ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی: رحتمی و آندو فردا ثبت می‌كنند



 

 

مظلومی: رحتمی و آندو فردا ثبت می‌كنند

 

فتح‌الله‌زاده نگران است اما من هم روی داشته‌هایم صحبت می‌کنم

مظلومی: رحتمی و آندو فردا ثبت می‌كنند

سرمربی استقلال گفت: مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان فردا قراردادشان را با استقلال ثبت خواهند کرد.

پرویز مظلومی پس از پایان تمرین روز گذشته تیم استقلال پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

*تمرینات چطور است؟
تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با بضاعتی که داریم به صورت منظم برنامه‌هایمان را پیگیری می‌کنیم. در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی هستیم و حدود یک هفته آماده سازی را به صورت سفت و سخت دنبال خواهیم کرد.

* تکلیف مجیدی چه شد؟
مجیدی با اجازه ما به مرخصی رفته است و مشکلات شخصی‌اش که حل شود بلافاصله به تهران بازمی‌گردد و در تمرینات شرکت خواهد کرد.

* ظاهرا از مصاحبه فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه از شما قهرمانی می‌خواهد ناراحت شده بودید و حتی اعلام کردید که با این تیم نباید حرفی از قهرمانی زد...
فتح‌الله‌زاده حق دارد. او نگران است اما من هم روی داشته‌هایم صحبت می‌کنم. ایشان سعی و تلاش خود را انجام داده و نفراتی را گرفته‌ است، مثل کرار که در تمرین ما هم شرکت کرد. من به صحبت‌های حاجی احترام می‌گذارم ولی به عنوان مربی از چیزی که در اختیار دارم صحبت می‌کنم. در حال حاضر این تیم 14 و 15 نفری دست من است ولی در مجموع امیدوارم که همه چیز حل شود و بازیکنان بلافاصله در تمرینات شرکت کنند.

* غیبت جباری شائبه‌هایی را به وجود آورده است؟
جباری از ما مرخصی گرفته چون خیلی به خودش فشار آورده است. این برای اولین سال است که جباری این قدر در تمرینات بدنسازی به صورت فشرده شرکت می‌کند و ما هم تشخیص دادیم به او استراحت بدهیم.

* ظاهرا میداودی هم مشکلاتی دارد؟
این گونه نیست. این بازیکن گچ پایش را باز کرده و باید تمرینات ویژه‌ای را پشت سر بگذارد. از آن تاریخ 6 هفته باید تمرینات ویژه را پشت سر بگذارد تا آماده شود وگرنه مشکلی برای همراهی با استقلال ندارد.

* تکلیف برومند چه شد، می‌گویند قرار است او به استقلال بیاید؟
قرار نبود چنین چیزی رخ دهد. این رسانه‌ها بودند که می‌گفتند برومند به استقلال می‌آید. ما برای پیشکسوتان احترام قائلیم و این بازیکن برای آمادگی بیشتر به تمرینات آمده تا در هر تیمی که دوست داشت عضویت پیدا کند.

* مشکلات مالی‌‌تان هنوز برطرف نشده است؟
فعلا نه اما به فتح الله زاده گفتم حاضر نیستم حتی یک دقیقه هم به جای تو باشم. هم انتظار داریم تیم کهکشانی ببندد و هم پولی نداریم.

* پس تکلیف بمب‌های چه می‌شود؟
بمب‌ها را منفجر کرده دیگر! مگر ندیدید جاسم کرار در تمرینات شرکت کرد. خیلی‌ها می‌گفتند کرار به امارات یا به قطر می‌رود اما دیدید که قراردادش را با استقلال ثبت کرد.

* تکلیف تیموریان و رحمتی چه شد؟
این 2 بازیکن فردا قراردادشان را با ما ثبت می‌کنند. منتظر حیدری و انصاری‌فرد نیز هستیم و آنها به ما قول‌هایی داده‌اند اما تا زمانی که قرار دادشان را ثبت نکنند چیزی مشخص نمی‌شود.

* گفته می‌شود استقلال "ولید علی " بازیکن کویتی را می‌خواهد درست است؟
صحبت‌هایی با این بازیکن انجام شده اما او باشگاه پولداری دارد و تیم‌های عربستانی هم شدیدا به دنبال این بازیکن هستند. باید ببینیم وضعیت او چه خواهد شد. ضمن آنکه یک هافبک چپ برزیلی را که در پرتغال بازی می‌کند مد نظر داریم و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم.

