ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی: من همیشه تنها هستم!


تمرین امروز تیم استقلال در شرایطی برگزار شد که چهره‌‌های بازیکنان این تیم برافروخته بود. خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از شکست مقابل تراکتورسازی از ساعت 17 و 30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز شد.

*قبل از شروع تمرین وحید طالب‌لو با چهره‌ای ناراحت تنها روی نمیکت نشسته بود.

*حسین تراب‌پور مربی تیم استقلال از اظهارات منصور رشیدی ناراحت بود و وقتی خبرنگاران را دید به آنها گفت از خانواده مظلومی استقلالی‌تر نداریم، چرا آقای رشیدی گفته من شاهد خوشحالی مظلومی از شکست استقلال در یکی از دربی‌ها بودم. این حرف‌ها اصلاً درست نیست و دروغ محض است.

*بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی با چهره‌هایی برافروخته در تمرین امروز تیم استقلال حاضر شدند. تبعات شکست در چهره آنها کاملاً مشهود بود.

* پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال در لابه‌لای صحبت‌هایش با انتقاد از نحوه عملکرد شاگردانش مقابل تراکتورسازی به آنها گفت که باید تا روز آخر تلاش خود را انجام دهند. وی با اشاره به گل‌های دریافتی استقلال گفت، اشتباهات فردی باعث شد شکست بخوریم ولی نباید در بازی آخر این اتفاق تکرار شود.

* پروپیچ مهاجم کروات تیم استقلال در تمرین امروز حاضر شد، ولی او هنوز نیامده محل تمرین را ترک کرد. ظاهراً وی به رختکن رفت و مدعی شد که مصدومیت جزئی دارد و به همین دلیل اعلام کرد که لباس تمرین با خود نیاورده و سپس ورزشگاه را ترک کرد.

* هنگامی که پرویز مظلومی در کنار زمین چمن ایستاده بود در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، که آقای مظلومی چرا ناراحت هستید و تنها به زمین چمن می‌روید گفت: من همیشه تنها هستم.

* در حین برگزاری تمرین امروز سرمربی تیم استقلال برای دقایقی با جابر انصاری صحبت کرد.

* مهدی رحمتی در اواسط تمرین تیم استقلال برای دقایقی با نصرالله عبداللهی به صحبت پرداخت.

* پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز تیمش با مجید صالح و فرزاد مجیدی گفت‌وگو کرد.

*  تعدادی از تماشاگران تیم استقلال در تمرین امروز با یکدیگر صحبت می‌کردند و آنها از این‌که مظلومی در تمرین حاضر شده تعجب کردند. یکی از تماشاگران خطاب به خبرنگاران گفت مگر مظلومی اخراج نشده است؟

* در بخشی از تمرین امروز میلاد فخرالدینی با فرزاد مجیدی صحبت کرد. سرپرست موقت آبی‌پوشان در حالی‌که دستش را دور گردن فخرالدینی انداخته بود با او صحبت کرد.

* در حالی‌که تمرین آبی‌پوشان در قالب کارهای تاکتیکی انجام می‌شد یکی از عکاسان از 11 بازیکن اصلی استقلال خواست تا‌ آنها در کنار هم جمع شوند که بازیکنان این کار را انجام داده و در قالب یک گروه عکس تیمی گرفتند.

* بازیکنان تیم استقلال در بخش اول تمرین به گرم کردن بدن‌هایشان پرداخته و سپس به بازی 4 به 2 روی آوردند. در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو تیم فوتبال درون تیمی انجام دادند که این مسابقه زیرنظر مجید صالح برگزار شد.

* ادموند اختر در تمرین امروز تیم استقلال حضور داشت و برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کرد.

