ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی: ملی‌پوشان را سالم تحویل بگیریم از آنها استفاده می‌کنیم/ بازیکن خارجی می‌گیریم



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران باگلایه از ناقص بودن تیمش در تمرینات، تاکید کرد که در نیم فصل دوم حتما تغییراتی در تیم استقلال رخ خواهد داد. او احتمال جذب مجدد بازیکن خارجی را رد نکرد.

 پرویز مظلومی سرمربی استقلال در حاشیه‌ی تمرین امروز استقلالی‌ها درباره‌ی دیدار تیمش برابر فولاد گفت: ما از فولاد شناخت خوبی داریم و چون بازی در اهواز است، می‌دانیم که مصاف دشواری پیش روی ماست.

او ادامه داد: در حال حاضر خوب تمرین می‌کنیم و باانگیزه هستیم. چند بازیکن‌مان کنارمان نیستند ولی باید با این کمبودها بسازیم. اگر بازیکنان‌مان را سالم تحویل بگیریم می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال سه امتیاز بازی با فولاد است بیان کرد: قطعا ما دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم ولی نمی‌شود گفت که چون بازی قبلی را از آن‌ها برده‌ایم پس این بازی را هم می‌بریم. فولاد تیم خوبی است و با حمایت هواداران می‌توانیم شکستش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مشکل اصلی تیمش چیست؟ گفت: مشکل اصلی که در این مدت داشتیم کمبود نفرات بود. تیمی که کار تاکتیکی می‌خواهد بکند، نیاز دارد تا بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. به ما گفتند بازیکنان امید سه‌شنبه به ما اضافه می‌شوند و بازیکنان بزرگسالان هم پنج‌شنبه. در حال حاضر ما ناقص تمرین می‌کنیم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل بازیکنی از استقلال جدا می‌شود و بازیکنی به این تیم اضافه خواهد شد؟ گفت: هنوز لیستی در این باره نداده‌اند ولی صددرصد تغییراتی در تیم ما اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد استقلال دیگر به دنبال جذب بازیکن خارجی نیست، گفت: اگر بازیکن خوب داخلی پیدا نکنیم، مطمئنا به سمت گزینه باکیفیت خارجی می‌رویم.

اخبار  ورزشی  -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: ملی‌پوشان را خسته تحویل می‌گیریم


سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: متأسفانه بازهم ملی‌پوشان خود را خسته تحویل می‌گیریم و نمی‌توانیم از تمام توانایی آنها در بازی با سایپا استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در خصوص لغو اردوی تیمش در خارج از استان‌ گیلان، اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان شاهد بارش شدید باران هستیم، قصد داشتیم در جزیره کیش اردو بزنیم که مشکلات مالی اجازه نداد. با توجه به اینکه سازمان کشتیرانی در بندر‌عباس خوابگاه دارد، تصمیم گرفتیم در این بندر اردویی داشته باشیم و تیم در خوابگاه مستقر شود، اما با خبر شدیم در بندرعباس هم بارندگی است! در این شرایط صلاح را در این دیدم که در انزلی بمانیم و با شرایط کنار بیاییم.

وی ادامه داد: با وجود بارندگی در استان گیلان تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و آخر هفته نیز یک بازی دوستانه با تیم سپیدرود رشت خواهیم داشت تا بازیکنان از شرایط مسابقه خارج نشوند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در واکنش به اظهارات مازیار زارع که مدعی شده است برخی از همبازیانش یکصدهزار تومان هم پول ندارند، یادآور شد: آنچه مشخص است مشکلات مالی باشگاه هنوز حل نشده است. بازیکنان روی مبلغ قراردادی که امضا کرده‌اند حساب باز کرده و حق دارند از شرایط موجود ناراحت باشند. این موضوع باعث شده آنها با تمرکز لازم در تمرینات حاضر نشوند. برخی نفرات تیم واقعاً با مشکل مالی مواجه هستند و یک عده حتی مطالبات فصل گذشته‌شان پرداخت نشده است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه حل شود تا در خیلی از زمینه‌ها دغدغه نداشته باشیم.

استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلاتی که یک عده از هواداران ملوان برای او ایجاد کردند همچنان ادامه دارد یا نه؟، گفت: آن مورد حل شد و خوشبختانه همه هواداران واقعی ملوان پشت تیم هستند و مشکلات باشگاه را نیز درک می‌کنند. من از تمام دوستداران تیم ملوان می‌خواهم که برای کمک کردن به این تیم متحد شوند. سربلندی تیم ملوان مطمئناً آرزوی مردم این شهر است و هر وقت آنها پشت تیم بوده‌اند خیلی از مشکلات حل شده است.

وی با تأکید بر اینکه خودش هم درگیر حل مشکلات ملوان است، یادآور شد: اگر چه من سرمربی تیم هستم و تمام تمرکزم باید روی مسائل فنی باشد، اما باور کنید تا به امروز هر کمکی که برای حل مشکلات مالی باشگاه از دستم برآمده از انجام آن دریغ نکرده‌ام و از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود. ان‌شاءالله به زودی دنیامالی از اندونزی برمی‌گردد، شاید با کمک او بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم. در اینجا جا دارد پست جدید دنیامالی در کنفدراسیون قایقرانی آسیا را به وی تبریک بگویم و برای او در این پست آرزوی موفقیت کنم.

سرمربی تیم ملوان در پایان با ابراز گلایه از تعطیلی مسابقات لیگ نیز خاطرنشان کرد: جدا از اینکه تعطیلات طولانی مدت به تیم‌های لیگ برتری ضربه می‌زند متأسفانه طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که ما یک روز قبل از مسابقه دو ملی‌پوش خود را در اختیار خواهیم داشت. در اردوی قبلی هم به همین شکل بود و بازیکنان ما را یک روز قبل از بازی در اختیارمان قرار دادند. در چنین شرایطی که آنها خسته هستند ما نمی‌توانیم از تمام توانایی دو مدافع ملی‌پوش‌مان در بازی با سایپا استفاده کنیم و از این بابت متضرر خواهیم شد، مخصوصاً اینکه تیم ملی از کشور گوام بر می‌گردد و حتماً بازیکنان ساعت‌ها در سفر خواهند بود.