ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی: می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


امیدوارم مثل بازی با پرسپولیس داوران عجولانه تصمیم نگیرند
مظلومی: می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست/می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازی خوبی کردیم می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست.

پرویز مظلومی بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری در مورد بازی، در نشست خبری گفت: جا دارد در ابتدا سالگرد تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را تبریک بگویم.بازی خوبی  کردیم می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست.

وی افزود: روی حریف شناخت کامل داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم بعد از بازی خوب دربی فرصت تمرین نداشتیم اما بازیکنان ما جنگیدند و توانستیم برنده شویم به هواداران هم به دلیل حضور در این هوای سرد تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در مورد شرایط روحی تیمش خاطرنشان کرد: تلاش ما این بود که بعد از گل دیر هنگام در دربی که روحیه ما را بد کرد به بازیکنان انگیزه بدهیم  در این مدت تا توانستیم با بازیکنان صحبت کنیم تا دربی را فراموش کنند. جام حذفی فرصتی برای اشتباه نداریم بازیکنان ما خوب بازی کردند و برنده هم شدیم.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد تیم داوری، عنوان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. 2 کارت زردی که داده شد در شرایطی بود که بازیکنان ما برای توپ رفته بودند. امیدوارم داواران یک مقدار عجول تصمیم نگیرند مثل اتفاقی که در بازی پرسپولیس افتاد.

وی در مورد برنامه تمرینی استقلال گفت: 3روز تمرینات را تعطیل کردیم تا بعد از آن تیم را برای بازی اهواز مقابل فولاد آماده کنیم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اینفو کلیپ | نقاط قوت منهای نقاط ضعف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی: چسبیده‌ها نمی‌گذارند به پرسپولیس بازگردم/دایی:می‌‌توانستیم بیشتر به تراکتورسازی گل بزنیم



علی کریمی,درگیری کریمی با دهنوی

واکنش جادوگر به درگیری‌اش با دهنوی؛ او فن کُشتی می‌زد؛ اینها ستاره نیستند
کریمی: چسبیده‌ها نمی‌گذارند به پرسپولیس بازگردم/هیچ‌کس نمی‌تواند مرا از این تیم جدا کند

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزگفت: افرادی که به پرسپولیس آمدند و به این تیم چسبیده‌اند نمی‌گذارند به این تیم بازگردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،علی کریمی در مورد شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی در کل جالب نبود، فکر می‌کنم پرسپولیس روی خوش شانسی توانست به پیروزی برسد. آنقدر در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت کردند که بازی از لحاظ فنی صفر بود.

وی در مورد هواداران گفت:‌ امروز مشکل خاصی وجود نداشت. هم طرفداران ما هم طرفداران پرسپولیس تیم خود را تشویق کردند. فکر می‌کنم شانس داشتند و دارند و آنها مرا شرمنده کردند و امیدوارم بتوانم روزی محبت‌شان را جبران کنم.

کریمی در مورد اینکه چرا سمت نیمکت پرسپولیس نرفت خاطرنشان کرد: موقع گرم کردن سمت آنهایی که لازم بود سلام علیک کنم و با بازیکنان خوش و بش داشتیم. لزومی نداشت به سمت نیمکت بروم و چرا باید این کار را انجام می‌دادم. بازی اول بود شکست خوردیم با این نتیجه تکلیف قهرمان مشخص نمی‌شود. 29 بازی دیگر داریم و زندگی ادامه دارد.

وی در مورد عملکرد خودش در این مسابقه عنوان کرد: برعکس شرایطم در تمرینات وضعیت خوبی نداشتم.
کریمی در مورد اینکه فقط به خاطر هواداران نتوانست بازی خوبی انجام دهد، عنوان کرد:‌دلیل این موضوع هواداران نبودند، کل تیم ما خوب بازی نکرد و همانطور که دیدید پرسپولیس مقابل 60 هزار هوادار خوب نبود. 3-4 بازی دوستانه انجام دادیم و اگر 4 هفته از لیگ بگذرد آن‌وقت می‌توانیم در مورد شرایط مسابقات نظر بدهم.

