ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معاون فرهنگی باشگاه استقلال: آخرین بار که پرسپولیس قهرمان شد نان بربری 5 تومان بود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سعادتی

معاون فرهنگی باشگاه استقلال گفت: با هماهنگی باشگاه پرسپولیس برنامه هایی برای دربی داریم.

غلامرضا سعادتی در گفت و گو با کاپ، درباره برنامه های باشگاه استقلال برای دربی 82 اظهار داشت: برنامه هایی برای دربی داریم تا بطور مثال از روزبه چشمی یاد کنیم و یا اینکه یادی کنیم از زنده یاد رضا احدی ولی با توجه به اینکه هنوز برنامه ای قطعی نشده نمی توان درباره اش به طور قطع صحبت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ما ر این بازی مهمان هستیم شرایط تا اندازه ای تفاوت دارد ولی خبر داریم که قرار است با هماهنگی که بین کانون هواداران پرسپولیس و استقلال صورت گرفته علاوه بر هادی نوروزی برای زنده یاد همایون بهزادی هم در این دیدار برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال ادامه داد: من روز گذشته به نمایندگی از باشگاه در یکی دیگر از جلسات هماهنگی استان تهران برای دربی شرکت کرده بودم و همه هماهنگی ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این دیدار صورت گرفته شد و ما و اعضای کانون هواداری باشگاه استقلال هم تمام تلاش مان را بکار خواهیم بست تا این بازی به نحو احسن برگزار شود.

سعادتی همچنین درباره اینکه نتیجه دربی چه می شود گفت: آخرین باری که پرسپولیس قهرمان شد قیمت نان بربری 5 تومان بود و از آن زمان تا امروز دیگر یادمان نمی آید این تیم کاری در فوتبال کرده باشد. ما طرفدار استقلال هستیم و به تیم مان هم ایمان داریم که این بازیکنان مردانی برای روزهای بزرگ هستند و جمعه حتما بازی را با برد به پایان خواهند رساند.

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
استقلال و پرسپولیس 290میلیارد تومان قیمت گذاری شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال و پرسپولیس در انتظار آخرین وضعیت باشگاه ها برای معرفی به AFC



 

رئیس سازمان لیگ برتر ضمن تاکید بر تمدید مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایران برای تکمیل نقایص شان گفت: پنج باشگاه هنوز مدارک شان را تحویل نداده اند و استقلال و پرسپولیس هم در انتظار معرفی اعضای هیئت مدیره و رئیس مجمع هستند.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ۳ روز تعطیلی در ایران و تعطیلی شنبه و یکشنبه در مالزی از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای تمدید مهلت کردیم که آنها با تقاضای ما موافقت کردند و این مهلت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: باشگاههای مس رفسنجان، داماش و فجر شهید سپاسی هنوز تراز مالی خود را تنظیم نکرده اند ضمن اینکه دو باشگاه مس رفسنجان و داماش باید اصل اساسنامه ثبت شده خود را ترجمه کرده و برای ما بفرستند.

رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باید دو رئیس مجمع جداگانه داشته باشند، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل آنها مشخص شده و اساسنامه خود را ثبت شرکت ها کرده و ترجمه آن را تحویل سازمان لیگ دهند.

وی تاکید کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول داده اند که تا پیش از پایان هفته جاری این کارها را انجام داده و مدارک خود را تحویل سازمان لیگ دهند. در مجموع از بین ۱۸ باشگاه حاضر در رقابتهای لیگ برتر فقط ۵ باشگاه مدارک خود را تکمیل نکرده و تحویل نداده اند و بقیه باشگاه ها هیچ مشکلی در این زمینه ندارند.

عزیز محمدی در خصوص آخرین وضعیت اصلاحات انجام شده در ورزشگاه ها بر اساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تنها چهار ورزشگاه تختی اهواز، دستگردی تهران، یادگار امام قم و انقلاب کرج باقی مانده اند که باید عکس های اصلاحات صورت گرفته در آنها را تحویل سازمان لیگ دهند تا ما این عکسها را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.

خبرگزارى مهر (www.mehrnews.com)