ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معرفی اعضای جدید هیات مدیره سرخابی


معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ترکیب جدید اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: نصرالله سجادی در جریان بازدید از تمرین تیم ملی شمشیربازی اعضای جدید هیات مدیره دو باشگاه سرخابی پایتخت را معرفی کرد.

براساس اعلام سجادی، دکتر زادمهر،‌ حسین عبدی، دکتر طاهری، حمید گرشاسبی و جعفر کاشانی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواهند بود.

هم‌چنین عباس کردنوری، مسعود امامی، شهاب جهانیان و مقداد نجف نژاد اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال خواهند بود.

البته نصرالله سجادی اعلام کرده است که یک نفر دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی معرفی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
معرفی هیئت مدیره سرخابی ها توسط وزیر ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد رویانیان در پرسپولیس ابقا شد/ معرفی اعضای جدید هیات مدیره



باشگاه پرسپولیس,محمد رویانیان,ابقا محمد رویانیان در پرسپولیس

کامبوزیا و فداحسین مالکی رفتند؛
محمد رویانیان در پرسپولیس ابقا شد/ معرفی اعضای جدید هیات مدیره

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در سمت خود ابقا شد. همچنین وزیر ورزش اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را هم معرفی کرد که در این بین مالکی و کامبوزیا از جمع اعضای هیات مدیره گذشته کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقاتی که امروز چهارشنبه در حواشی باشگاه پرسپولیس رقم خورد، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد. در این نشست که اعضای هیات مدیره جدید پرسپولس هم معرفی شدند، محمد رویانیان در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ابقا شد.

همچنین در این نشست محمد نامی وزیر ارتباطات، اکبری معاون وزارت ورزش و جوانان، علی پروین، محمد رویانیان و محمد جمشیدی رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان به عنوان اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شدند.
بر این اساس فداحسین مالکی رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه و محمد جعفر کامبوزیا از جمع اعضای هیات مدیره کنار گذاشته شدند./مهر