ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی به قلعه‌نویی هم ببازد می‌ماند



 

 

فتح الله‌زاده:مظلومی به قلعه‌نویی هم ببازد می‌ماند

 

 

فتح الله‌زاده:مظلومی به قلعه‌نویی هم ببازد می‌ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه قطعا سپاهان بازنده به اصفهان باز می‌گردد، گفت: اگر استقلال برابر سپاهان ببازد اتفاق ویژه ای نخواهد افتاد و پرویز مظلومی کماکان هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده خواهد داشت.

علی فتح الله‌زاده در مورد دیدار روز جمعه تیم‌های فوتبال استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: دیدار با سپاهان همانند سایر بازی‌های برای ما حساسیت دارد زیرا به 3 امتیاز آن احتیاج داریم، البته با توجه به نتایج گذشته باید امتیازات لازم را برای رسیدن به صدرجدول جمع کنیم.

وی در مورد تقابل استقلال با امیر قلعه نویی در این دیدار اظهار داشت: تقابل یک استقلالی با استقلال حساسیت خاصی به این بازی می‌دهد. امیر قلعه نویی مربی باهوش و کار بلدی است که سابقه درخشانی در امر مربیگری در فوتبال ایران دارد اما استقلال هم تیم بزرگی در ایران و قهرمان آسیاست، تنها تیمی دو ستاره فوتبال محسوب شده که هواداران بسیاری را هم دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه امیدوار است تیم استقلال فاتح این بازی شود، اضافه کرد: من و قلعه نویی صددرصد دوست و رفیق هم هستیم اما این رفاقت مربوط به بیرون زمین می‌شود زیرا در زمین مسابقه استقلال را عشق است و باید این تیم در هر مسابقه‌ای پیروز شود.

وی در پاسخ به این سوال که هر اشتباه استقلالی ها در این دیدار باعث می‌شود قلعه نویی در ورزشگاه تشویق شود؟، تصریح کرد: تیم و کادر فنی ما از تشویق قلعه نویی در آزادی ناراحت نمی‌شوند. البته مطئمن باشید مظلومی و تیم استقلال قطعا در این بازی پیروز می‌شوند و سپاهان را بازنده به اصفهان باز می‌گردانند.

فتح الله زاده با بیان اینکه اگر استقلال برابر سپاهان ببازد اتفاق نادری نیفتاده و مظلومی کماکان هدایت تیم استقلال را برعهده خواهد داشت، افزود: پرویز مظلومی با جسارت زیادی در این فصل و با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، هدایت تیم را برعهده گرفت و قطعا شکست تیم در هفته‌های نخست بیانگر قدرت واقعی استقلال نیست زیرا این تیم با گذشت زمان توانایی‌هایش را در مسابقات ارائه کرده و به تیم محبوب هواداران تبدیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: بحرانی در استقلال وجود ندارد و این بحث را کسانی مطرح می‌کنند که برای ناکامی استقلال لحظه شماری می‌کنند. استقلال امروز در آرامش کارش را ادامه می‌دهد و به هواداران هم می‌گویم تا نیم فصل آنها از ما حمایت کنند و پس از آن در نیم فصل دوم بازی‌های خوب استقلال باعث خواهد شد تیم به نتایج و جایگاهی که آنها دوست دارند، دست پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در بخش دیگری از گفتگویش در مورد نشست عصر سه شنبه اش با کادر فنی استقلال اظهار داشت: در این نشست نقاظ صعف و قوت تیم مورد بررسی قرار گرفت و حاضران پیشنهادات و راهکارهایی را برای موفقیت تیم در بازی سپاهان و مسابقات بعدی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی با نفت رضایت ندارد، خاطرنشان کرد: در آن بازی همه تیم ایستاده بودند و هیچکس عملکرد خوبی نداشت. البته بازیکنان دلیل این اتفاق را فاصله کم مسابقات و خستگی بیان کردند، همچنین غیبت چند بازیکن هم در روند حرکتی تیم تاثیر داشت که امیدوارم آنها در بازی بعد نتیجه این دیدار را جبران کنند.

فتح الله زاده در مورد تعطیلی دو هفته ای لیگ پس از برگزاری هفته هفتم مسابقات تصریح کرد: این تعطیلی به سود ماست زیرا با توجه به نداشتن فرصت لازم برای آماده سازی تیم پیش از آغاز مسابقات، کادر فنی تیم می‌تواند در این مقطع زمانی ضمن انجام تمرینات بدنسازی، تیم را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ آماده کند.

وی در مورد دعوت نشدن مجیدی و میداوودی به تیم ملی افزود: تیم ملی از حضور نداشتن این دو بازیکن ضرر می‌کند نه آنها زیرا مجیدی و میداوودی جزو نفرات برجسته تیم استقلال هستند که در مسابقات امسال عملکرد بسیاری درخشانی داشتند. باید تاکید کنم میداوودی در منطقه تک است و رقیبی ندارد، مجیدی هم در سال‌های اخیر بازیکنی آماده، سرپا و با روحیه نشان داده است. البته حضور این دو برای هر تیمی غنیمت است ولی در نهایت این سلیقه کادرفنی تیم ملی بوده و نمی‌توانم بیشتر از این در این خصوص صحبت کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در مورد اینکه حضور ناصر حجازی در استقلال به عنوان مدیرفنی باعث نمی‌شود اقتدار کادر فنی استقلال زیر سوال برود؟، گفت: نه اصلا زیرا کادرفنی استقلال با اقتدار کارش را انجام می‌دهد و مسئول اول تیم مظلومی است. کمیته فنی تنها بر کار تیم نظارت داشته و پیشنهاداتش را به کادرفنی اعلام می‌کند اما در نهایت سرمربی مجاز است از آنها استفاده کند یا نه.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 21:30 دقیقه جمعه با قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
آیا قلعه نویی سرمربی استقلال می ماند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: به قلعه‌نویی اطلاعات غلط می‌دهند



 

 

 

مظلومی: به قلعه‌نویی اطلاعات غلط می‌دهند

 

مظلومی: به قلعه‌نویی اطلاعات غلط می‌دهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به امیر قلعه‌نویی در مورد صحبت اعضای تیم استقلال اطلاعات غلط داده‌اند.

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اتفاقات به وجود آمده بین امیر قلعه نویی و اعضای تیم استقلال بابت انتقال خسرو حیدری اظهار داشت: هیچ وقت در كارم دنبال حاشیه و جواب دادن به دیگران نبوده ام. من در این مدت درباره انتقال خسرو حیدری به سپاهان اظهار نظری نكرده ام و نخواهم كرد.

وی افزود: اكنون به فكر آماده سازی تیم خود با داشته هایی كه دارم، هستم و دلیلی ندارد به این مسائل بپردازم. در این مدت مصاحبه های زیادی شده ولی من یكی از آنها را هم جواب نداده ام. فكر می كنم به امیر قلعه نویی اطلاعات غلط داده اند. من این روزها فقط به استقلال و مسائل فنی این تیم فكر می كنم.