ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معادلات مظلومی برای حذف برخی از بازیکنان


سرمربی فوتبال استقلال که در تلاش است تیمی پرقدرت را برای حضور در لیگ پانزدهم ببندد حالا با معادلاتی مواجه شده که کار او را برای انتخاب بازیکنان فصل آینده سخت کرده و شاید منجر به حذف برخی قدیمی‌ها شود.

خبرگزاری مهر: پرویز مظلومی که پس از امیر قلعه نویی سکاندار هدایت آبی پوشان شده حالا این دغدغه را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیکنان را برای فصل پیش رو در تیم خود جمع کند تا نتایجی بهتر از فصل گذشته را رقم بزند.

در این بین یکی از مشکلات وی بازیکنان باتجربه و البته پا به سن گذاشته در استقلال است که کار را برای سرمربی جدید آبی پوشان سخت کرده است. شاید به همین خاطر است که او از همان روزهای ابتدایی حاضر نشد به صراحت در مورد بازیکنان قدیمی تیمش و وضعیت آنها برای آینده اظهار نظر کند.

رضا عنایتی یکی از بازیکنان باتجربه و البته مسن ترین بازیکن استقلال بود که طی روزهای گذشته نشست هایی را با مسئولان باشگاه برگزار کرد و در نهایت به وی اعلام شد برای فصل آینده نیازی به او نیست تا عنایتی اولین کنار گذاشته شده آبی پوشان باشد.

با این حال معادله مظلومی برای چیدن بازیکنانش هنوز ادامه دارد. او حالا می خواهد از بین حنیف عمران زاده و مگویان یکی را انتخاب کند چرا که تعداد مدافعانی که در فهرست او هستند زیاد است و به همین خاطر باید برخی از آنها بروند.

ضمن اینکه سرمربی آبی ها عنوان کرده تمایلی برای حفظ امیرحسین صادقی ندارد و احتمال جدایی این مدافع باتجربه از جمع آبی ها هم بسیار زیاد است.

درون دروازه هم با ماندن وحید طالب لو و بازگشت سیدمهدی رحمتی طبیعتا محسن فروزان باید از این تیم برود. او که سابقه کمتری برای آبی پوش بودن نسبت به دو گلر دیگر دارد در تمرینات تیمش هم شرکت نکرده و به دنبال تسویه حساب و مشخص کردن آینده اش است.


ویدیو مرتبط :
آموزش معادلات دیفرانسیل به صورت بسیار ساده-استاد قایدی - معادلات خطی مرتبه اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرویز مظلومی: بازیکنان آماده در دربی بازی می کنند



 

 

پرویز مظلومی: بازیکنان آماده در دربی بازی می کنند

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ترکیب تیم برای بازی برابر پرسپولیس مشخص نیست اما بازیکنانی که نسبت به سایرین آماده تر باشند در دربی به میدان می روند.

پرویز مظلومی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به دربی و بازی مقابل حریف سنتی فکر نمی کند، اظهار داشت: هفته آینده دیدار حساسی را در برابر صبا در شهر قم پیش رو داریم و به همین دلیل تمام برنامه ها و تفکرات ما معطوف به آن مسابقه است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد نیمکت نشینی و حضور بازیکنان در ترکیب اصلی استقلال در دربی به گوش می رسد. تنها می توانم بگویم بازیکنانی که نسبت به هم تیمی های دیگر خود آماده تر باشند و برنامه های تاکتیکی ما را بخوبی اجرا کنند در مقابل پرسپولیس بازی می کنند.

سرمربی تیم استقلال یادآور شد: حساسیت دیدار با صبای قم کمتر از بازی با پرسپولیس نیست چرا که کسب امتیاز از این مسابقه می تواند ما را از نظر روحی برای بازی مقابل سرخپوشان در وضعیت مناسبی قرار دهد.

مظلومی تاکید کرد: دیدار با صبا دشواراست زیرا چند بازیکنمان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و از سوی دیگر باید تلاش کنیم تا سایر بازیکنان بدون آسیب دیدگی از زمین خارج شوند.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: محسن یوسفی پس از عمل جراحی نمی تواند ما را برای چند هفته همراهی کند. از سوی دیگر مصدومیت دوسانتوس برطرف شده است و این بازیکن در حال حاضر در تمرینات حضور دارد.

سرمربی استقلال با ابراز رضایت از برگزاری اردوی آماده سازی این تیم در کردان افزود : یکی از دلایلی که باعث شد به کردان بیاییم، دوری از حاشیه ها و حفظ تمرکز بازیکنانمان بود. خوشبختانه بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می کنند و با وجود چند مصدوم و غیبت ملی پوشان از نحوه کار راضی هستم.

مظلومی در مورد جریمه بازیکنانی چون کوشکی و برهانی نیز تاکید کرد: هیچ بازیکنی در اردوی کردان، بدون اجازه حتی آب هم نمی خورد. این بازیکنان هم بر اساس مسائل به وجود آمده، از سوی باشگاه جریمه شدند و تذکرات لازم را به آنها یادآوری کرده ایم.

وی در پایان با اشاره به حضور چند ملی پوش استقلال در مسابقات غرب آسیا خاطرنشان کرد: هیچ خبری از بازیکنانمان در تیم ملی نداریم و تنها بازی های آنها را از طریق تلویزیون پیگیری می کنیم. امیدوارم آنها در کنار سایر ملی پوشان بتوانند در رقابت های غرب آسیا موفق باشند.

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر روز 23 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود .