ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی خطاب به صالح: می‌توانی بروی!


در جریان تمرینات استقلال که پشت درهای بسته برگزار شد، گفتگویی نه چندان دوستانه بین مظلومی و دستیارش پیش آمد که رسانه ای نشد.

نامه نیوز: اخیرا در خبرها عنوان شد که فدراسیون فوتبال قصد دارد از مجید صالح بار دیگر در تیم ملی امید استفاده کند.

هر چند وی دریافت پیشنهاد را تکذیب کرد اما در یکی از جلسات تمرین استقلال که پشت درهای بسته برگزار شد، این مسئله به سوژه گفتگوی وی و پرویز مظلومی تبدیل شد.

سرمربی استقلال از صالح گلایه کرد که چرا درباره ترک استقلال صحبت کرده و او نیز تاکید کرد هرگز از رفتن به تیم امید حرفی نزده ولی با این حال مظلومی به وی اعلام کرد که اگر بخواهد می تواند استقلال را ترک کند!

این اظهارنظر به مذاق صالح خوش نیامد و به مظلومی اعلام کرد که اگر نیازی به وی ندارد می تواند صریح تر اعلام کند. وی پس از آن با ناراحتی به رختکن رفت!


ویدیو مرتبط :
صالح پورسالم سرپرست باشگاه با حضور در کنار پرویز مظلومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو خطاب به مظلومی: نظرت را برای خودت نگه دار



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

 سرمریی پرسپولیس نسبت به صحبت های همتای استقلالی خود واکنش نشان داد.

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از دربی 81 از اینکه در لحظات پایانی از شکست فرار کرد خوشحال بود و گفت:«خوشحالم که بازیکنان ما تا ثانیه های آخر هم تلاش کردند اما در کل از نتیجه به دست آمده راضی نیستم.» در مقابل پرویز مظلومی معتقد بود که پرسپولیس شانسی توانست مقابل استقلال به تساوی برسد و او همچنین داور را در به دست آمدن چنین نتیجه ای مقصر دانست.مظلومی بعد از بازی گفت:« به نظر من زمین افتادن رحمتی آن قدری نبود که داور بخواهد 2 دقیقه بیشتر زمان تلف شده بگیرد و داور کار خودش را کرد.»


برانکو در مصاحبه ای با روزنامه گل نسبت به حرف های مظلومی واکنش نشان داد. او دراین باره گفت:« استقلال اگر رحمتی را در درون دروازه نداشت شکست سنگینی می خورد. او توپ های زیادی گرفت و توانست استقلال را از شکست سنگین نجات دهد.»


برانکو که نظر مظلومی را قبول نداشت در این باره گفت: «مظلومی نظرش را برای خودش نگه دارد.»


  اخبار ورزشی  -  گل