وی در مورد اینکه با علی دایی در این مسابقه جدالی داشت، عنوان کرد: این مسابقه مثل سایر دیدارها بود. این پیروزی را به علی دایی تبریک می‌گویم اما تکلیف قهرمان با این بازی مشخص نمی‌شود.
بازیکن تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه هواداران پرسپولیس دوست دارند پیراهن شماره 8 را او به تن کند گفت:‌ زندگی همیشه بر وفق مراد نیست من دوست نداشتم از پرسپولیس جدا شوم اما از تصمیم خودم برای حضور در تراکتورسازی خوشحالم. این تیم هواداران خوبی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم.

کریمی در مورد اینکه شماره 8 تراکتورسازی به تن کرده است، اظهار داشت: بازیکن به شماره شخصیت می‌دهد نه شماره به بازیکن این مسئله اصلا مهم نیست.
وی در مورد درگیری‌هایی که در جریان بازی با قاسم دهنوی داشت:‌گفت: زمان ضربات ایستگاهی می‌دیدید چگونه رفتار می‌کرد. برخی فوتبال را با کشتی فرنگی اشتباه گرفته‌اند. اینها ستاره نیستند بلکه نام‌هایی هستند که به پرسپولیس آمده‌اند.

کریمی در مورد موضوع کاپیتانی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: کاپیتانی مسئله‌ای حل شده‌ای است. ما در تیم‌مان اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم و حل‌شده است. برای انتخاب کاپیتانی نیاز به صحبت کردن و دادن کاغذ به بازیکنان برای انتخاب کاپیتان نداریم.

بازیکن تراکتورسازی با انتقاد از برنامه ورزش و مردم خاطرنشان کرد: همه می‌دانند ورزش ومردم چرا ماندگار شده است. این مسئله به خاطر روابط خاص آنهاست. جهانگیر کوثری برنامه خوبی داشت و کارشناسی‌های مناسبی می‌کرد اما او را برداشتند. اندازه عمر من این برنامه سابقه دارد و آن را تغییر هم نمی‌دهند دلیل آن هم روابط خاصی است که وجود دارد.

کریمی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس عنوان کرد: ‌افرادی که به پرسپولیس چسبیده‌اند نمی‌گذارند من به این تیم برگردم هیچ بنده خدایی نمی‌تواند مرا از پرسپولیس جدا کند و عزت و ذلتم دست خداست.

وی در مورد کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش همیشه به من لطف داشته و مطمئنم او برای جام جهانی بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

ملی‌پوشان بازی نمادین را خیلی جدی گرفته بودند/فکر می‌کردند در جام جهانی هستند
دایی: می‌‌توانستیم بیشتر به تراکتورسازی گل بزنیم/ برای بازگشت انصاری‌فرد از رویانیان سوال کنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما این فرصت را داشتیم که با گل های بیشتری تراکتورسازی را شکست دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی باید بگویم تیم ما در اولین بازی بد بازی نکرد ولی نواقص زیاد داشتیم. از بازیکنانم ممنون هستم چون هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند و در هر دو نیمه برتری داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم اما هنوز تیمی نشده‌ایم که خودم می‌خواهم. از مردم انتظار حمایت دارم و در حال حاضر اول راه هستیم و باید بیشتر زحمت بکشیم و باید حق هواداران پرسپولیس را به آنها بدهیم.

وی در مورد اینکه چرا آمار سانتر پرسپولیس در این بازی زیاد نبود، گفت: تقریبا دو ماه است که روی این تیم کار می‌کنیم و اگر ببینید چند بازیکن سرزن به تیم آورده‌ام و دیدید که در نیمه اول سانتر داشتیم و ضربه سر محمد نوری به تیر دروازه خورد. یکی از راه‌های رسیدن به گل‌مان سانتر است و مدافعان ما به هیچ عنوان اجازه زیر توپ زدن ندارند. البته با اخراج مدافع تراکتورسازی بیشتر در نیمه زمین حریف بازی می‌کردیم که آنها به ما فضا نمی‌دادند و از همه زمین برای حمله استفاده کردیم.