به گزارش فارس، تمرین فردای تیم فوتبال استقلال تعطیل خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
ظریف:من همیشه عصبانی هستم ولی جلوی شما می خندم(ببینید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپهر حیدری: همیشه عاشق اینگونه گل زدن هستم



 

 

سپهر حیدری: همیشه عاشق اینگونه گل زدن هستم

 

اگر بچه ها شب قبل، خوب استراحت کرده بودند، عملکرد بهتری داشتند. تیم ما خیلی خسته بود چون بچه ها شب گذشته خیلی دیر خوابیدند و خسته بودند. ما سفر خسته کننده ای را شب گذشته پشت سر گذاشتیم و ساعت 2 بامداد خوابیدیم

مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با شاهین در بوشهر لحظه شماری می کرد و انگیزه فراوانی برای شکست این تیم داشت. وی پس از شکست شاهین در بوشهر با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفتگویی انجام داد که ماحصل آن از حضورتان می گذرد:

ارزیابی شما از بازی برابر شاهین چیست؟

پرسپولیس در مقابل شاهین بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت. کادر فنی، بخوبی حریف را آنالیز کرده بود. تیم ما به شکلی در برابر حریف ظاهر شد که باید در همان دقایق ابتدایی و حداکثر نیمه اول کار را تمام می کرد اما دوباره با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم به گل های بیشتر دست یابیم چرا که اگر توپ هادی نوروزی به تیر دروازه برخورد نمی کرد، می توانستیم بازی قبل را جبران کنیم.

نقاط قوت شاهین در این بازی چه بود؟

مهمترین و اصلی ترین نقطه قوت تیم شاهین، حمید استیلی سرمربی این تیم بود چرا که وی شناخت کافی از تیم ما داشت و توانست حرکات تیمی ما را مهار کند.

بازیکنان چه برنامه ای را برابر حریف داشتند؟

ما برای این بازی یک سال صبر کردیم تا ثابت کنیم آن نتیجه، یک اتفاق بود و با تلاش همدیگر توانستیم تیم شاهین را در زمین خودش شکست دهیم.

چرا پس از گل اول، روند هجومی تیم کاهش یافت؟

بچه های ما فکر می کردند حریف با یک گل، بهم می ریزد اما اینطور نبود و آنها با یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی دست یافتند. ما روی یک غافلگیری گل خوردیم و کاری به این ندارم که آن خطای پشت هجده قدم درست یا نه. عما رضا ضربه خوبی زد اما دفاع ما در یک لحظه باز شد و یک گل به حریف تقدیم کردیم. مطمئنا آنها نمی توانستند در جریان بازی به ما گل بزنند. آنها موقعیت چندانی روی دروازه ما نداشتند غیر از چند دقیقه آخر بازی که یک توپ هم به تیر دروازه ما زدند.

گویا سفر خسته کننده ای داشتید؟!

تیم ما خیلی با برنامه در این میدان حاضر شد اما اگر بچه ها شب قبل، خوب استراحت کرده بودند، عملکرد بهتری داشتند. تیم ما خیلی خسته بود چون بچه ها شب گذشته خیلی دیر خوابیدند و خسته بودند. ما سفر خسته کننده ای را شب گذشته پشت سر گذاشتیم و ساعت 2 بامداد خوابیدیم.اگر خوب خوابیده بودیم و درست استراحت می کردیم، بهتر از اینها می توانستیم خواسته های علی دایی را در زمین اجرا کنیم و قطعا به نتیجه بهتری می رسیدیم.

درباره گلی که زدی بگو...

تا حالا نزدیک به 30 گل در لیگ ایران به ثمر رسانده ام که همیشه عاشق اینگونه گل زدن هستم و همیشه منتظر این توپ ها خواهم بود تا باز گلزنی کنم. چند هفته ای است که ما به این روش روی آورده ایم و تمرینات خوبی را انجام داده ایم. این ضربات با برنامه ریزی و کار زیاد تمرین شده و این نشان می دهد که برای این کار زحمت کشیده ایم.

با این برد، باز هم به قهرمانی فکر می کنید؟

ما بردیم تا ثابت کنیم هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم. اگر بتوانیم تا قبل از دربی امتیازات دیگری را کسب کنیم، مطمئنا در گروه مدعیان قهرمانی قرار خواهیم گرفت.