ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی: برزای در استقلال می‌ماند


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:هر چند از برنامه‌های مد نظرم برای استقلال عقب هستیم اما هواداران نگران نباشند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:هر چند از برنامه‌های مد نظرم برای استقلال عقب هستیم اما هواداران نگران نباشند.

پرویز مظلومی در خصوص رضایت خود از اردوی کردان و همچنین اداره برنامه‌های این تیم اظهار داشت: ما یک روز به بازیکنان استراحت دادیم و یک هفته دیگر در کردان هستیم. امروز هم از بازیکنان خواستیم استراحت کنند و شب خودشان را به کادر فنی معرفی کنند.

وی افزود: تنها نگرانی ما کمبودهایی است که داریم و امیدواریم این هفته تیممان تکمیل شود هرچند تا همین الان هم از برنامه‌های مدنظر خود عقب هستیم اما مردم نگران نباشند و ما کار را خوب جلو خواهیم برد.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به رضایت خود از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: ما آن چیزی که می‌خواستیم بدست آ‌وردیم ولی در دو سه پست دیگر احساس نیاز می‌کنیم که باید در این پست‌ها نفرات مدنظرمان را به خدمت بگیریم.

وی از جذب یک هافبک و مهاجم خارجی خبر داد و گفت: در این دو پست احساس نیاز می‌کنیم و تکلیف کرار هم فردا مشخص می‌شود و ان‌شاءالله با حل مشکل او از فردا در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

مظلومی در ادامه گفت‌و گو با فارس در خصوص مخالفت خود با جدایی بهنام برزای و اینکه آیا با این بازیکن صحبت کرده است گفت: چرا صحبت نکرده باشم؟ او جوان است و من در طول اردو بارها با او و سایر بازیکنان حرف زده‌ام. من به او راهنمایی کرده‌ام و گفته‌ام که در شخصیت بازیکن ایرانی نیست که در تست‌های یک تیم شرکت کند. برزای جوان است و آینده دار و به همین دلیل در استقلال می‌ماند و برایش زود است که با تست راهی یک تیم دیگر شود.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به اینکه تعدادی از هواداران با پیامک و تماس‌های خود خواهان حضور برخی از بازیکنان از جمله بختیار رحمانی در استقلال بوده‌اند گفت: من به هواداران می‌گویم که نگران نباشند و از نگرانی‌های ‌آن‌ها باخبر هستم. ما دست روی دست نگذاشتیم و بازیکنانی را می‌خواستیم که باشگاه‌های آن‌ها با ما توافق نکردند. مثلا مسعود حسن‌زاده را می‌خواستیم که ذوب آهن به ما نداد،یا بختیار رحمانی سرباز است و باید به تراکتورسازی می‌رفت. در مورد برخی از نفرات واقعا کاری از دستمان بر نمی‌آمد.

وی تاکید کرد: همین روزبه چشمی را به استقلال آوردیم و آقای مدیرعامل صبا نامه زد که باید مبلغی را به حساب باشگاه‌شان واریز کنیم. ما هم این کار را کردیم و بلافاصله پول ریختیم اما وقتی آقایان حرف می‌زنند و دبه می‌کنند دیگر چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟این خارج از عرف است که ما با یک مدیرعامل به توافق برسیم و سپس حرف خود را عوض کند. اینکه یک مالک باشگاه تغییر کند به استقلال ارتباطی ندارد و دوستان نباید زیر حرف خود بزنند زیرا این وسط استقلال ضرر می‌کند.


ویدیو مرتبط :
از رکورد عجیب پرسپولیس تا ظلم مظلومی به برزای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: اخراج برزای برنامه‌های استقلال را بهم ریخت/باید ریکاوری کنیم تا به بازی سنگین تراکتورسازی برسیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پروپیچ را می‌خواستیم استفاده کنیم که نشد
مظلومی: اخراج برزای برنامه‌های استقلال را بهم ریخت/باید ریکاوری کنیم تا به بازی سنگین تراکتورسازی برسیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اخراج بازیکن ما برنامه‌های تیم را بهم ریخت.

پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه‌ای که یازده نفره بودیم موقعیت گل ایجاد کردیم، گل هم زدیم و بعد از 10 نفره شدن 70 دقیقه روی بازیکنان فشار بود. بچه ها بازی خوبی انجام دادند و موقعیتی هم به حریف ندادند. بعد از اخراج بازیکن استقلال برنامه‌هایمان بهم ریخت، به دنبال برد با اختلاف در این بازی بودیم. به دفاع تیم هم تبریک می‌گویم، آنها خوب کار کردند، به بازیکنان صبا هم تبریک می‌گویم. بازی سنگینی بود و باید ریکاوری کنیم تا به بازی سنگین  تراکتورسازی برسیم.

وی در مورد داوری گفت: کارشناسان باید نظر بدهند . هفته گذشته هم یک پنالتی ما را نگرفتند و دو امتیاز از دست دادیم و این هفته هم کارشناسان معتقد بودند که اخراج بی‌مورد بوده است البته داور هم مثل ما ممکن است اشتباه کند.

سرمربی استقلال در مورد نقل و انتقالات نیم فصل گفت: حرف و حدیث زیاد است. خیلی ها بازیکنان را اخراج می‌کنند و خیلی بازیکنان را هم به ما می‌دهند. ضعف‌هایی داریم که باید پوشش داده شود و مدیریت تلاش می‌کند که تیم تقویت شود. دو بازیکن از دست دادیم بازی‌ساز خوبی از دست دادیم و اگر بازیکن ایرانی نشد مجبور می‌شویم بازیکن خارجی بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه برنامه‌ای برای استفاده پروپیچ نداشت که این مساله به خاطر تهدید صبا به شکایت بود، گفت: در برنامه ما بود که از این بازیکن استفاده کنیم اما برنامه ما بهم ریخت و حضور او مشکلی نداشت و نامه‌ فیفا هم برای استفاده او آمده است، به خاطر 10 نفره شدن برنامه‌های ما تغییر کرد و به همین دلیل از او استفاده نکردیم.

 

اخبار ورزشی - فارس