علی دایی در پایان نشست خبری در جمع دوربین‌های تلویزیونی دوباره صحبت کرد، او در مورد عدم حضورش در دیدار نمادین تیم‌های ملی 98 و 2014، گفت: به نظر من کسانی که برای این کشور زحمت کشیدند و وقتی گفتند ما حماسه خلق کردیم این مسابقه هیچ بود. دوست دارم در بازی‌هایی حضور داشته باشد که ورزشی باشد نه اینکه به سمت و سوی دیگر کشیده شود. می‌دانستم این بازی در شان بازیکنان تاریخ‌ساز ما نبود.

دایی در مورد اظهارات خداداد عزیزی در مورد بازی که گفته بود این مسابقه مثل آن است که عبدالله موحود را در کنار لیونل مسی‌ قرار بدهیم، که دایی در تایید صحبت‌های عزیزی گفت: دقیقا همین‌طور است. شاید نفس کار خیلی خوب باشد ولی اجرای آن هم مهم است و بازیکنان قدیمی 30 دقیقه بازی کردند و بازیکنان جدید انگار در جام جهانی بازی می‌کردند و خیلی جدی گرفته بودند. در هیچ جای دنیا چنین بازی‌ انجام نمی‌شود.
سرمربی پرسپولیس در مورداظهارات رویانیان که گفته بود اگر دایی بخواهد کریم انصاری‌فرد را برمی‌گردانم، گفت: این سوال را از رویانیان بپرسید و من فقط در مورد مسایل فنی بازیکنان تصمیم می‌گیرم.


علی کریمی در حد انتظارمان بازی نکرد/موضوع انصاری‌فرد پیچیده است
جلالی: آنقدر بد نبودیم که بازنده شویم/ داور لجبازی کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس آنقدر بد نبودیم که ببازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و با وجود 10 نفره بودن مالکیت توپ بیشتری داشتیم اما آنقدر خوب نبودیم که برنده شویم و آنقدر بد هم نبودیم که ببازیم. از بازیکنانم ممنون هستم. بعد از 10 نفره شدن سعی کردیم با آوردن بازیکنانی بازی را به تعادل بکشیم ولی متاسفانه در یک لحظه بازی را از دست دادیم و در اولین بازی خوب بازی کردیم و هفته‌های آینده تلاش می‌کنیم که بهتر بازی کنیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: وقتی بدانیم داور بی قصد و غرض است می‌توان اشتباهاتش را قبول کرد اما وقتی داور لجبازی می‌کند را نمی‌توانیم این مسئله را تحمل کنیم. اشتباهات داوری را صبورانه تحمل کردیم. وقتی لجبازی می‌کند تحمل اشتباهاتش سخت است.
سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: علی کریمی در آنچه مورد نظرمان بود عمل نکرد اما شاید با فرصت دادن به او شرایط عوض شود.

جلالی در مورد اینکه چه زمانی قرار است اشتباه‌های داوری تمام شود و آیا از داور شکایت می‌کنید یا نه، گفت: اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. اما اگر این اشتباهات بازی را تحمل نمی کردیم قواعد بازی به هم می‌خورد. مجموعه داوری کشور باید شرایط را بهتر کنند ولی انصافا خیلی اذیت شدیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد عملکرد تاکتیکی‌اش در نیمه دوم گفت: قبل از آوردن ربیع‌خواه به زمین، پرسپولیس از سمت راست خیلی حمله می‌کرد و با آوردن او بازی را بالانس کردیم و با اینکه 10 نفره بودیم و یار اصلی‌مان را هم از دست دادیم باید بگویم خوب کار کردیم هرچند در خط حمله دست‌مان باز نبود.

جلالی در مورد اتفاق‌هایی که برای کریم انصاری‌فرد قبل از بازی رخ داد، گفت: موضوع انصاری‌فرد یک موضوع پیچیده‌ است که ترجیح می‌دهم الان درموردش صحبت نکنم اما فردا یا پس فردا بهتر می‌توانم در مورد صحبت کنم. اتفاقاتی در حال رخ دادن است که برایم عجیب است.
سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه این شکست بخاطر کم شانسی تیمش بود، گفت: به هر حال این شکست رخ داد و سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد رضایت هواداران را جلب کنیم./فارس