* اگر وضعیت مالی استقلال مشخص نشود این تیم به مشکل نمی‌خورد؟
امیدوارم سرپرست وزارت ورزش به داد دو تیم استقلال و پرسپولیس برسد. ما وابسته به سازمان هستیم و امیدواریم دست ما را بگیرند چون بازیکنان مرتب نق نق و غر غر می‌کنند و نمی‌شود آنها را با این وضعیت راضی نگه داشت. باید هر چه سریع‌تر از لحاظ مالی به شرایط مطلوب برسیم. من می‌خواهم تیمم آرامش داشته باشد و تمرکزم روی مسائل فنی باشد اما اگر بازیکن رضایت نداشته باشد مشکلات حل نخواهد شد. البته این نیست که بگویم کسی کم کاری می‌کند چون می‌بینیم که در باشگاه چه تلاشی می‌شود. حالا به دنبال اسپانسر‌ها هستیم تا بهترین مبلغ پیشنهادی را دریافت کرده و با آنها قرارداد ببندیم.


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفع اختلاف آندو و استقلال/ تیموریان فردا ثبت می کند



اخبار ,اخبار ورزشی ,آندرانیک تیموریان

 

اخبار ورزشی -  رفع اختلاف آندو و استقلال/ تیموریان فردا ثبت می کند

آندرانیک تیموریان هافیک ملی پوش تیم استقلال تهران، فردا دوشنبه قرارداد خود را با تیم فوتبال این باشگاه به ثبت می رساند.

یک منع آگاه یکشنبه شب با اعلام این مطلب به ایرنا اظهار داشت: تیموریان و علی نظری جویباری مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال عصر یکشنبه نشستی داشتند و در آن شرایط باشگاه برای پرداخت مطالبات تیموریان ارایه شد که مورد پذیرش این بازیکن قرار گرفت.

وی افزود: قرار است تیموریان فردا (دوشنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با باشگاه استقلال به ثبت برساند.

«آندرانیک تیموریان» پنجشنبه گذشته پس از چندین روز مذاکره با مسوولان باشگاه استقلال سرانجام قرارداد داخلی 2 ساله امضا کرد اما این بازیکن، روز شنبه به مسوولان این باشگاه اولتیماتوم داد در صورتی که تا امروز (یکشنبه) به وعده خود عمل نکنند، قید حضور در استقلال را خواهد زد.

بر اساس فهرست منتشره شده قراردادهای فصل گذشته بازیکنان باشگاه استقلال تهران، مبلغ قرارداد تیموریان 2 میلیارد و 350 میلیون تومان بود که مسوولان این باشگاه برای کاهش این مبلغ رایزنی کردند و تیموریان نیز چند صد میلیون تومان به آنها تخفیف داد.

هر چند مسوولان باشگاه استقلال اعلام کرده اند که قرارداد تیموریان با این باشگاه حدود یک میلیارد تومان و مطابق با سقف در نظر گرفته شده از سوی وزارت ورزش و جوانان است اما با توجه به عملکرد درخشان این بازیکن در تیم استقلال و تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 برزیل، انعقاد قرارداد یک میلیاردی با وی شائبه برانگیز است.

با این حال، یک منبع مطلع در باشگاه استقلال در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به طور حتم تیموریان با مبلغی بیش از یک میلیارد تومان در تیم استقلال ماند اما مبلغ بیش از سقف تعیین شده برای قرارداد بازیکنان را باشگاه استقلال به وی پرداخت نمی کند.

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال یک میلیارد تومان به تیموریان پرداخت می کند، توضیح داد: مابقی مبلغ قرارداد تیموریان قرار است از سوی هواداران متعصب تیم فوتبال استقلال که از شرایط مالی خوبی هم برخوردارند، تامین شود.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال سقف بودجه باشگاه های حاضر در فصل آینده لیگ برتر را 15 میلیارد تومان اعلام کرده است که این رقم برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مبلغ 18 میلیارد تومان خواهد بود.

شفاف سازی یکی از موارد مهم و اساسی در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال محسوب می شود و وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز پیشتر اعلام کردند که رقم قرارداد بازیکنان برای حضور در لیگ چهاردهم اعلام می شود اما تاکنون چنین نشده است.

از همان آغاز بحث شفاف سازی واضح بود که افراد سودجو که در فوتبال نقش دلال را ایفا می کنند و در واقع رابط بین بازیکنان و مربیان با باشگاه ها هستند، در موضوع شفاف سازی قراردادها منافع خود را در خطر دیده و با مانع تراشی و سنگ اندازی تلاش می کنند، این مساله هیچگاه شکل نگیرد.

مساله شفاف سازی قرارداد باشگاه ها با بازیکنان و مربیان می تواند مشکلات بسیاری از جمله کوتاه کردن دست های پشت پرده را حل کند و از سوی دیگر بیان واقعیت ها در انعکاس مبالغ قرارداد اعضای تیم های فوتبال باشگاه ها از سوی مسوولان آنها به تجلی فوتبال پاک و خوشبینی مردم به این ورزش زیبا و جذاب کمک شایانی خواهد کرد.

اخبار ورزشی - ایرنا