترین بازیکن: کارلوس توس (یوونتوس)

* برترین سرمربی: رودی گارسیا (رم)

* برترین بازیکن جوان: پل پوگبا (یوونتوس)

همچنین تیم منتخب فصل فوتبال ایتالیا نیز به شرح زیر انتخاب شد.

تیم منتخب فصل: جان‌لوئیجی بوفون (یوونتوس)، جورجو کیه‌لینی (یوونتوس)، مهدی بناتیا (رم)، آلساندرو لوکارلی (پارما)، خوان گیلرمو کوآدرادو (فیورنتینا)، پل پوگبا (یوونتوس)، آرتورو ویدال (یوونتوس)، میرالم پیانیچ (رم)، آلسیو سرسی (تورینو)، کارلوس توس (یوونتوس) و سیرو ایموبل (تورینو)


ویدیو مرتبط :
معرفی جوانان برتر فوتبال ایتالیا ( Alberto Cerri)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: معرفی برترین‌های 2014 فوتبال جهان


کریستیانو رونالدو برای سومین بار عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را به خود اختصاص داد.